Staahla Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Jag såg en baseboll-match live och två på TV när jag var i usa i somras så säg till om du vill ha hjälp med analyserna! Tyvärr är nationals som jag har bäst koll på ustslagna, men vi kanske ska bolaga basebollen nästa säsong? Kanske om intresse finns även starta en bettingfond? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Såg för övrigt att du var med i tidningen idag! http://www.metro.se/2009/10/20/28694/hetsade-dem-till-sjalvmord-pa-chatt/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Det gick ju sådär, men fick äran att ta ett bloss med Fuat Can och träffade pf-legenderna stevebutabi2 och Punis irl-polare ivf. Dessutom satt Rödbetan vid samma bord som mig sista timmarna. Så det var klart värt det. hmmhmmhmm..... vem kan det ha varit tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Jag såg en baseboll-match live och två på TV när jag var i usa i somras så säg till om du vill ha hjälp med analyserna! Tyvärr är nationals som jag har bäst koll på ustslagna, men vi kanske ska bolaga basebollen nästa säsong? Kanske om intresse finns även starta en bettingfond? Det låter som en plan. Phillies vs Dodgers i natt, tankar? Såg för övrigt att du var med i tidningen idag! http://www.metro.se/2009/10/20/28694/hetsade-dem-till-sjalvmord-pa-chatt/ Du förväxlar mig med jello. hmmhmmhmm..... vem kan det ha varit tro? Minns inte vad han hette, men han hade ett konto på pf.nu som jag kände igen lite vagt, dock hade han i princip slutat skriva tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Det låter som en plan. Phillies vs Dodgers i natt, tankar? Padilla verkar rungood just nu och laget har vunnit många bortamatcher när han startat så jag skulle gå hårt på dodgers, dom har dessutom coolare namn än phillies så måste vara ev++++ Du förväxlar mig med jello. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Padilla verkar rungood just nu och laget har vunnit många bortamatcher när han startat så jag skulle gå hårt på dodgers, dom har dessutom coolare namn än phillies så måste vara ev++++ Nu tryckte jag in hela VC Bet-rullen på Phillies -1.5 till 2.5, så jag hoppas ditt tips är guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Nu tryckte jag in hela VC Bet-rullen på Phillies -1.5 till 2.5, så jag hoppas ditt tips är guld. Staahla aka VC Bet GUL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Oj, upptäckte nu att det var Dodgers som rekades. Läste fel och trodde det var Phillies. Hela rullen inne på inversen av okochas rek med hcp, så vinner jag inte idag vinner jag aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Padilla verkar rungood just nu och laget har vunnit många bortamatcher när han startat så jag skulle gå hårt på dodgers, dom har dessutom coolare namn än phillies så måste vara ev++++ Oj, upptäckte nu att det var Dodgers som rekades. Läste fel och trodde det var Phillies. Hela rullen inne på inversen av okochas rek med hcp, så vinner jag inte idag vinner jag aldrig. Padilla inleder med att ge två spelare walks och sen bjuda på en 3p-homer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 när ska jag börja få tillbaka något på mina jinxar? jinxade tidigare Milan åt sorken.. helt sjukt vad gud älskar er miljonärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Oj, upptäckte nu att det var Dodgers som rekades. Läste fel och trodde det var Phillies. Hela rullen inne på inversen av okochas rek med hcp, så vinner jag inte idag vinner jag aldrig. Padilla inleder med att ge två spelare walks och sen bjuda på en 3p-homer! sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 när ska jag börja få tillbaka något på mina jinxar? jinxade tidigare Milan åt sorken.. helt sjukt vad gud älskar er miljonärer. Ja, där rasslade det till RIKTIGT ordentligt i kassan. Klart felbettet sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Tänkte trycka in en sexling med massa kryss på VC men de hade bara puckline och dessutom fattar jag inte hur man spelar multiplar där, verkar inte som det går. Blir det sex kryss i dagens elitserie svimmar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Några tips inför nattens baseball? Funderar på att trycka in hela rasket igen på Jänkarna med handikapp men tänkte jag skulle kolla av läget först. Okocha kanske har något nöttips man kan gå emot igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 yank torskar obv för att få avgöra hemma istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 okocha är gud imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 ja är så feeet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Hejja Angels. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Hyffsad start (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 angels krossar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Tänkte trycka in rollen mot okochas tips då det gick så bra senast men tack och lov så glömde jag av det och missade spelstopp. Svårare än så är inte sportsbetting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Tänkte trycka in rollen mot okochas tips då det gick så bra senast men tack och lov så glömde jag av det och missade spelstopp. Svårare än så är inte sportsbetting. tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Anmält mig till lite tentor i månadsskiftet, Mikroteori i nationalekonomi fortsättningskurs och Industrial Economics i fördjupningskursen. Det börjar bli dags att göra sig av med hängtentorna på Handels jag inte orkat skriva. Reder jag ut de två så har jag bara en tenta kvar i företagsekonomi grundkurs, minns inte riktigt vad det är dock. Det kan bli en riktig supermånad aktivitetsmässigt då jag dessutom redan piskat in 42k händer vilket tangerar mitt tidigare månadsrekord volymmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Anmält mig till lite tentor i månadsskiftet, Mikroteori i nationalekonomi fortsättningskurs och Industrial Economics i fördjupningskursen. Det börjar bli dags att göra sig av med hängtentorna på Handels jag inte orkat skriva. Reder jag ut de två så har jag bara en tenta kvar i företagsekonomi grundkurs, minns inte riktigt vad det är dock. Det kan bli en riktig supermånad aktivitetsmässigt då jag dessutom redan piskat in 42k händer vilket tangerar mitt tidigare månadsrekord volymmässigt. Wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts