pellepackad Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 ja eller så har vissa sidor så att man misster sin plats efter typ 2 minuter, och tar också en jävla lång tid att vänta in blindsen på alla bord om man spelar en 8 st.. Kunde inte sagt det bättre själv. Skulle inte hinna få upp balkongdörr'n innan min fisksajt skulle kicka bort mig till 3 mil lång kö... Citera
Raimo Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Minimjölk, powerkinh sugar free, cola zero men mest VATTEN Citera
Nidson Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 coolt namn och cool burk Spot on. Coca cola har ju själva sagt att de fokuserat lite för mycket på den kvinnliga klientelen med Diet Coke, så nu kör de stenhårt med Coke Zero som riktar sig mot den manliga befolkningen. Cliff Notes: Coca Cola äger Heltok. Citera
Itmon Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 God morgon juice är en favorit hos mig, annars är det vatten eller kaffe. Citera
Othello Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 redbull light och vatten Svär inte. Det gäller även Heltok och hans Powerking light. Själv kör jag vatten, men jag snittar två RedBull/Powerking om dagen på jobbet när det är seriös jobbgrind. Jag kan dock inte pokra när jag har en redbull i kroppen - jag potbettar för mycket då. Idag drack jag Lipovitan D. Daaaamn det är en äcklig dryck. Men kolla upp den på wikipedia. Thai RedBull är också rätt sötsliskig, redbull behöver kolsyra enligt min åsikt. Men LipovitanD...den slår allt i sliskighet. Citera
gibbsson Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Ramlösa granatäpple, Loka päron, päron/citronmelis. Vid lång grind lägger man på lite coca cola + koffeintabletter. På vintern blir det ofta varm oboy eller glögg. Citera
Ignatius Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 NL20 Några glas single malt NL40 Några glas rött NL50 Några öl NL100 Kaffe och vatten Citera
413x4nd3r Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Vatten (kran/ramlösa) & redbull : ) Citera
hnat Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 ja eller så har vissa sidor så att man misster sin plats efter typ 2 minuter, och tar också en jävla lång tid att vänta in blindsen på alla bord om man spelar en 8 st.. Jo det är sant, en av anledningarna till att jag håller mig från prima. iPoker är nöten i det hänseendet. Kanske bara är jag som har koncentrationssvårigheter, men en paus på 5 minuter varje timme har blivit rätt viktigt för mig. Kan ju kolla pf/porr när du väntar på 4 av de åtta borden. Citera
MORR_o.O Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 om man dricker lite alkohol kanske det går lättare att bluffa!? Citera
MOJJE Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 kolsyrat vatten från min sodastremer Citera
Recommended Posts