MBengtsson Postad 10 Juli , 2007 Rapport Share Postad 10 Juli , 2007 öh.. för det är väl inte "Al Rapoport" med 95800 som är "Sverige Körkort".. Alexandra Rapaport alltså.. skulle ju vara extra kul.. men inte är hon väl där och spelar? (edit: sorry för vild spekulation, men kunde inte låta bli..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 601 $ 20,320 Michael Quist (Sv?) Nån som VET om det är en svensk eller dansk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Nån som VET om det är en svensk eller dansk? Copenhagen, Denmark har det stått tidigare på honom så antagligen dansk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Copenhagen, Denmark har det stått tidigare på honom så antagligen dansk. Så långt har vi också kommit. Men vi har våra funderingar på om att han är svensk ändå. Som Björin, där det står London England. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Så långt har vi också kommit. Men vi har våra funderingar på om att han är svensk ändå. Som Björin, där det står London England. okidoki, då kan jag inte hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 okidoki, då kan jag inte hjälpa Tack ändå =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
annther Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 är det någon som vet om jonas molander är kvar i main event och i så fall har han kommit i pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 13 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 är det någon som vet om jonas molander är kvar i main event och i så fall har han kommit i pengarna? Tjo! Kom just tillbaka efter ett pool+gym pass. Jag bustade i main 40min in på min dag2. Bordet var väldigt bra och han upptäcka att 3-4 gubbar av 8 var riiiiktigt kassa. Min pot kom när en okey kille spelar upp 3300 från mittpos på 500/1000A100, på knappen synar en åsne gubbe med mycket chips och jag hittar KcKh på BB med en ~47k stack och spelar 11600 tot. PF raisaren passar, Gubben synar. Flop: AhAs6h - Jag bet 12000, han syn. Turn: Jh - Jag allin 23000, han synar och visar 8h7h för färg. River: blank och jag är ute. Trist att åka ut så tidigt särskilt när bordet såg så lovande ut. Min pf-raise va ganska liten men vill även att de ska kunna hitta push med lägre PP och tro att jag kan folda. Jag åker hem nu på fredag så ikväll blir det en slaktar-utgång och förmodligen samma sak i övermorgon och sen direkt till flygplatsen från klubben Hej så länge! Bust Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Ni verkar ha missat en nordbo, Stig Tap Rasmussen 675 000 i marker. För det låter ju onekligen som han skulle komma från nån av våra grannländer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Hur går det för min favvo Mikka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Ni verkar ha missat en nordbo, Stig Tap Rasmussen 675 000 i marker. För det låter ju onekligen som han skulle komma från nån av våra grannländer. Mmm, står att han kommer från "Kothen", googlade men hittade ingen connection till varken Danmark eller Norge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cd_Gothenburg Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Robin Bergren 600.000 marker. Svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malmet Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Hej, Hojta till här om ni hittar någon svensk som vi missar i resultatrapporteringen från WSOP: Det är inte alltid helt lätt att tolka resultatlistorna (som ibland är helt felaktiga) hejsan undrar bara om inte robin berggren är svensk han är kvar i mainevent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 tog 1 sekund att få reda på detta...google.. Han är Kanadick. http://www.pokerpages.com/players/profiles/60547/robin-bergren.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts