Gå till innehåll

Poker Tracker eller Poker Office?


Andreaz198

Recommended Posts

Jag har funderat ett tag att skaffa ett av dessa program för att (förhoppningsvis) förbättra min resultat. Men först skulle jag gärna vilja höra era åsikter om vilket av dessa program som är bäst. Fördelar/Nackdelar? med de olika programmen.

 

 

nägra greyer som jag kan tänka på direkt:

 

PT Fördelar

-billigare (en gångs kostnad - med PO måste man betala varje år)

-mer statistik om sig själv (ie lättare att analysera väldigt små speciella delar av ditt spel)

 

PO Fördelar

-Hud ingår

-Grapher ingår

-kan datamine med den

 

Personlig känner jag PT betyligt bättre än PO, men jag har börjat att använer PO och tycker om den också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokeroffice är engångskostnad.

Fast när det är ny version som kommer ut alltså från 2 till 3. Så måste du köpa igen. Men så länge de bara uppdateras är de lugnt.

 

Jag har själv aldrig provat PT. Men jag gillar PO skarpt, du kan datamina, du kan göra egna grafer osv.

I PO så ser du dock aldrig hur ofta folk 3-betar preflop, det har jag hört ska gå att se i PT ?

 

Tror det är en smaksak vilket program du ska använda.

PO utökar hela tiden antalet sajter du kan använda det på, så det är ju positivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokeroffice är engångskostnad.

Fast när det är ny version som kommer ut alltså från 2 till 3. Så måste du köpa igen. Men så länge de bara uppdateras är de lugnt.

 

Jag har själv aldrig provat PT. Men jag gillar PO skarpt, du kan datamina, du kan göra egna grafer osv.

I PO så ser du dock aldrig hur ofta folk 3-betar preflop, det har jag hört ska gå att se i PT ?

 

Tror det är en smaksak vilket program du ska använda.

PO utökar hela tiden antalet sajter du kan använda det på, så det är ju positivt.

 

nej, pokeroffice kostar 79 dollar per år om man inte skaffade det innan de ändrade till årskostnad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...