Gå till innehåll

Är du en Fisk  

52 medlemmar har röstat

1. 1. Är du en Fisk

• Alltid
      22
    • Ibland
      30

Recommended Posts

Postad

Spelade både idag och igår. Igår slutade det med att jag backade 1021 kr, spelade enbart sng och jag spelade bra. Tyvärr var det monsterfiskarnas dag. Kul att sitta på small blind och pusha med en 77 och få syn av en 5 8 för att den är sooooooooted, aja vinner ju på det i mängden men hade sjukt mycket utdragningar igår. Idag har det gått bättre och rullen ligger just nu på 22224!

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Faaaaaaaan Va Tiltande Cashgamet ärrrrrrrrrrrrrrrr

Bankrulle: 20774

Nu Blir Det Inget Mer äckligt Cash Game Utan Bara Sng!!!!!!!!!!!!!

Whaaa Alltid Samma Sak Fan Va Jag är Dålig På Cash Game Jag är En Fisk Jag är En Fisk Fisk Fisk Fisk Och Alla Bara Fiskar In Hela Tiden Och Så är Jag En Fissssssssssssssssssk. Hur Kan Man Vara Så Dålig På Cash Game Jag Behöver Fan Någon Som Lär Upp Mig åååååååååååååååååååååååååååååååå

Postad

Iväg och jobba igen nu, helt sjuk natt där jag gick i sömnen två gånger och stod och bankade på dörren i mitt rum, hmm... Aja ingen cash game i eftermiddag antagligen, har tappat mitt spel där känns det som.

Postad

Låter som du skulle behöva lite vila från sittningarna om du går i sömnen på det sättet. Det KAN ju vara ett tecken på att kroppen och huvudet behöver mera vila... Och då är jag säker på att fisktendenserna släpper =)

Postad
Låter som du skulle behöva lite vila från sittningarna om du går i sömnen på det sättet. Det KAN ju vara ett tecken på att kroppen och huvudet behöver mera vila... Och då är jag säker på att fisktendenserna släpper =)

Jo det har blivit lite mycket poker nu på sistonde, därför har mitt sommarjobb kommit perfekt nu så man kan koppla bort och få tillbaka suget :)

Postad

Det blev en trevlig pokerdag efter festandet i helgen. Lite halv bakis går man in och fular sig som shortstackad på 5 10 kr och dubblar upp ett antal gånger, så ful poker men på svenska spel är det effektivt, fiskarna betalar av med det mesta.

Efter det blev det Live poker i ca 3 timmar, blindsen ligger på 1 - 2 kr och jag lyckas plussa 1.400 :- kr inte illa. Ni vet en sån dag där man blir undersettad förlorar lägre två par mot högre superfiskarna får in sina håldrag(jag fiskar nästan aldrig ;)), idag var det motsatsen! :D

Anyway Bankrullen ligger på stadiga 24000 efter att jag gjort ett utag på 450 kr! Nu blir det sova och sen jobba...

Postad

Spelade wasa lappen igår en 1000 kr turnering men åkte ut på 32a plats av 35, lite tiltande. Har spelat stabil poker idag och Bankrullen ligger på 25900. Blir probably ett litet uttag snart för jag skall skaffa mig en trevlig laptop så man kan grinda i värmen :)

Kanske fixar nån brud på köpet, "ursäkta du i hotpants och söta bröst, skall jag folda eller syna?"

Postad

slutade att rullen låg på 25k när jag somnade, nu har jag reggat två stycken 500 kr tourer den ena är sommarfemman och den andra den prestigefyllda nabbes open på svenska spel :D Rullen exklusive turneringarna ligger på 24667kr just nu!

Postad

Nu ska jag aldrig mer tilta, slutar med det för gott.. jag lovar.:roll:

Har tiltat lite idag igen och bestämmer mig därför att jag skall ordna en bättre struktur på dagboken och sätta upp ett nytt mål fram till juli, förhoppningsvis leder detta också till att mitt spel blir mindre fiskigt.

Postad

2007-06-29

Nuvarande rulle: 23053

Målet fram till Augusti:Bankrulle på 35000:-

Detta kommer ske med hjälp av spel i sng, mtt och del cash game, men jag har märkt att jag helt plötsligt blivit stora fisken på cashgameborden så vill ni ha enkla pengar kom till 2.5-5 kr! Målet i cash game är att återigen börja plussa där! Siten är fortfarande Svenska Spel

Wish me luck...

Postad

Dag 1-2 2007-06-29/30

Nuvarande rulle: 23041kr

Hur gick det: -13kr

Hur länge spelade jag: 3h

Kvar till månads mål: 11969kr

Kommentar till spelet:

Det började bra på fredagen då jag lyckades vinna ca 2.000 men på lördagen tappade jag allt på några tråkiga utdragningar, spelade för det mesta sng. 200/300/500 kr har det blivit, nästan bara sh. Skall försöka ta mig upp lite nu, man är lite bakis men 12 stycken energy drink's ifrån LIDL skall nog få igång mig;-)

Postad

Där åkte man ut efter att ha synat en all in med J 9, jag synade för att den va soooted. Hade inte så mycket marker kvar och hoppades att han satt på lågt pocket, haha vilken fisk jag är... Han hade TT och min nia hjälpte inte:(

Postad

Dag 3 2007-07-01

Nuvarande rulle: 24723kr

Hur gick det: +1682kr

Hur länge spelade jag: 5h

Kvar till månads mål: 10227kr

Kommentar till spelet:

Började med att jag hade en sjuk otur och bubblade på säkert 6 sng irad, men sen blev spelet bättre och jag kom tillbaka, cashgamet slutade 500+ och det är jag glad över, men just nu så är min starkaste sida sng!

Nu blir det att sova ut efter en tuff helg med alldeles för mycket alkohol och alldeles för lite tjejer, sjukskrev mig nyss :) , Gl till alla där ute.

Postad

Har redan bubblat på 5 stycken sng, blir att äta lite mat sen kämpa vidare. Cashgamet har gått bra, lyckades få in pengarna före flopp med AA mot KK och Q10(!) halva inköp hade båda två ungefär.

Postad

Dag 4 2007-07-02

Nuvarande rulle: 25713kr

Hur gick det: 990+

Hur länge spelade jag: 6h

Kvar till månads mål: 9287

Kommentar till spelet:

Började med att jag backade 1.000:- som jag sedan fick jobba upp, spelade ganska bra vissa stunder och mindre bra andra, det är anledningen till att jag bara hittade lillplusset.

Förlorar också ALLA HU när jag väl kommer dit, blir så fruktansvärt nonchalant och tänker "jag har ju endå klarat mig nu". Förlorar mycket pengar på det. Spelade nästan enbart sng och mtt idag,den timman spelade jag spelade cashgame lyckades jag faktiskt plussa ca 600kr på 2.5 - 5 kr, helt otroligt :) Spelade också lite omaha. Fan vilket sjukt spel, tvär skoj!

Postad

Dag 5 2007-07-03

Nuvarande rulle: 27101

Hur gick det: 1388+

Hur länge spelade jag: 4h

Kvar till månads mål: 7899kr

Kommentar till spelet:

Hade en ruskig otur i mina sng idag! Bubblade ett flertal gånger och lyckades bara vinna 2 stycken(en del andra platser). förlorade säkert 80% av mina 50/50 och blev utdragen trots stort övertag på floppen. Något som gick lite bättre var cashgamet där jag plussade ca 2.400:- kr. Trevligt trevligt. Hade bland annat en 2 korts färg med A hög mot K hög, fulla inköp där. Mums...