Gå till innehåll

Skandalmatchen


waters

Recommended Posts

Jag är konfunderad, var det rätt beslut ?

 

Vilken tomte ändå som springer in. Bara en tanke .....

 

Men!

 

Hur bra kommer han ha det nu? Kompisarna kommer veta vem det är, hela hans familj, arbetsplats/skola vet vem han är.

 

Stark Tobak!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej helt fel. Såna inlägg som ditt som inte inte tillför diskussionen borde bannas.

 

Är det här din första dag på internet?

 

Hur som helst, helt sjukt match. Helt sanslöst att jag inte får in kanal 9 härifrån. Radiosporten är ju bra, men en sån här match hade jag gärna sett tv-bilderna...

Bye bye Danmark.

 

Borde vara mer eller mindre klart för Sveriges del om vi tar Nordirland hemma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är helt förjävligt. Visst, vi vinner, och med lite otur hade vi torskat. Men tycker trots allt att de som ska rosas ska få en del plus iaf (dit hör ju då inte väktarna, idioten som slog domaren eller Poulsen).

 

Tycker att många spelare gjorde bra marcher, Elmander och framförallt Isaksson var otroligt bra. vad hade hänt om inte Isaksson räddat Tomassons friläge.

Dessutom tycker jag att danska laget visar moral och bra spel

 

Freddie, en "danskhatare" inför matchen, men som bara tycker det är sorgligt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gött att danskarna har lärt sig av henke larsson hur man beter sig på en fotbollsplan.. Båda verkar ju vara ungefär lika smarta.

 

Vi vet alla att Henke har gjort en del fulingar under sin ca 15 år långa karriär på elitnivå. Men påstår du på fullt allvar att han inte besitter ett stort mått fotbollsintelligens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som expekt betalar ut för x2. Jag fick betalt för sverige i alla fall. Tack Expekt

 

Det är inte ofta man kan vinna fast man har fel. Jag menar X är ju inte rätt. Sen den där Poulsen har ju fått spelet förut, verkar inte vara fullt frisk den mannen. Fast finns det normala människor på den sidan sundet.....:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi vet alla att Henke har gjort en del fulingar under sin ca 15 år långa karriär på elitnivå. Men påstår du på fullt allvar att han inte besitter ett stort mått fotbollsintelligens?

 

Tycker givetvis att Henrik Larsson är/VAR en spelare av kvalite, men efter vad han gjorde förra säsongen med sin lilla knytnäve och hur han betede sig efter det så kan han inte ha många hästar innanför pallet ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...