Sansrom Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 I lördags gick Pokerforums Betapetfinal av stapeln mellan undertecknad och hefo. Efter två oerhört rafflande matcher hade förhandsfavoriten hefo tagit ytterligare en Scrabble-skalp. Slutresultatet blev 309-302 och 355-350 med vinst till hefo i båda. Inga rullningar utfördes i matchen, däremot lyckades jag missa ett fantastiskt läge som förmodligen kostade mig segern. Övrig kuriosa är att jag fick nästan alla högpoängsbokstäver förutom Z i båda matcherna. Stort grattis hefo och bra spelat! För att visa vår uppskattning tycker jag vi tar och skramlar ihop till följande fantastiska glaspokal tillverkad i Böhmen 1741. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 E Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 GRATTIS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Jag tänker inte säga grattis. Jag hade en stabil ledning i kvarten men fick en oschysst tackling i returmatchen… Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 stup i kvarten med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 stup i kvarten med andra ord? *trumvirvel*....Ba-da-bing! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 stup i kvarten med andra ord? Ok att lyckas bli bannad från en pokerchat, men varför i hela friden har ditt konto dött på Betapet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Hefo är riggad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Ok att lyckas bli bannad från en pokerchat, men varför i hela friden har ditt konto dött på Betapet? Folk tar saker och ting på sånt allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 4 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Folk tar saker och ting på sånt allvar. Haha, ja. Betapetstämningen eurythmech Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 I lördags gick Pokerforums Betapetfinal av stapeln mellan undertecknad och hefo. Efter två oerhört rafflande matcher hade förhandsfavoriten hefo tagit ytterligare en Scrabble-skalp. Slutresultatet blev 309-302 och 355-350 med vinst till hefo i båda. Inga rullningar utfördes i matchen, däremot lyckades jag missa ett fantastiskt läge som förmodligen kostade mig segern. Övrig kuriosa är att jag fick nästan alla högpoängsbokstäver förutom Z i båda matcherna. Stort grattis hefo och bra spelat! Sjukt att jag inte har sett den här tråden förrän nu. Jag tycker det blir svårare och svårare att hitta på det här forumet... Tack för gratulationerna! Har fortfarande två drömmotståndare kvar att slå; Ola och Stefan Diös. Stefan blir nog live iofs. Birgitta har jag redan vunnit ett par över, fast jag tror hon leder i matcher just nu. Vad annars ska man göra i sommar, när det finns Betpet? /HeFo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Är jag en drömmotståndare? Det måste vara för förnedringens skull i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Är jag en drömmotståndare? Det måste vara för förnedringens skull i så fall. Ja, vem vill inte bli förnedrad av dig? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Grattis! (Känns bra att man blev utslagen av vinnaren iaf.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts