Gå till innehåll

Är du en Fisk  

52 medlemmar har röstat

1. 1. Är du en Fisk

• Alltid
      22
    • Ibland
      30

Recommended Posts

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kul att följa dig!

Din bankrulle verkar ju växa väldigt snabbt! GL i framtiden! Vi kanske ses på Svenska Spel någon dag när jag flyttat hemifrån, för mina föräldrar dampar och jag får inte spela hemma även om jag är 18...

Postad
Kul att följa dig!

Din bankrulle verkar ju växa väldigt snabbt! GL i framtiden! Vi kanske ses på Svenska Spel någon dag när jag flyttat hemifrån, för mina föräldrar dampar och jag får inte spela hemma även om jag är 18...

Tack så mycket :) jo det där med att inte få spela hemma känner jag igen! Fyllde 18 i oktober så min kära mor har inte kunnat göra så mycket åt saken. Men det kan fortfarande bli lite tjat när man spelar, speldjävulen hit och dit snackas det om:twisted:

Postad

Jag är 18 och får ändå inte spela hemma. Har de verkligen rätt att bestämma det om det är MIN dator (fast de betaler internet- och elkostnader)... ??

Vann $2.34 på en freeroll i höstas och spelade 2 månader och vann upp till $1000, men hade fejkkonto så fick inte ut något, även om jag försökte dumpa markerna till en kompis med godkänt konto. Hela tiden var det ett jävla tjat på att jag inte skulle spela blablablablabla. Ändå satt jag inte speciellt mycket. Sällan mer än 3h per dag.

Så mina föräldrar hatar poker. Jag älskar poker men har inte spelat över nätet sedan i början av Januari. Vad ska jag göra för att kunna lira lite igen? Har planer på att gå till socialen och kolla upp mina rättigheter, och även kolla vad jag skulle kunna få för bidrag om jag flyttade hemifrån. För det kan nog bli lite riskabelt att försöka leva på poker till en början... ^^,

Postad
Jag är 18 och får ändå inte spela hemma. Har de verkligen rätt att bestämma det om det är MIN dator (fast de betaler internet- och elkostnader)... ??

Vann $2.34 på en freeroll i höstas och spelade 2 månader och vann upp till $1000, men hade fejkkonto så fick inte ut något, även om jag försökte dumpa markerna till en kompis med godkänt konto. Hela tiden var det ett jävla tjat på att jag inte skulle spela blablablablabla. Ändå satt jag inte speciellt mycket. Sällan mer än 3h per dag.

Så mina föräldrar hatar poker. Jag älskar poker men har inte spelat över nätet sedan i början av Januari. Vad ska jag göra för att kunna lira lite igen? Har planer på att gå till socialen och kolla upp mina rättigheter, och även kolla vad jag skulle kunna få för bidrag om jag flyttade hemifrån. För det kan nog bli lite riskabelt att försöka leva på poker till en början... ^^,

Hmm ja du... Jag antar att eftersom du bor hemma hos dem så är det dem som bestämmer, antar att du har tjatat och tjatat på dem om att få spela och att det inte är så farligt som du tror osv.

Tycker inte du skall spela om dem är hemma och vakna eftersom deras tjajt lär göra dig på kasst humör :roll: Så spela när du är ensam hemma eller när alla sover. Annars är det nog bara tyvärr att vänta tills du flyttar med att spelandet :shock: .

Postad
låter inge bra. Torska du?

Njaa det hände inte så mycket, gick en hundring pluss tillslut, va nog pluss 700 ett tag men dem fiskades bort :roll:

När jag var på tilten hade jag lagt in en äcklig spelgräns på svenska spel så att jag bara kan förlora varje dag, väldigt skoj när man nu vill spela 2.5 - 5 kr och inte kan multitabla. Har satt en ny gräns på att jag kan förlora 999999 kr om dagen. Ingen som vet när den ändras :twisted:

Nuvarande rulle: 21435

Postad

Har lyckats "haxxa" mig in på grannens nät nu igen i väntan på mitt bredband från Telia. Min mamma bor i Spanien så jag har huset för mig själv och var därför tvungen att beställa ett telefon abonnemang + bredbandet, men nu är det snart här.

Spelgränsen har äntligen ändrats så nu blir det att multitabla och spela några sng... Spelade lite igår hos en kompis när man tagit några kalla och det gick ju inte så bra, aja inga stora hål i rullen i alla fall.

Nuvarande rulle: 21103 kr

Postad

Lördag och ingen fest hur segt är inte det! Aja blir väl poker istället då. Ska försöka fixa några kalla och bli LAG :twisted:

Spelade lite nu och 1k pluss ungefär. En Marlboro sen mer game:-P

Postad

Va lite tiltad i början av sessionen men kom igen ganska snart, hitills är jag pluss 3 k idag och nu skall jag spela en 5manna turnering. Ganska komiskt att en kille synar 875 kr på turn med ett stege drag, hmm. Om jag bara visste hur man fick in hh..

Postad

Spelat i två timmar i sträck nu och rullen ligger just nu på 23278

Inga bärs o ingen fest :rolleyes: Det blir att grinda hela kvällen verkar det som.

Förresten, undrar vad den stora skillnaden på 2.5 - 5kr och 5 - 10 är, om det nu ens är någon stor skillnad, kvaliten på spelare m.m.?

Postad

UNdrar vad jag sysslar med ibland, hur orkar jag sitta och tilta på 3 bord samtidigt. åhhhhhh. Aja det blev ett pluss idag i alla fall. Rullen är på 21855 då har jag också tagit ut 1500 för att överleva veckan. Aja onödig tilt i slutet.

God natt.

Spelade förresten med Jerico ett tag, där har vi en stabil grinder :)

Postad
När har du tänkt flytta hemifrån då? ^^

ja du, när jag har jobb och skolan är slut, ska gå om ett år :(

Nu blir det lite morgon grind, morgon är det i min värld i alla fall.´:roll:

Postad

Tiltade loss på cg borde och det var inte bra för rullen, tog det svåra beslutet till en cash game paus och spelar endast sng ikväll nu. Både FR o SH , 200 kr blir det antaligen. Bankrulle: 22862

Postad

Det gick inte så bra igår och rullen ligger på 21473, känns verkligen som jag har stannat nu! Nu skall man iväg och jobba, har iofs hört att det skall vara glidigt på den fabriken där jag skall vara men vi får se. Annars lär jag inte komma tillbaka, på sommaren skall man njuta :)

Postad

Nej det blir inte så, jobbet tror jag gör pokern en stor tjänst! Kommer bort lite från grindandet och har ett rejält sug när jag kommer hem(enda nackdelen är att man är trött). Nu känns det som respekten för pengarna kommer tillbaka lite också:)