Gå till innehåll

Sajt: GoodGuysPoker.com


Recommended Posts

Hej.

 

Nu har vi fått en officiell sajtrepresentant här på Pokerforum som kommer att svara på alla era frågor.

 

Vi hälsar alla spelare här på Pokerforum varmt välkomna till GoodGuysPoker. Vi ger därför alla spelare 10% rabatt i vår VIP-shop. Rabatten gäller hela juni och juli.

 

GoodGuysPoker.com har världens största VIP-shop med mängder av varor.

Shoppen kommer att utvecklas mycket den närmsta tiden. Unikt för GoodGuysPoker.com är att våra spelare kan själva välja vilka varor de vill spela ihop. Detta gäller varor som inte finns i shoppen. Senast hade vi en spelare som spelade ihop till en båtmotor! Kontakta info@goodguyspoker.com för önskemål.

 

VIP CashBack GOLD

Givetvis får alla spelare upp till 60% CashBack.

 

BONUS för alla på Pokerforum

100% upp till €140. €35/300 VIP. 30 dagars cleringperiod.

 

Trött på tjatiga mail till en kundtjänst som inte föstår dig?

På GoodGuysPoker.com har vi en kundtjänst via mail men också en kundtjänst på MSN dit du kan skriva på SVENSKA! Adda agent@goodguyspoker.com

 

Registrera konto på GoodGuysPoker.com>>>

 

7fa2d771-6a67-44e5-b1dd-7318d0918c20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 80
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej.

 

Vi har fyra reloadbonusar att erbjuda. Bonusarna fungerar även vid din första insättning.

 

Bonusarna är giltiga mellan den 1:a juni och den 14:e juni. För att få bonusen måste du skriva bonuskoden i fältet "deposit code" när du sätter in pengar. Du kan använda alla bonusarna men du måste göra en insättning för varje kod samt klara den innan du kan börja på nästa.

 

50a5f63a-e8a4-46ef-8f06-cd69af517ff1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man signar med PF-koden och har clearat bonusen, går det att därefter använda en reload-kod eller är det 30 dagar innan man kan göra nått sånt ?

 

Trevlig shop ni har förresten ! :-)

 

 

Hej Price.

 

Det går utmärkt! Man behöver inte vänta ut bonusperioden. Du kan börja tjäna VIP poäng mot en ny bonus så snart du har klarat en annan.

 

Angående shoppen kan jag bara säga att den kommer att bli ännu bättre. Fler varor och dessutom håller vi på att sänka priserna på en massa produkter. Ha det bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har två frågor.

 

1. Ska ni ha någon mer refer a friend-tävling som den ni hade i maj? Jag räknar med att en polare spelar in dom sista VIP pointsen nästa vecka sen kan ni skicka ett playstation 3 :D

 

2. Jag är intresserad av en TV som finns i en butik i närheten av där jag bor. Butiken har även en websida där man köpa den. Kan ordna så jag kan hämta den direkt i butiken om jag spelar ihop till den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har två frågor.

 

1. Ska ni ha någon mer refer a friend-tävling som den ni hade i maj? Jag räknar med att en polare spelar in dom sista VIP pointsen nästa vecka sen kan ni skicka ett playstation 3 :D

 

2. Jag är intresserad av en TV som finns i en butik i närheten av där jag bor. Butiken har även en websida där man köpa den. Kan ordna så jag kan hämta den direkt i butiken om jag spelar ihop till den?

 

Hej Mansa.

 

1. Vi kommer förmodligen att köra samma tävling i juli igen. Grymt bra jobbat. Ett Playstation 3 ligger och väntar på dig!

 

2. Inga problem. Kontakta oss för pris så ordnar vi det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej.

 

Vi har tre grymma pokerset som vi lottar ut.

 

Varje set kommer med en aluminiumväska med lås. Varje väska innehåller 500 13,5 grams marker, dealerknapp, två kortlekar och fem tärningar. Alltså allt som behövs för en trevlig pokerkväll med polarna.

