Gå till innehåll

Vilken är er sexuella läggning?

mrfiskman

Recommended Posts

Endast små lättrostade träd pryda med världens största bröllopsklänning...

Seriöst varför undrar man detta?, Problem med att acceptera andra personers sexuella läggning? :roll:

Han hoppas att Guinnes Rekordbok ska uppmärksamma hans försök att starta flest meningslösa trådar på kortast tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, str8 as an arrow. Tråkigt nog faktiskt, man borde varit bi, då hade man haft dubbelt så stor chans när man raggar.

Jag tror du gravt överskattar antalet heterosexuella män som gladeligen skulle kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Hur rak hans pil än är ;-)

Länk till kommentar

Jag tror du gravt överskattar antalet heterosexuella män som gladeligen skulle kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Hur rak hans pil än är ;-)
Jag tror du gravt underskattar hur villiga homosexuella män är att kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare.

Jag skulle säga att en bisexuell man har större chanser till sex med andra män än kvinnor om det rör sig om ONS i en större stad. Detta trots att det finns bortåt 25 ggr fler kvinnor.

Länk till kommentar

Jag tror du gravt underskattar hur villiga homosexuella män är att kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare.

Jag skulle säga att en bisexuell man har större chanser till sex med andra män än kvinnor om det rör sig om ONS i en större stad. Detta trots att det finns bortåt 25 ggr fler kvinnor.

Bam! ljudet av hjortronfällan skar genom den ljumma juninatten likt ett rostigt rakblad mot staniol.

Du kan vara hur bi-tri eller septimasexuell som helst, faktum kvarstår fortfarande, du kommer inte dubbla upp dina chanser att få dig ett kvalitétsligg på krogen per definition genom att vara öppen för bägge könen. Detta eftersom du inte kan förvänta dig ömsesidigt tycke från just bägge könen tillbaka. det här förstår du. Nu när du läser detta, och det förstod du även innan du svarade.

Länk till kommentar

Därför böt jag just namn till Valentine. :)

Är ni alla från danmark eller nåt? :P

Men

Svenskt uppslagsord

byter bytte bytt byt! byta verb

ge (något) och få (något annat istället); (ut)växla

<A byter x (mot y)>

Jag är hetero såvitt jag vet.

Länk till kommentar

De va en ett litet OT som jag antog okok förstod(vilket han säker gör, dock inte andra)då de kom upp i annan tråd, men nu när Off Topic är är med bland 10 senaste, ska väl alla blanda sig i :)

http://pokerforum.nu/forum/off-topic/35345-sokes-icq-och-msn-i-samma-program.html

hur som helst(wiki o saol):

Eventuella konflikter om böjningsformer av ord som byta. Även om den vanligaste preteritumformen är "bytt", så börjar "böt" bli mycket populärt och fullt gångbart i många fall.

BYTA by 3t&A; 2, v. -er, -te, -t, -t; äfv. (i sht i vissa trakter, hvard.) -er by 4ter, böt bø 4t, böto bø 3tω 2, bytit by 3ten 2, byten by 3ten 2; förr äfv. -ade ( -te osv. 1525 osv. böt, böto SAD 1: 151 ( 1787), LARSSON Logen 5455 27 ( 1916); bytit FörsökSvSpr. 109 ( 1847), LEVERTIN Diktare 4 ( 1898); byten FörsökSvSpr. 109 ( 1847). -ade KKD 5: 54 ( 1709). – bött, p. pf. BtFinlH 4: 270 ( 1564: wtbött)). vbalsbst. -ANDE, -ELSE (&dead;, HELSINGIUS F 7 b ( 1587), LIND 1: 1522 ( 1749); jfr OM-BYTELSE m. fl.), -NING; -ARE (se d. o.); jfr BYTE

"I'm so evil, and skanky. And I think I'm kind of gay."

Länk till kommentar