Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 jag har gjort en annan grej i skolan som fick hela klassen att tjuta av skratt. Var på en mattelektion vi höll på med amplituder Så var svaret 6 och läraren höll på med talet på tavlan och frågade mig vad det blev Holger(läraren) : Vad blir amplituden filip ? Innan jag hinner svara ändrar han frågan Holger : Vad tänker du på Jag : Sex sen bara alltså amplituden är 6 hela klassen bara tjöt av skratt och jag kopplade inte först vad holger hade sagt men sen blev det typ playback i huvet och jag kopplade, trodde först dom garva åt att jag svarade fel måste ju bjuda på sig själv ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 20 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2007 Har ju fått årets citat 2 år i rad i skolans årsbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Men fy fan lirade 1 h var upp 500 sen kmr utdragningarna slutar -130 självklart ska jag kasta bort allt sista 2 minuterna är så sjukt förbannad på mig sj just nu FITTA HADE PRECIS VÄNT RÖDA SIFFFRORNA TILL GRÖNA IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Envis som jag är så gick jag inte och slaggade utan gick in på ipoker och lirade 1.5 h +210 $ skönt att få hitta plusset efter den andra sessionen ska slagga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Innebandymatch avverkad. Vinst 13-4 och jag stog för 3 poäng. 6 poäng på 2 matcher och 2 vinster inte illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 21 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2007 Lirade 30 min orkade inte mer + 100 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 22 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2007 Ännu en plugg vecka , SO på tors och svenskatal på fredag. Ser ut att bli som förra månaden med pokerhost bonusen. Kmr få köra 8 h pass sista dagarna för att hinna. har 7.5 k raked hands kvar vi får se om jag hinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 23 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Skriver sammanfattning som att det brann i fingrarna på mig hade nämligen tänkt bli klar innan 20:30 då jag hade tänkt eller inte hade tänkt utan jag SKA se Barca- Rangers hoppas på kanon match nu ska jag fortsätta med piss samhällskunskapen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 23 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Rangers-Barcelona 0-0 i pause en fråga bara hur fan kan reijka lira ronaldinho ? fy fan så dålig han är, aldrig sett nån välrdstjärna slå bort så mycket boll som han gör. fruktansvärt dålig form , sen filmar han 24/7 gör honom bara ännu mer pinsam. Henry är väl inget att hurra över heller tycker i övrigt att gudjohnsen har varit hyffsad och puyol har varit riktigt bra som högerback hoppas på jämnare bollfördelning i andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 23 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 0-0 blev slutresultatet Tycker inte att det var en speciellt underhållande match men glasgow gjorde det dom skulle göra, backa hem och försvara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Tycker verkligen inte Henry har kommit in i sin form, har dock bara sett gårdagens match och den på Camp nou där han spelat,(hehe) då han i sistnämda matchen missade chans på chans på chans osv. I går va han ganska värdelös också. 2 matchers bänkning vore nått kanske och låta giovanni o den andra ynglingen spela lite istället(Vad han nu heter, liten som fan iaf), känns som dom har mer och ge. Lätt och klanka ner på världstjärnor när dom inte är i form men deras standard ska va högre än vad den är nu, klagar på zlatan också för den delen. Gl med liret nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Tycker verkligen inte Henry har kommit in i sin form, har dock bara sett gårdagens match och den på Camp nou där han spelat,(hehe) då han i sistnämda matchen missade chans på chans på chans osv. I går va han ganska värdelös också. 2 matchers bänkning vore nått kanske och låta giovanni o den andra ynglingen spela lite istället(Vad han nu heter, liten som fan iaf), känns som dom har mer och ge. Lätt och klanka ner på världstjärnor när dom inte är i form men deras standard ska va högre än vad den är nu, klagar på zlatan också för den delen. Gl med liret nu! jo jo sant, men man ska fan kunna kräva mer av rondaldino , han slog väl typ 15 passningar och 5 var det rätt adress på tack lycka till sj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 fortsätter med pluggandet men jag har fått lite konstruktiv kritik av Svinto som jag hade tänkt att jobba på nu under höstlovet får vi se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Tycker inte att det var en speciellt underhållande match men glasgow gjorde det dom skulle göra, backa hem och försvara Hahaha en av de minst underhållande matcher jag sett. Knappt ngt läge och bollfördelningen var ju närmare 85-15 till barca, men va hjälper det när rangers spelar med handbollssiffrorna 9-0-1. Sååå tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Hahaha en av de minst underhållande matcher jag sett. Knappt ngt läge och bollfördelningen var ju närmare 85-15 till barca, men va hjälper det när rangers spelar med handbollssiffrorna 9-0-1. Sååå tråkigt. sant sant.. tyckte barca gjorde det svrt för sig genom att försöka spela igenom centralt när dom kunde utnyttja kanterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Hahaha en av de minst underhållande matcher jag sett. Knappt ngt läge och bollfördelningen var ju närmare 85-15 till barca, men va hjälper det när rangers spelar med handbollssiffrorna 9-0-1. Sååå tråkigt. haha va fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 24 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 haha va fan hehe var typ match mot ett mål i princip hela matchen fast rangers hade några vassa kontringar. NY MATCH Chelsea - Schalke 04 Nån som är sugen så kör vi liten tävling i tippning, resultatet ska vara skrivet i min dagbok innan 20:45 då avspark är, den som vinner blir utnämnd till veckans tippare i min dagbok tycker chelsea verkar vara på gång och med drogba i stigande form kan det inte bli annat än vinst. kom igen ni med era tips , mitt är 3-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 2-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Jag drar till med 1-1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 1-0 till tråkiga Chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 0-1 Chelsea är totalt ur form och kommer göra en total flopp match.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 hehe var typ match mot ett mål i princip hela matchen fast rangers hade några vassa kontringar.NY MATCH Chelsea - Schalke 04 Nån som är sugen så kör vi liten tävling i tippning, resultatet ska vara skrivet i min dagbok innan 20:45 då avspark är, den som vinner blir utnämnd till veckans tippare i min dagbok tycker chelsea verkar vara på gång och med drogba i stigande form kan det inte bli annat än vinst. kom igen ni med era tips , mitt är 3-0 0-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 3-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 2-1 chelsea Drogba avgör i 70 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Ingen har sagt det så kör på 2-1, men det är frågan om de får in en boll på chelsea. jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts