Fjonkan Postad 15 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2008 Blev inte speciellt mkt lir, lirade lite nu på kvällen, kändes direkt att detta inte var min dag. +10€ +60$ tappade 2 st 200 potter på ren och skär äckelotur, ena var 753 all in med QQ vs AK!!!! fullt inköp nästa var helspader bräda med AA , hade spader A han hade Q6 spader i 3 bettade pott pre aja inte mkt att gnälla över, nu ska jag se greek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 orka skitutdragningarna fortsätter, ser inte slutet på denna skiten -310$ på Party idag på ren och skär otur aja bara jobba på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 gött ännu mer kuk av riggen -220€ varenda gång ner typ 200 direkt sen börjar jag jobba tebax när jag nästan är ifatt då kmr det typ 34Q all in med 44 vs QQ mot en jälva 50/10 kluk ugne blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whinear järnetnu så jävla trött på den här skliten jävla kuk spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mackii18 Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 gött ännu mer kuk av riggen -220€ varenda gång ner typ 200 direkt sen börjar jag jobba tebax när jag nästan är ifatt då kmr det typ 34Q all in med 44 vs QQ mot en jälva 50/10 kluk ugne blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whinear järnetnu så jävla trött på den här skliten jävla kuk spel Ja poker suger verkligen när de går dåligt! Men efter regn kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 Ja poker suger verkligen när de går dåligt! Men efter regn kommer... ännu mer regn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 Hv blåååå! 4-2 i matcher som jag sa före finalserien ser ut att bli sanning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFS Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 HV må ha den bästa "lag låten" men dom vinner inte ikväll. man måste ju tro på laget från sin stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 18 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2008 Ja poker suger verkligen när de går dåligt! Men efter regn kommer... säg de ännu mer regn? tror på de me Hv blåååå! 4-2 i matcher som jag sa före finalserien ser ut att bli sanning! hoppas att Cluben skärper sig ikväll, palla sm guld för motståndarna 2 år i rad i CC HV må ha den bästa "lag låten" men dom vinner inte ikväll. man måste ju tro på laget från sin stad. haha säger han som frågade vilket lag som var LHC senast vi var ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 Sm guuuuuuuuuuuld. 4-2 i matcher som jag förutspådde. Borde nästa få 100 dollar för det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 18 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2008 Sm guuuuuuuuuuuld. 4-2 i matcher som jag förutspådde. Borde nästa få 100 dollar för det va? kunde du fått om det gått bra men det enda jag gör är att få kuk av jävla äckel fittan rickyling ÄKCLEKASS ÄR HAN men lottar äkcligt hårt varenda jävla session spelar jag upp till typ +200 sen droppar jag sista 5 händer till - poker är verkligen inget roligt längre , jävla kukspel -140€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFS Postad 19 April , 2008 Rapport Share Postad 19 April , 2008 haha säger han som frågade vilket lag som var LHC senast vi var ute men ärligt dom kan ju inte byta färger på tröjerna varje match, klart man blandar ihop dom. vi får ta en grinddag/kväll nån gång de var länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 19 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 April , 2008 men ärligt dom kan ju inte byta färger på tröjerna varje match, klart man blandar ihop dom. vi får ta en grinddag/kväll nån gång de var länge sen. hahaha så svårt är det inte att ha koll på de självklart får vi ta en grindkväll var ett tag sen för övrigt lirade lite nl 200 idag +120€ nu ska jag återgå till släkten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Vet ärligt talat inte vad jag gör för fel. -280€ Inte en enda hand håller uppe, jag sitter och får kuk av 50/30 spelare hela jävla tiden. Blir otroligt frustrerade efter typ 3 h grind och precis är tebax på +-0 och åker på en 3 outare. Börjar bli tiltade spelar en hand perfekt men så fuckar river hela jävla handen och nästan hand är jag tokaggresiv i och motståndaren har självklart nöten sen stänger jag ner och slår sönder musen så ser det ut jämt vet inte varför jag håller på med detta skitspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 jahapp efter ännu mer bad beatande så rann det över idag. Kommer från och med nu lägga pokern på is, är så fruktansvärt trött på skiten. Det finns verkligen inget ljus i de nu Seriepremiär idag i alla fall i fotbollen, något att glädjas över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Förståeligt mtp nick och avatar. Investera resten av rullen i EOS russia (en aktie). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Förståeligt mtp nick och avatar. Investera resten av rullen i EOS russia (en aktie). öh okej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Jahapp vi vann premiären med 3-1 vilket var nice. Men nu behöver jag eran hjälp http://www.nordicbetdiv4.com In och rösta på Bk Ljungsbro region västra östergötland så har ni chans att vinna biljetter och hotell till en av sveriges matcher i EM dessutom har mitt lag chansen att vinna 25k eller 50 k till laget Så in och RÖSTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Jag tror jag träffade en klasskompis till dig i fredags på hockeyn. Nån tjej, söt, brunett. Kom in på poker av nån anledning, och hon sa att hon gick i samma klass som nån med nåt nick som är likt ditt... /OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Jag tror jag träffade en klasskompis till dig i fredags på hockeyn. Nån tjej, söt, brunett. Kom in på poker av nån anledning, och hon sa att hon gick i samma klass som nån med nåt nick som är likt ditt... /OT. öhh okej låtar ju som ett rikigt sammanträffande, vad hette hon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 Jag minns inte... För mycket öl senare på kvällen, tyvärr. Lär väl inte finnas jättemånga fjonkan från lkpg dock? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Jag minns inte... För mycket öl senare på kvällen, tyvärr. Lär väl inte finnas jättemånga fjonkan från lkpg dock? hehe nae sant. Hur lång då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 hehe nae sant. Hur lång då ? 160-165, söt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 160-165, söt som fan. ja du , ringer ingen direkt klocka men har några hyffsade gissningar på vilka det kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 20 April , 2008 Rapport Share Postad 20 April , 2008 ja du , ringer ingen direkt klocka men har några hyffsade gissningar på vilka det kan vara Du kan ju hälsa alla som det kan tänkas vara och tacka för sällskapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2008 Du kan ju hälsa alla som det kan tänkas vara och tacka för sällskapet. mhm det ska jag, fråga några om de var på hockeyn. Hur ser du ut så jag kan vara lite läskig och veta vilka de träffade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts