Gå till innehåll

Party reload - Points eller raked hands?


schmitz

Recommended Posts

Fick precis mail från party.

 

"Reload your account today and we'll give you 15 % extra, up to $100.00 USD*."

 

Någon som satt in och sett om det är points eller raked hands som gäller för att cleara den?

 

Läs ditt mail (hela mailet) så står det nog antligen någonstans vad det är som gäller. Det brukar nämligen vara individuella villkor, vissa har points, andra har raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte fått någon bonus på länge från party, har förvisso inte spelat så mycket där heller på senaste. Tror ni det är någon idé att maila och påpeka att man inte fått någon bonus på ett tag?

 

Funderar på exakt samma sak...men om det är poäng är det nästan skit samma...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte fått någon bonus på länge från party, har förvisso inte spelat så mycket där heller på senaste. Tror ni det är någon idé att maila och påpeka att man inte fått någon bonus på ett tag?

 

ja, jag gjorde det en gång och fick en reloadbonus på 100 dollar nån dag efter. efter det har jag däremot inte fått en enda ( förutom en reload på 5 dollar!!! )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju kolla villkoren i klienten innan man degar in... :rolleyes: Själv fick jag 20%/max $100 med 6x PartyPoints som villkor. Rätt kasst med andra ord, men jag kanske gör ett försök ändå.

 

Jag fattar inte riktigt hur Party "slumpar" ut sina bonusar, men det är det enda stället där jag har fått ut mer av bonusar än jag kan tänka mig att jag har betalat i rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju kolla villkoren i klienten innan man degar in... :rolleyes: Själv fick jag 20%/max $100 med 6x PartyPoints som villkor. Rätt kasst med andra ord, men jag kanske gör ett försök ändå.

 

Jag fick 15% upp till $100 med 4 x PartyPoints. Men hur länge har man på sig att cleara bonusen då? Den gäller ju fram till 20/6 så kan jag dega in och sedan spela in bonusen lite då och då eller finns det ett sista datum? För det är väl inte så att man ska spela in den till 20/6?

 

För övrigt tycker jag alla former av bonuspoäng, VIP-poäng och liknande är ett j-a gissel. Man måste hela tiden själv räkna hur många raked hands det innebär på ens egen nivå. Enklast vore ju att helt ärligt erbjuda rakeback i samband med reloads.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror du måste spela in den innan 20/6, man brukar bara ha nån vecka på sig.

OK, då går den reload bonusen bort.

Jag spelar så pass oregelbundet så jag spelar heller inte mot några sign-on bonusar som tidsbegränsning, nått undantag finns när jag vet att det finns tid över för grindande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...