 

För att delta i utlottningen krävs följande:

 

- Att man registrerar ett pokerkonto hos GoodGuysPoker.com genom pokerforum. Se länk nedan.

 

- Spelar minst 50 VIP innan den 11:e juli.

 

- När man har spelat minst 50 VIP ska man skriva sitt användarnamn här i tråden för att bli registrerad till utlottningen alternativt maila sin anmälan till info@goodguyspoker.com

 

Glöm inte att du får 10% rabatt i VIP-shoppen under juni och juli!

 

Registrera konto hos GoodGuysPoker.com>>>

 

7fa2d771-6a67-44e5-b1dd-7318d0918c20.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För över en vecka sen spelade jag klart er sign up bonus. Pengarna har fortfarande inte kommit in på pokerkontot.

Vet ni när pengarna kommer eller måste man göra något mer för att de ska komma?

 

Hej.

 

Du behöver inte göra något mer för att få bonusen. Bonusen betalas ut efter 30 dagar. Du öppnade ditt konto den 19/6 så du får vänta lite till. Ha en trevlig sommar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinn en plats till en av Europas bästa pokerturneringar, nämligen European Poker Tour i Barcelona. Turneringen pågår mellan den 28:e augusti och den 1:a september. Nu kan du vinna inköpet + €1000 i fickpengar. Totalt värde: €9000!

 

Vi kommer att köra dagliga supersatelliter till en finalsatellit där fem platser till EPT i Barcelona garanteras. Satelliterna börjar på söndagen den 8:e juli.

 

Dagliga Supersatelliter

8:e juli - 11:e augusti

 

15:15 (CET): €2 Texas Hold’em, NL, Re-buy + Add-on

17:15 (CET): €2 Texas Hold’em, NL, Re-buy + Add-on

19:15 (CET): €2 Texas Hold’em, NL, Re-buy + Add-on

21:15 (CET): €5 Texas Hold’em, NL, Re-buy + Add-on

 

Finalsatellit

12:e august1

 

19:15 (CET): €200 Texas Hold’em, NL

 

Prispool

Prispoolen är garanterat minst €45,000 och delas in i priser om €9,000 styck.

Exempel: Om prispoolen blir €57,000 kommer de fem bäst placerade spelarna få varsitt inköp + fickpengar till ett värde av €9,000. Sexan får €9,000 och sjuan får €3,000.

 

24hnetwork köper biljetterna till turneringen. Resa samt boende betalas och bokas av vinnarna.

 

Information om satelliterna finns även på vår hemsida

 

 

Registrera konto på GoodGuysPoker.com>>>

 

fc22ea2e-cb3c-4552-86a0-bafb6196782e.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är maxinsättning med VISA 200€? Går det att få den höjd? Direkt till första insättningen... har inget konto än

 

Hej.

 

Maxinsättningen är €200 för ett nyöppnat konto. Om du vill höja den kan du kontakta vår live support via MSN, agent@goodguyspoker.com som då höjer den till max €525. Om de inte är online eller om du vill höja insättningsgränsen ännu mer kan du kontakta vår tekniska support via mail, support@goodguyspoker.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Vi har tre grymma pokerset som vi lottar ut.

 

Varje set kommer med en aluminiumväska med lås. Varje väska innehåller 500 13,5 grams marker, dealerknapp, två kortlekar och fem tärningar. Alltså allt som behövs för en trevlig pokerkväll med polarna.

 

För att delta i utlottningen krävs följande:

 

- Att man registrerar ett pokerkonto hos GoodGuysPoker.com genom pokerforum. Se länk nedan.

 

- Spelar minst 50 VIP innan den 11:e juli.

 

- När man har spelat minst 50 VIP ska man skriva sitt användarnamn här i tråden för att bli registrerad till utlottningen alternativt maila sin anmälan till info@goodguyspoker.com

 

Glöm inte att du får 10% rabatt i VIP-shoppen under juni och juli!

