XaaL Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Dags för ny mobil! Vilken köper man? Den här: http://www.pradaphonebylg.com/ Eller den här (fast svart!): http://www.sonyericsson.com/w880black/index.asp?cc=se&lc=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 håll dig till SE så blir du nog nöjd! hade förr en K750i men bytte nyligen till en W810i (främst pga spaken) och den är mkt mkt bra! sen så använder den Duo Pro minnen vilket gör att man kan använda den som MP3 spelare! har 4GB minne nu och det är mkt mkt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Eller så väntar man på den här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 Eller så väntar man på den här Ehhh...NÄ! iphone e ju gammal innan den ens kommit ut, vissa saker är coola på den, men massa saker är dåtid passerat gammalt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 29 Maj , 2007 Rapport Share Postad 29 Maj , 2007 SE släpper denna lur om någon vecka som verkar ruskigt snygg, kanske inte det senaste inom teknologin dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Nej Ipone blir det verkligen inte, då tar man ju Pradaphone istället! Jag får väl se då, vet ju inte ens när prada phone kommer eller om den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Tycker LG KE970 är jäkligt snygg. Fast kanske inte tillräckligt med coola funktioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Snygg jo, men rullhjulet suger och Prada phone känns mycket tuffare med touchscreen.. Sen är nog pradaphone lite snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 sådan ska jag ha. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Skaffade nyligen nokias N95 och har aldrig varit mer nöjd. 5 megapixel Wlan Inbyggd GPS med gratis kartor Möjlighet att använda Skype irc msn Gjuten att se serier/filmer med sin stora skärm. m.m.. Sitter och försöker hitta mer "roliga program", men den känns så komplett redan. Minus skulle isf vara batteritiden som inte är världens bästa. (främst Wlan som drar batteri). Skulle gärna haft en touchscreen också, vet dock inte riktigt till vad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Nokia N95! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 den är ganska ful Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Synd att N95 är sån tegelsten bara. Tycker det börjar gå för långt nu. En mobil ska vara liten och lätt och ligga skönt i fickan. Sony Ericsson S500i verkar helt klart intressant. Vad kommer den ligga på för cirkapris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Synd att N95 är sån tegelsten bara. Tycker det börjar gå för långt nu. En mobil ska vara liten och lätt och ligga skönt i fickan. Sony Ericsson S500i verkar helt klart intressant. Vad kommer den ligga på för cirkapris? båda de här mobilerna är ganska små och jäkligt tunna! lär ju passa perfekt i alla fickor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 båda de här mobilerna är ganska små och jäkligt tunna! lär ju passa perfekt i alla fickor! Inte N95... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Örebroare asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 30 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Inte N95... Så jäkla stor är inte N95 jämnfört med andra mobiler och den är überpytteliten om man ser till vad den har. 3G, 5mpix, video, gps, osv i nästan oändlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 båda de här mobilerna är ganska små och jäkligt tunna! lär ju passa perfekt i alla fickor! jag fattar inte varför SE ska löjla sig med att böja ut underdelen av mobilen så den ligger fel i fickan. där föll den telefonen för mig. w880i eller vad den heter verkar najs däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Så jäkla stor är inte N95 jämnfört med andra mobiler och den är überpytteliten om man ser till vad den har. 3G, 5mpix, video, gps, osv i nästan oändlighet. Jag har känt på den och jämfört med andra mobiler så jag vet allt hur den är storleksmässigt och den är för stor för min smak. =) jag fattar inte varför SE ska löjla sig med att böja ut underdelen av mobilen så den ligger fel i fickan. där föll den telefonen för mig. w880i eller vad den heter verkar najs däremot. Bra poäng där. En vikbar är nog att föredra. Har dock ingen koll på de nyaste vikbara mobilerna. Någon som är lite insatt som kan ge tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ltdrichard Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Jag har känt på den och jämfört med andra mobiler så jag vet allt hur den är storleksmässigt och den är för stor för min smak. =) Bra poäng där. En vikbar är nog att föredra. Har dock ingen koll på de nyaste vikbara mobilerna. Någon som är lite insatt som kan ge tips? Vad vill du ha av en mobil då? Enbart samtal? En N95 ersätter ju en mängd andra prylar. Själv tänkte jag köpa en Creative Zen vision w eller hur den heter, men nu finns det ju inget behov, allt i ett, görbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Vad vill du ha av en mobil då? Enbart samtal? En N95 ersätter ju en mängd andra prylar. Själv tänkte jag köpa en Creative Zen vision w eller hur den heter, men nu finns det ju inget behov, allt i ett, görbra! För att det mesta suger. Har hellre en bra/snygg mobil, en bra mp3-spelare och en bra kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 För att det mesta suger. Har hellre en bra/snygg mobil, en bra mp3-spelare och en bra kamera. iphone!!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Ipod är skit,,,, allt talar för att Iphone är detsamma. Jag hade kört på N95 alla dar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts