Gå till innehåll

Bättre spelare på sommaren?


fred93

Recommended Posts

För andra året i rad så har jag hamnat i en rejäl svacka lagom till sommaren börjar. Har haft en del otur men har stundtals blivit rätt utspelad på en nivå som jag brukar kunna plussa en del på.

 

Har funderat på om det kan vara så att fiskarna helt enkelt har bättre saker för sig på sommaren och kvar vid borden blir bara dem som vinner tillräckligt mycket för att kunna hålla sig borta från det fina vädret.

 

Någon annan som tycker att nivån på spelet höjs ett snäpp under sommaren eller är min teori bara rent skitsnack?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För andra året i rad så har jag hamnat i en rejäl svacka lagom till sommaren börjar. Har haft en del otur men har stundtals blivit rätt utspelad på en nivå som jag brukar kunna plussa en del på.

 

Har funderat på om det kan vara så att fiskarna helt enkelt har bättre saker för sig på sommaren och kvar vid borden blir bara dem som vinner tillräckligt mycket för att kunna hålla sig borta från det fina vädret.

 

Någon annan som tycker att nivån på spelet höjs ett snäpp under sommaren eller är min teori bara rent skitsnack?

 

tror det är en tillfällighet.... börja spela mer på nätterna om du spelar på eu sida annars på morgonen på de amerikanska då ska du se att det finns fisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju på sommaren som herr åtta-till-fyra-Svensson har tid att gå in och skotta lite. Och det verkar det vara en del som gör ...

 

Juni ser ut att bli min bästa månad ever!

 

Då spelar du SVS mot alla "svenssons" eller?

 

Själv tycker jag att man tiltar loss lättare i värmen. Men nu har jag skaffat en fläkt så nu bör det bli bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 inköp back se i lördags nu. Undrar vart man ska sätta gränsen egentligen. Är rätt överrullad för min nivå så det finns fortfarande mycket att ta av men lite läskigt börjar det bli. Sjuka utdragningar till en viss del men jag får inte betalt på en enda hand. Ska jag lita på er som håller med och lägga ner eller ska jag lita på er som säger varians och kämpa vidare. Småjobbigt läge med tanke på att jag är mer spelsugen än på länge men så fort jag sätter mig så rasar allt direkt. Jag har svårt att tänka mig att jag själv spelar så mycket sämre.

 

Lite OT nu men är 21 inköp på 6 dagar (4-6 bord, ca 3h/dag) rimligt för en downswing eller ska jag låsa in datorn nånstans och svälja nyckeln? Gå ner i nivå känns uteslutet då jag varit stabil på den här nivån i ett år, då lägger jag hellre ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT nu men är 21 inköp på 6 dagar (4-6 bord, ca 3h/dag) rimligt för en downswing eller ska jag låsa in datorn nånstans och svälja nyckeln? Gå ner i nivå känns uteslutet då jag varit stabil på den här nivån i ett år, då lägger jag hellre ner.

 

Tror generellt att det är vääldigt svårt för någon annan att säga något om hur mycket otur du har haft eller om detta är "normalt" (vad det då innebär).

 

Måste dock erkänna att jag nyss gjorde följande reflektion:

 

Om du vore en haj och det bara var otur, då hade du vetat om det själv och inte frågat här.

 

Om du vore en fisk och har spelat dåligt, då hade du kanske inte vetat om det själv och måste fråga här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...