QoS Postad 5 Juni , 2004 Rapport Postad 5 Juni , 2004 Kungen är tillbaks, men gamla goda hits som 2:a på en POKERFORUM.nu tunering och ITM på en $500 added. Så ikväll 1:a på $200 added daily så är jag officellt pokerkungen igen! Vill tacka mte och Skanke som var på plats och visade sitt stöd! Hmmm... man kanske ska regga pokerkungen.se? - QoS Citera
mte Postad 5 Juni , 2004 Rapport Postad 5 Juni , 2004 Det var så lite så Du vet ju att jag hade tagit dig om jag inte hade "missclicked" och synat halva min stack med 23off *edit* Var ju givetvis inte menat som att jag missunnar dig vinsten, utan mest som en bortförklaring till varför jag åkte. Grattis!!! Citera
QoS Postad 5 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2004 Är det ingen som tror på mina fantastiska skils! Tack! - QoS Citera
Fysikern Postad 5 Juni , 2004 Rapport Postad 5 Juni , 2004 Du är madskillad helt enkelt, grattis Citera
NoSense Postad 6 Juni , 2004 Rapport Postad 6 Juni , 2004 Way 2 go junior.. JAG tror på mina fantastiska skils! Det finns ingen som spelar 22 och KTo som du Men berätta vad du hade sista handen den här gången då? Stort grattis och HURRA x 4 Citera
devalanteriel Postad 6 Juni , 2004 Rapport Postad 6 Juni , 2004 Ojojoj, Danne! En till så är du ikapp mig Citera
QoS Postad 6 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2004 Tack farbror NoSense! Sista handen var en 55 som blev set mot en J9 om jag minns rätt. Skillnaden var att jag var 10:1 i chips, så det kändes inte så faligt att gå in med 55. devalanteriel, snart kan jag också kalla mig proffs, eller? - QoS Citera
Recommended Posts