Gå till innehåll

Plo 1/2


Samuel2

Recommended Posts

Känns lite som att han sitter och fiskar flush/kåk. Vad ska han annars ha som han fiskar på? 7:an spelar ju ingen större roll egentligen, eftersom nöten fortfarande är den samma. Du kan nu fortsätta representera nötstegen eller välja den passiva linjen att checka för att utvärdera river. Men jagfår då känslan att du leder, alternativt att han har set, men är nog inte så roligt att syna ett pottbet till på bara set där..

 

Beroende på read så hade jag pottat eller checkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite som att han sitter och fiskar flush/kåk. Vad ska han annars ha som han fiskar på? 7:an spelar ju ingen större roll egentligen, eftersom nöten fortfarande är den samma. Du kan nu fortsätta representera nötstegen eller välja den passiva linjen att checka för att utvärdera river. Men jagfår då känslan att du leder, alternativt att han har set, men är nog inte så roligt att syna ett pottbet till på bara set där..

 

Beroende på read så hade jag pottat eller checkat.

 

Killen är ny vid bordet, så jag har ingen read. :(

 

Jag vill ju gärna satsa om han fiskar här med något kombodrag, men samtidigt se en så billig showdown som möjligt ifall jag ligger efter.

 

Utan read, kan jag komma fram till något vettigt svar eller är det 50/50 + blunda + be till gud och chansa som gäller? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...