Gå till innehåll

Cash på SvS - J


JS1988

Recommended Posts

Haha! Jag är väl medveten om 350 kronor inte ens är ett helt inköp på 1/2 nivån men jag anser mig själv tillräckligt duktig för att vara vinnande och skulle variansen dra ner mig så sätter jag in en större summa bara.

Tycker om SvS verkligen skit mycket, får hoppas rullen överlever och växer sig bammsing! ;-)

 

 

Skit kul att folk faktiskt läser inläggen man skriver!

Spelar nog en del idag, ha de bra så länge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj aj aj!

 

Höjer upp till 8 kronor med JJ och får syn av bordets fisk!

Betar pot på varje gata och på rivern när jag prickar set, prickar han samtidigt stegen och betar halvpot in till mig. Jag valde att panga på resterande chips då jag inte ser någon sannolikhet att ha en stege där, ack så fel jag hade :-(

 

Bara att fortsätta knega på antar jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha! Jag är väl medveten om 350 kronor inte ens är ett helt inköp på 1/2 nivån men jag anser mig själv tillräckligt duktig för att vara vinnande och skulle variansen dra ner mig så sätter jag in en större summa bara.

 

175bb är inte ens tillräckligt för en jätte bra spelare, med otur några potter så är allt borta. Men själv hade jag tur i början när jag börjande med 50 kr och har nu vunnit sammanlagt över 10000 kr. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny dag nya pengar :lol:

 

Vaknade vid 9 bakfull och sur men efter någon timmas spelande och humöret tillbaka är allt fint igen.

Först och främst var ena mitt bord fyllt av idioter vilket självklart gav utdelning, och sedan plockar jag upp 44 och synar en höjning till 8 kronor, tillsammans med tre spelare till.

 

Brädet visar 4 T J med två hjärter.

Jag har ca 390 kronor framför mig och min fisk sitter med dubblat inköp på nästan 800 kronor.

Hursomhelst, han betar ut pot, jag nästan tripplar honom och han synar.

 

Turn visar hjärter 8 och han betar nu halv pott fram till mig.

Eftersom jag inte vill binda mig för hårt ifall bordet inte skulle para sig på rivern valde jag att syna här och avvakta rivern. Egentligen säger ingenting att han ens har flushen här, då han lika gärna kan ha KJ. Haha tro mig.

 

Hursomhelst river J vilket ger mig kåken, och han checkar fram till mig och jag väljer att beta pot. Han ställer in det jag har kvar och jag synar då jag inte sätter han på JT här. Han visar 32 hjärter och jag tar hem en fin pott =) ;-)

 

Söndag 3 Juni - 3079 kronor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...