Gäst Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Otroligt patetiskt. Vafan kommer man hit och skriver sånt för! sök hjälp din dåre rent ut sagt.. Ah spelat bort min sambos 150k + alla mina pengar"tyck synd om mej" alla bara hatar mej, Ah ah skit samma öppna öl! Ironiska är att folk säger att du ska söka hjälp OK, men ack att tycka synd om dej ör fan sjukare.....Du är ju en riktigt stor idiot du lurar ju inte bara dej själv utan din sambo,dina barn osv.... Folk skulle email bomba dej tills du förstår vilken 0'a du är sen när du fattat det då kan du ta tag i ditt liv.. Man saknar inte kon fören båset är tomt! EDIT: Kanske uttryckte mig lite dumt, my bad. Men detta är riktigt idiotiskt att skriva. Blir vansinnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag blir tokig av alla herr Nimzowich poster, men denna tog nog priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Vad jag reagerar på är OP:s påstådda likgiltighet inför det folk skriver i den här tråden. Varför posta överhuvudtaget, om man sedan "skiter i" vad andra skriver? Verkar ju meningslöst! Flera här har ju faktiskt i all välmening rekommenderat OP att söka hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 Jag hoppas verkligen Nimzovichs sommarkollo startar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 this thread is useless without pics Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MORR_o.O Postad 1 Juli , 2007 Rapport Share Postad 1 Juli , 2007 trådskaparn aka. MissbrukarN^ fråga dig själv vad som egentligen är viktigt i livet. Du inser nog att du gjort en hel del felval. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Vad jag reagerar på är OP:s påstådda likgiltighet inför det folk skriver i den här tråden. Varför posta överhuvudtaget, om man sedan "skiter i" vad andra skriver? Verkar ju meningslöst! Flera här har ju faktiskt i all välmening rekommenderat OP att söka hjälp. Men man blir väl förbannad efter bad beat efter bad beat på höga stakes och vill gnälla av sig lite på alla TURPUCKON i den här jävla världen som förstör min tillvaro. Borde eg. spela live istället så man kan ge dessa AS en käftsmäll när de har sån jävla bonnröta. Blir så jävla förbannad på sån här jävla skit att alla andra utom jag ska ha sån jävla tur i allting poker, tjejer, utbildning familj ja allt ska alla ha sån jävla tur hela tiden utom jag. Så jävla orättvist och jag vill att ni ska veta att ni har bara en jävla röta och när som helst så kan turen vända. SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 trådskaparn aka. MissbrukarN^ fråga dig själv vad som egentligen är viktigt i livet. Du inser nog att du gjort en hel del felval. Jag har inte gjort några felval jag har fått fel kort när jag spelar poker som sist får AA på knappen UTG-fisk synar och träffar 9an på river för sin jävla hålstege BLIR SÅ FÖRB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Dessutom saknar jag inte tjejen ett dugg mår mycket bättre nu när jag slipper henne och den gnälliga ungjävlen hon ska fan få komma och be på sina bara knän för att få tillbaka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Jag har inte gjort några felval Nej det har du ju inte gjort. Inte ett ända felval! Men är du nu seriös i denna tråd då är du inte så smart kille. Du borde få käftsmällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Men man blir väl förbannad efter bad beat efter bad beat på höga stakes och vill gnälla av sig lite på alla TURPUCKON i den här jävla världen som förstör min tillvaro. Borde eg. spela live istället så man kan ge dessa AS en käftsmäll när de har sån jävla bonnröta. Blir så jävla förbannad på sån här jävla skit att alla andra utom jag ska ha sån jävla tur i allting poker, tjejer, utbildning familj ja allt ska alla ha sån jävla tur hela tiden utom jag. Så jävla orättvist och jag vill att ni ska veta att ni har bara en jävla röta och när som helst så kan turen vända. SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST Ta bort han häifrån... kick, ban, disconnect ffs. Du kan väll försöka verka seriös iaf? Om du driver om ämnet så lägg ner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Nej det har du ju inte gjort. Inte ett ända felval! Men är du nu seriös i denna tråd då är du inte så smart kille. Du borde få käftsmällen. ja sparka på den som ligger bara tack. och jag har fått 2.0 på högskoleprovet så jag är nog inte så jävla dum som du häv