Gå till innehåll

Sex för barnalstring?


lallaren

Sist du hade sex, varför hade du sex?  

74 medlemmar har röstat

  1. 1. Sist du hade sex, varför hade du sex?

    • För att göra barn
      4
    • Annan orsak
      70


Recommended Posts

Eftersom många verkar tycka att barnalstring är det primära målet med sex så undrar jag. Sist du hade sex, var den främsta orsaken till detta att du önskar skaffa barn, eller var huvudmotivet ett annat?

 

Självklart är barnalstring det primära målet med sex! Men då man väl ska sätta igång med produktionen så vill man ju att allt ska gå rätt till. Av den anledningen så tränas det en hel del innan man kommit in i produktionsfasen i sitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom många verkar tycka att barnalstring är det primära målet med sex
Du är så långt ute och cyklar nu att Göran Kropp skulle bli avundsjuk.

 

Only teh stupid kan utmynna ur en sån här tråd. Och nu uttalar jag mig om svaren.

 

Snälla ni som tror er förstå det här ämnet, skriv inget så jag slipper lida av att läsa era hemmasnickrade, och helt felaktiga, teorier.

 

Det är också bra om ni enas om en tydlig fråga att diskutera istället för att prata om helt olika saker tills någon tröttnar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är också bra om ni enas om en tydlig fråga att diskutera istället för att prata om helt olika saker tills någon tröttnar.

Det där är något jag tycker mig se påfallande ofta på flera forumsajter, faktiskt ofta även i diskussioner med övervägande del bildade och smarta människor. Ganska spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...