 

Registrera konto hos GoodGuysPoker.com>>>

 

7fa2d771-6a67-44e5-b1dd-7318d0918c20.gif

 

Du kan fortfarande hinna vara med i utlottningen. Läs ovan för detaljer.

De tre vinnarna kommer att kontaktas under morgondagen. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har lottat ut tre stycken pokerset.

 

Varje set kommer med en aluminiumväska med lås. Varje väska innehåller 500 13,5 grams marker, dealerknapp, två kortlekar och fem tärningar. Alltså allt som behövs för en trevlig pokerkväll med polarna.

 

Vinnarna är följande:

 

Carl-Oskar G.

Torbjörn M.

Filip A.

 

Grattis! Ni kommer att bli kontaktade via mail.

5a99d3ab-634e-40c0-86a1-f29132fa13ff.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Price.

 

Det går utmärkt! Man behöver inte vänta ut bonusperioden. Du kan börja tjäna VIP poäng mot en ny bonus så snart du har klarat en annan.

 

Angående shoppen kan jag bara säga att den kommer att bli ännu bättre. Fler varor och dessutom håller vi på att sänka priserna på en massa produkter. Ha det bra!

 

 

Ok, vore tacksamt om ni håller på det ni säger. Fick inte sign-up bonusen utbetald och efter en massa mailande kom nu detta svar :

 

"Dear xxxxxxx ,

 

Thank you for contacting our Customer Support Service and we apologise for any delay in responding to your enquiry.

 

Please note that since the sign up bonus code due to technical error was not attached to your deposit on 2007-06-04 you were able to use reload bonus code "ggpreload100". In case sign up bonus code would have been attached to your deposit in time you would have not received "ggpreload100" bonus payout as 30days period for accumulating VIP points of promotion "pf140" would have covered 14 days period for accumulating VIP points of reload promotion "ggpreload100". As maximum bonus of promotion "pf140" is 140 Euro we decided to credit your account "xxxxxxxx" with 40 Euro plus to 100 Euro you have received for "ggpreload100" bonus.

 

If you should require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

 

Best Regards,

 

Payments Department

 

GoodGuysPoker"

 

40€ istället för 140€ :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har lottat ut tre stycken pokerset.

 

Varje set kommer med en aluminiumväska med lås. Varje väska innehåller 500 13,5 grams marker, dealerknapp, två kortlekar och fem tärningar. Alltså allt som behövs för en trevlig pokerkväll med polarna.

 

Vinnarna är följande:

 

Carl-Oskar G.

Torbjörn M.

Filip A.

 

Grattis! Ni kommer att bli kontaktade via mail.

5a99d3ab-634e-40c0-86a1-f29132fa13ff.jpg

 

Bara jag som tycker att det är konstigt att vi var 3 st som skrev vårt nick i tråden och 3 st fick pris. Men jag fick inte pris fast jag var en av de som skrev i tråden.

Det är ju inget som förändrar mitt liv, men jag tycker bara att det verkar konstigt.

 

Förresten så har jag fortfarande inte fått min bonus. Någon som har koll på när den kommer? Registrerade mig som sagt den 19onde förra månaden och inget har fortfarande kommit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som tycker att det är konstigt att vi var 3 st som skrev vårt nick i tråden och 3 st fick pris. Men jag fick inte pris fast jag var en av de som skrev i tråden.

Det är ju inget som förändrar mitt liv, men jag tycker bara att det verkar konstigt.

 

Förresten så har jag fortfarande inte fått min bonus. Någon som har koll på när den kommer? Registrerade mig som sagt den 19onde förra månaden och inget har fortfarande kommit.

 

Hej.

 

Som du kan se i tidigare inlägg kunde man välja att registrera sig till tävlingen antingen genom att skriva sitt användarnamn i tråden eller kontakta oss via mail. De flesta valde det sistnämnda alternativet. Det var alltså fler registrerade till tävlingen än de som syns i tråden.

 

Din bonus sattes in på ditt konto den 20:e. Den finns i din "cashier balance".

 

Mvh

Team GoodGuysPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...