Gå till innehåll

Kommentera Elvis blogg


gdaily

Recommended Posts

Att du bodde på flamingo...

 

Är inte det typ ett renodlat pensionärshak?

 

Det är inget höjdarhotell, men jag var där på en konferensresa med mitt dåvarande jobb så det var inte jag som valde. Om man vill ha en budgetalternativ på strippen, så tycker jag att det är rätt OK. Läget är väldigt bra, med både Bellagio och Caesar's Palace tvärs över gatan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inget höjdarhotell, men jag var där på en konferensresa med mitt dåvarande jobb så det var inte jag som valde. Om man vill ha en budgetalternativ på strippen, så tycker jag att det är rätt OK. Läget är väldigt bra, med både Bellagio och Caesar's Palace tvärs över gatan.

 

Ok då förstår jag.

 

Var där förra veckan och åt lunch. Kommer ihåg att vi pratade om att det bara var snygga tjejer i åldern 21-25 som jobbade överallt i Vegas. Kommer in på resturangen och snittåldern på personalen var typ 50 bast, med vår 100-åriga servitris som pricken över i-et. :)

 

Tycker det var ganska talande för hela hotellet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, idag gäller det! Lycka till nu, heja heja! Finfin läsning i bloggen också, keep up the good work! Gooooooo gnuf :mrgreen:

 

Tackar, tackar! :-)

 

En och halv timme kvar nu. Ska bli spännande att se hur många startande det blir. Det var drygt 500 förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...