jack_the_dipper Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Fruktansvärt roligt det här. Bra jobbat! Citera
loppan71 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Postad 9 Augusti , 2007 Fan vad kul! Har längtat länge nu:-D Skit kul! Citera
padrinosftw Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag tror aldrig jag kommer få någon respekt hos någon här på forumet efter min besatthet av denna tråd.. Kan helt enkelt inte låta bli. Kommer varken Friberg eller Thorsson vara med? Väldigt synd isf, men ni har fått ihop ett riktigt bra startfält ändå. =) Citera
PSGottaDig Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Jag tror aldrig jag kommer få någon respekt hos någon här på forumet efter min besatthet av denna tråd.. Kan helt enkelt inte låta bli. Kommer varken Friberg eller Thorsson vara med? Väldigt synd isf, men ni har fått ihop ett riktigt bra startfält ändå. =) Sent i går kväll fick vi nej från Thorson. Vi hade hoppats in i det sista, men tyvärr kunde han inte ställa upp. Friberg försvann tyvärr ur bilden i ett tidigt läge. /Pär Carlsson Citera
padrinosftw Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 OK, fan va trist.. Vilka mer är aktuella? =) Citera
stenarn Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Finns det någon som bloggar om cashgamet som pågår just nu? Citera
PSGottaDig Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Kort rapport från London: Nu är vi färdiga med inspelningarna. Vi är nöjda med spelkvaliteten och kan lova mycket spänning framför tv:n i höst. Ni kommer inte vilja missa The Game. Det har figurerat lite olika uppgifter i media, men här har ni den slutgiltiga proffsstartlistan: Martin de Knijff, Sverige Tobias Persson, Sverige Per Hildebrand, Sverige Fredrik Halling, Sverige Jan Sörensen, Danmark René Mouritsen, Danmark Juha Helppi, Finland Patrik Antonius, Finland Ilari Sahamies, Finland Tony G, Australien Mark Teltscher, England /Pär Carlsson Citera
Loveless Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 Finns det någon som bloggar om cashgamet som pågår just nu? Tony G har snackat lite i sin blogg. Verkar ha varit en del duster mellan finnarna iallafall. Citera
Stefan99 Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 En av världens tuffaste cashgamespelare är klar för The Game. Tobias Perssons medverkan i The Game innebär att vi nu kan förvänta oss det blodigaste slaget på de brittiska öarna sedan Hastings 1066. /Pär Carlsson När sänds första avsnittet???????? Citera
PSGottaDig Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Postad 17 Augusti , 2007 När sänds första avsnittet???????? Inte klart ännu. Jag återkommer med den informationen. Citera
hubako Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 oj, detta har jag missat totalt, fan vad kul! PSGottaDig så devilfish kommer inte vara med? Citera
AdslVerbe Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 Hur går det egentligen med "The Game" som vi skulle få gotta oss åt i höst. Snart är det vinter. Citera
jonsapelle Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Postad 8 Oktober , 2007 ja när börjar det? november? Citera
hassefahlen Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 xxxxxxxxxxxxxxxxx Verkar som att det blir av. EDIT: som första inlägg är det inte läge att lägga upp länkar där det finns rakebackreklam på sidan, även fast sidan innehåller info om ämnet. Citera
eurythmech Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Men ni är ju så äckliga... Citera
Appel Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 5an (har jag för mig de är som höll i inspelningen) hade tänkt sig att sända serien här i September, men bestämde sig för att skjuta upp det hela till, vad jag kommer ihåg, mitten av Oktober. De har inte bestämt sig för ett exakt datum. Citera
PSGottaDig Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Postad 11 Oktober , 2007 Vi sitter just nu och redigerar programmet. Känns ganska bra. Det blir många timmars skön pokerunderhållning - det kan jag lova. Men vi har ännu inte något definitivt svar på när det ska sändas. Vidare kan jag dementera uppgiften om att det skulle ha funnits en tid planerad som sedan skulle ha ändrats. /Pär Carlsson, OTW Citera
Ving Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Vi sitter just nu och redigerar programmet. Känns ganska bra. Det blir många timmars skön pokerunderhållning - det kan jag lova. /Pär Carlsson, OTW Härligt! Bara att hoppas ni kör igång så fort som möjligt och på en någorlunda vettig tid. Citera
JELLJUN Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 väntar otåligt, bara det inte blir söndag natt typ 02:00, kul och jobba dagen efter, not... Citera
jonsapelle Postad 6 November , 2007 Rapport Postad 6 November , 2007 ja kommer det här överhuvudtaget? november nu snackades om september. Citera
MP Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Kommer ni ha kvar filmer som "färg slår stege" osv? Det är ju faktiskt tredje säsongen nu. Citera
PSGottaDig Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Slakta kalkonen i tid. Handla en extra flaska skumpa och ladda på med dubbla satser raketer. Jag vill härmed meddela att ni är tvungna att lägga om lite i planeringen kring nyårsafton i år. Ni ska nämligen kolla på första avsnittet av Poker säsong 3 på Kanal 5 söndagen 30 december. Var förberedda på att det kommer ta ett drygt ett dygn att återhämta sig från upplevelsen, så säg till era gäster eller värdar att ni inte kommer vara er själva förrän en bit in på det nya året. Söndagar blir alltså sändningsdagen. Återkommer snart när sändningstiden spikad. /Pär Carlsson, OTW Citera
PSGottaDig Postad 12 November , 2007 Rapport Postad 12 November , 2007 Kommer ni ha kvar filmer som "färg slår stege" osv? Det är ju faktiskt tredje säsongen nu. Svaret är nej. Och mycket annat är nytt eller ändrat. /Pär Carlsson Citera
Recommended Posts