Nidson Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Fick just en knasig idé. Ett hyfsat stort gäng (20+ eller nåt) från tex detta forum väljer ut ett annat forum som vi bestämmer oss för att våldgästa. Sen bestämmer vi en tid och dag för övertagande och alla reggar en användare på forumet. Sen, vid det givna klockslaget börjar alla posta som galningar i det utvalda forumet. Det ska inte vara rent spam som renderar i avstängning, utan någotsånär relevanta topics. Sen svarar alla på varandras poster och kör mycket interna skämt m.m, samtidigt som vi mer eller mindre ignorerar de andra forumanvändarna om de försöker haka på. Tankar? Ett problem som jag ser är hur planen ska hållas hemlig, det blir tråkigt om användarna på forumet redan vet när vi kommer. Citera
Djens Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Tankar? Odla finnar, skaffa stora glasögon. Citera
DaPine87 Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 låter riktigt skojsigt Förslagsvis ett utlänskt forum så att chansen att dem känner till detta minskas? Citera
Nidson Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag säger då det, DaPine87 är en go och glad kille som inte bangar för lite bus! Citera
becknish Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 ja e på. utlänskt e nog bäst. ska vi skriva på engelska lr svenska? jag antar att det e ett annat pokerforum som blir offer. Citera
DaPine87 Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag säger då det, DaPine87 är en go och glad kille som inte bangar för lite bus! hehe, jag är väldigt barnslig av mig men det är jag stolt över Citera
heltok Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 finns ju en del intressanta forumpersoner på diverse forum som postar omänskligt långa och många inlägg per dag. se t ex ruskigbuss på flashback. 10-20st sakliga 1000ord+ poster per timma är inte möjligt för honom. Citera
Bluwajt Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Haha, låter faktiskt riktigt roligt, framförallt det med interna skämt som dom på forumet inte fattar något av Count me in om planen sätts i verklighet. Citera
vetgirig Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Man får fråga hur trådskaparen tänker sig att moderaterna på detta forum skulle gilla att folk från ett annat forum gör detsamma på pokerforum.nu ? Citera
Snusarn Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag tycker det låter som en första klassens skitidé. Citera
Snusarn Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Men som någon skrev ovanför, hur kul är det att få sitt forum nedskrivet av massa skojare från ett annat land. Tänk om det bara var massa poster på vitrysska på hela pf imorgon. Då skulle du skratta gott va? Ok om det var lite roligt, men det här har ju inte ens någon poäng. Riktigt pissigt. Citera
Nidson Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2007 Det kan vara ett pokerforum vi tar över, men nåt annat skulle säkert också funka. Tänk ett hästforum, så startar man upp tråda i stil med vilken färg på hästen ska jag välja, eller Milton - drömhästen - vad som helst man kommer på som är hästrelaterat liksom. Man får fråga hur trådskaparen tänker sig att moderaterna på detta forum skulle gilla att folk från ett annat forum gör detsamma på pokerforum.nu ? Jag vet inte, nån kanske skulle tycka att det var kul, nån annan kanske skulle tycka att det var irriterande då det blev en massa jobb med att rensa bort nonsensinläggen. Hursomhelst ser jag inte att någon skulle ta allvarlig skada av detta. Citera
Tjugotre Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Kalla mig pessimisst men vad tjänar man egentligen på det här? Jag ser faktiskt inte det roliga i det om jag ska vara ärlig. Citera
Ost Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Ordet ni söker är nog "negativist". Skulle ni uppskatta om ett gäng byfånar trollade sönder det här forumet? Citera
Isha Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag tycker det låter som en rolig idé! Det roligaste hade varit ett forum som man inte har någon koll på, tex hästforum och det bör vara ett lagom stort forum där medlemmarna känner till varandra lite så det märks när man försöker "ta över" det. Citera
heltok Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 är ju en form av flashmob. vi skulle ju kunna attackera typ flashback, med säg 10-20poster var på en timma. imon alla ämnesområden samtidigt. finns säkert någon som kan något om allt. sedan ser vi om någon uppmärksammar vår brutala postningshastighet. Citera
SouthEast Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Fick just en knasig idé. Ett hyfsat stort gäng (20+ eller nåt) från tex detta forum väljer ut ett annat forum som vi bestämmer oss för att våldgästa. Sen bestämmer vi en tid och dag för övertagande och alla reggar en användare på forumet. Sen, vid det givna klockslaget börjar alla posta som galningar i det utvalda forumet. Det ska inte vara rent spam som renderar i avstängning, utan någotsånär relevanta topics. Sen svarar alla på varandras poster och kör mycket interna skämt m.m, samtidigt som vi mer eller mindre ignorerar de andra forumanvändarna om de försöker haka på. Tankar? Ett problem som jag ser är hur planen ska hållas hemlig, det blir tråkigt om användarna på forumet redan vet när vi kommer. ....eller så kan man låta blir och använda sin energi till nåt vettigt. Typ läsa en pokerbok. Citera
Goatse Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Flashback gör sånt hela tiden, du kanske borde titta in där. Det är barnsligt kul måste jag erkänna. Framförallt när dom gör det mot mindre sidor som t.ex. småstäders hemsidor och deras forum. Att göra det mot flashback låter som en riktigt usel idé med tanke på vilka påföljder det lär få. Eller ja, överhuvudtaget göra det med pokerforum som utgångsbas låter dumt. Citera
heltok Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Flashback gör sånt hela tiden, du kanske borde titta in där. Det är barnsligt kul måste jag erkänna. Framförallt när dom gör det mot mindre sidor som t.ex. småstäders hemsidor och deras forum. hehe, roligt när de går in på muslimska forum eller feministforum och ordbajsar. =) Citera
vetgirig Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Kan även notera att detta som föreslås förmodligen blev olagligt fr o m 1 juni i år. http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_14661735.asp Jag säger förmodligen för det är inget som ännu är provat i domstol om huruvida det som föreslås i denna tråd är olagligt - men det kan mycket väl vara det. Citera
Hume Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag säger förmodligen för det är inget som ännu är provat i domstol om huruvida det som föreslås i denna tråd är olagligt - men det kan mycket väl vara det. Det här är ju inte i närheten av att vara samma sak. Att det skulle vara olagligt låter nästan absurt, vad skulle åtalspunkten vara? Citera
Recommended Posts