Gå till innehåll

Ny mobil?


XaaL

Recommended Posts

N95 känns alldeles för vuxen för mig. Jag gillar små, snygga, slimmade apparater som har bra funktioner. Därför vill jag ha en liten och snygg mobil. Funktionerna är mindre viktiga eftersom jag redan har 8GB nanon (perfekt utseende och storlek:D) och ska köpa en ny (även liten) Sony kompaktkamera.

 

Har däremot jävligt svårt att välja mellan SE och Prada.. Finns så lite info om Prada också, när kommer den ens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej Ipone blir det verkligen inte, då tar man ju Pradaphone istället!

 

Folk kommer inte köpa iPhone pga specifikationerna utan pga operativsystemet som är mycket bättre uppbyggt än i andra telefoner, sjukt jobbigt med en massa jobbigt uppbyggda menysystem. iPhone kommer även att innehålla mailprogram, webbläsare, kalender och multimediauppspelare som fungerar som de ska och är lätta att använda. När jag testat telefoner från SE och Nokia så har de känts som de inte är färdigutvecklade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk kommer inte köpa iPhone pga specifikationerna utan pga operativsystemet som är mycket bättre uppbyggt än i andra telefoner, sjukt jobbigt med en massa jobbigt uppbyggda menysystem. iPhone kommer även att innehålla mailprogram, webbläsare, kalender och multimediauppspelare som fungerar som de ska och är lätta att använda. När jag testat telefoner från SE och Nokia så har de känts som de inte är färdigutvecklade.

 

iPhone kanske hade varit nåt om den inte hade kommit till jul eller vad det är!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
dude, det blir fan en iphone.. den verkar ju vara HELT överlägsen pradaphone, eller hur..?

 

När släpps den i sverige? Vad kommer den att kosta?

iPhone: släpps i Q4 i Europa, inget 3G-stöd, rätt kass kamera, förmodligen kanonbra musikstöd. Pris i USA $500 om du tecknar abonnemang för två år.

 

Själv tycker jag att SE:s nya W910 känns bra. W880 är gjuten om du ska handla omedelbart.

 

sony_ericsson_w910-IMG_4811.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone: släpps i Q4 i Europa, inget 3G-stöd

 

Enligt många rykten kommer den europeiska versionen ha 3G. I USA är det ganska onödigt eftersom 3G i stort sett är obefintligt där. Steve Jobs sa i sin macworld keynote att 3G kommer att implementeras i senare versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...