dar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Dessutom saknar jag inte tjejen ett dugg mår mycket bättre nu när jag slipper henne och den gnälliga ungjävlen hon ska fan få komma och be på sina bara knän för att få tillbaka mig Mest det jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Försökte från början att hålla borta från tråden då jag hade medlidande för OP men nu känns det mer och mer som om OP fått vad han förtjänar efter att ha läst hans senast inlägg. Men man blir väl förbannad efter bad beat efter bad beat på höga stakes och vill gnälla av sig lite på alla TURPUCKON i den här jävla världen som förstör min tillvaro. Borde eg. spela live istället så man kan ge dessa AS en käftsmäll när de har sån jävla bonnröta. Blir så jävla förbannad på sån här jävla skit att alla andra utom jag ska ha sån jävla tur i allting poker, tjejer, utbildning familj ja allt ska alla ha sån jävla tur hela tiden utom jag. Så jävla orättvist och jag vill att ni ska veta att ni har bara en jävla röta och när som helst så kan turen vända. SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST ja sparka på den som ligger bara tack. och jag har fått 2.0 på högskoleprovet så jag är nog inte så jävla dum som du häv dar Vad är tur i utbildning? Poker är ett spel där tur är inblandat. Du hatar tur. Sluta spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Dessutom saknar jag inte tjejen ett dugg mår mycket bättre nu när jag slipper henne och den gnälliga ungjävlen hon ska fan få komma och be på sina bara knän för att få tillbaka mig Okej, du ar ju fan dum i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 jävla cp idiot, rätt åt dig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
negothian Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Skärp er för faaaannnn.... patetiskt att ni ens försöker hålla på och debattera om han är seriös eller inte. man fattade att han var oseriös provocerande idiot 17-årig från första inlägget. Lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Det här lär ju inte vara det minsta sant. Så banken skulle gett dig en halv mille cash som du har bränt. Baaah, troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Dessutom saknar jag inte tjejen ett dugg mår mycket bättre nu när jag slipper henne och den gnälliga ungjävlen hon ska fan få komma och be på sina bara knän för att få tillbaka mig Du har ju faktiskt tur en gång i livet nu. Chansen är stor att du får fortsätta må bra utan din tjej. Bonustur dessutom eftersom du slipper ”den gnälliga ungjäveln”. Klonk! Själv har jag också en äcklig tur. Fyra raka finalbord har gett mig en ytterst generös reskassa som jag från och med imorgon kväll kommer att bränna på sprit och spel i Las Vegas. Dessutom har jag en underbar flickvän som numera hänger med till Monte Carlo och överallt annars om hon inte har för mycket jobb. Ska vi bilda klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Dessutom saknar jag inte tjejen ett dugg mår mycket bättre nu när jag slipper henne och den gnälliga ungjävlen hon ska fan få komma och be på sina bara knän för att få tillbaka mig Den som måste må bäst nu är väll din flickvän... hon har ju klokat tillbaka livet troligtvis och hoppas hon hittar en trygg och tillitsfull kille nästa gång. Hoppas för ditt barns skull att denna inte behöver träffa dej innan du fått rätt vård/medicinering! Oavsett om du är seriös eller inte är du ta mej fan sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
criminology Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Tragiskt, poker är inte din grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Givet att du är ett troll, men även som sådant så tycker jag synd om människorna som befinner sig nära dig. Att driva om de saker som du gör är bara pinsmat och tyvärr också sjukt. Lite skrämmande faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Tack att folk börjar fatta att han är oseriös. Herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Vad är tur i utbildning? Poker är ett spel där tur är inblandat. Du hatar tur. Sluta spela poker. Jag hatar när andra har tur inte när jag har tur. Jag ska sluta spela poker. Har ju ändå inga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 jävla cp idiot, rätt åt dig!!!!Tack för omtänksamheten den enda alla här bryr sig om är min sviniga brud som lämnat mig i sticket. SVIKARE. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts