Staahla Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 vafan ge mig genast fler stjärnor! min dagbok kan omöjligt vara sämre än staahlas ffs Haha, då har ändå jag, konkurrenten, gett dig en femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 vafan ge mig genast fler stjärnor! min dagbok kan omöjligt vara sämre än staahlas ffs Du ska få några av mig mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 :h: nästan så jag avslöjar mitt iPoker-nick för dig. men bara nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Ha jag vet det nästan säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 har du fattat min ledtråd då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 har du fattat min ledtråd då då? hmm nej nu när jag kollar på den blir jag bara mer förvirrad. Jag som var så säker nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Hähähähä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Så, då var vi igång med cannabisdiskussionen igen... Jag kunde omöjligen hålla mig till 10 rader... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Boss: -6k iPoker: +6k Bah. Lönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Är det på Ipoker du hittar saftiga NL5000-bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Är det på Ipoker du hittar saftiga NL5000-bord? Nej, det har varit på Boss. Jag har sjukt mycket mer pengar stående på Boss än iPoker, så är lite piggare på att spela NL5000 där. Fast bara och endast när motståndet är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Jag ska sluta spela internetpoker, alla mina motspelare colludar med spelbolagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Pokermiljonär och har ännu inte fattat att man inte ska bluffa synstationer. Jävla idddddddddiot. _____________________________________ Spelade ett bord PLO400 och fyrdubblade mitt inköp. När mordhoten började hagla kände jag att det var dags att sticka. Övrigt spel: slak snopp. _____________________________________ Folk synar aldrig mina värdebetar heller Seat 1 is the button Total number of players : 5 Seat 1: lelle_ ( $1100.82 ) Seat 2: olemandus1 ( $7221 ) Seat 3: hero ( $4237 ) Seat 4: redsky14 ( $5275 ) Seat 5: Dr_Rock ( $2030 ) olemandus1 posts small blind [$10]. hero posts big blind [$20]. ** Dealing down cards ** Dealt to hero [ T:c: A:s: ] redsky14 raises [$80]. Dr_Rock calls [$80]. lelle_ calls [$80]. olemandus1 folds. hero calls [$60]. ** Dealing Flop ** [ 4:s:, A:h:, 2:d: ] hero checks. redsky14 bets [$200]. Dr_Rock folds. lelle_ folds. hero calls [$200]. ** Dealing Turn ** [2:s:] hero checks. redsky14 checks. ** Dealing River ** [6:h:] hero checks. redsky14 bets [$680]. hero is all-In. redsky14 folds. hero does not show cards. hero wins $5364 edit: YES FEM STJÄRNOR DÄR FICK DU FISK-STAAHLA edit2: Ska med stor sannolikhet till Barcelona under EPT. Om det är någon forumnisse som känner för att mötas upp live där för lite manligt myspys så tveka inte att höra av er. Jag är sjukt bra på chiptricks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 edit: YES FEM STJÄRNOR DÄR FICK DU FISK-STAAHLA Ja, men du tjatade ju till dig dem. Det är -0.8 stjärnor på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 27 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 this game has no rules!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Har en riktigt tradig period där jag lillbackar/går break even vid alla sessioner. Extremt gäääääsp. Dessutom spelar jag kasst och synar ner för mkt. Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hayek Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Max en stjärna p.g.a. bilden på Brad Pitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 håll käft va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 omg är du kommunist också, din satans hädare? Max en stjärna p.g.a. bilden på Brad Pitt Satans hädare!! Du kunde iofs hittat en bättre bild på homon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Myssion, Myssion... Den där filmen var så gammal att Tage Erlander kunde ha skrivit manus. Förresten har jag mina aningar om vem det här förstagångspostande trollet är (namnet är rätt avslöjande...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hayek Postad 29 Juni , 2007 Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Förresten har jag mina aningar om vem det här förstagångspostande trollet är (namnet är rätt avslöjande...) Troll och troll - det är inte jag som inte klippt mig sen Branting dog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2007 Troll och troll - det är inte jag som inte klippt mig sen Branting dog men åas är ju ditt ansiktshår lika stort som mitt huvudhår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 30 Juni , 2007 Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Har blivit inharvad av några kompisar att skaffa greencard i golf nu. Kommer inte riktigt ihåg vad som gäller, men antar att cross-checking är ok medan hooking inte är det. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Har blivit inharvad av några kompisar att skaffa greencard i golf nu. Kommer inte riktigt ihåg vad som gäller, men antar att cross-checking är ok medan hooking inte är det. Några tips? Svinga inte för hårt innan du har lärt dig tekniken någorlunda. Många har fått konstiga skador med smärtor i revben och dylikt av det. Rytm är mkt viktigare än krut. Annars är det universella tipset: tilta inte. De tekniska bitarna är det nog bättre att din pro sköter live, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2007 Blev -3.5k på Boss och +14k på iPoker inatt, endast NL2k. Slänger upp några roliga HH:s imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts