wheelinho Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 pokerfilou? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 5 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 jahopp , 5;e man ut blev jag, inte mkt att göra Aj mot k 10 han drar dit färgen men är ruskigt nöjd över hur jag spelade hela turren 5;e platsen gav 4250 $ vilket är grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 jahopp , 5;e man ut blev jag, inte mkt att göra Aj mot k 10 han drar dit färgen men är ruskigt nöjd över hur jag spelade hela turren 5;e platsen gav 4250 $ vilket är grymt bra stort, stort grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 stort, stort grattis tack tack , nu idag när man har smält de lite så känns det grymt bra. Hade äntligen lite rättvisa och fick en bra klonk 1/2 Mtt målet avklarat , skulle nå 2 finaltable. Sa även till Pokerfejset att när finaltable började så var målet top 5 och det fixade jag ju så grymt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 är över 10 k nu som var målet för att kliva upp på nl 200 igen, funderar på att göra de ikväll, vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 congratz klonkarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 congratz klonkarn! tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 lirade 443 händer på nl 200 förrut, svängde rejält men slutade upp 83 $ så jag är nöjd nått som är ännu bättre är att LHC PISSAR PÅ MODO 5-0 just nu hoppas på 2 siffrigt, ska lira nl 200 ikväll och lira några mtt är tanken , svensson svensson nu Gustav sveriges skönaste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Jahopp efter ännu en session så svängde det stabilt men slutade upp 270 $ så känns kanon spelar även ipokers 25k och 7.5 k , ska även lira 12.5 k 25 k går stabilt och 7.5 k dubblade jag precis i , 12.5 har inte börjat, vi får se om de blir klonk ikväll igen cg går som sagt riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Du går ju som tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 Du går ju som tåget jo det har gått bra på slutet , bara hoppas det håller i sig 50/238 i ipokers 25 k och 134/322 i deras 7.5 k , ute ur 12.5 k hoppas på klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 itm i 25 k , och snart itm i 7.5 k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 äsch klonken var inte med mig, var tvungen att handla lite blinds och han hade en hand, AQ mot 10 5 och ajg var ute, hoppas på 7.5 k nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 14/35 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2007 3/28 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Senator-21 Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 vilken site spelar du? rail time efetr fylla:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 spelar även ipokers 25k och 7.5 k ' Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Senator-21 Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 iiii sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 ' exakt, för övrigt 6/17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Gött fittriggen var tebax. A10 mot A10 mot A 9 , gissa vem som vann, PALLAR inte att det alltid ska vara nån cp störd bög jävel som lottat sig in och lirar normalt nl 2 SKIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Vaknade nyss, får nog vara nöjd med gårdagen i alla fall kan inte spela mer än rätt så. Men men kanske blir att lira 200 k på prima ikväll. Det som är extra gött är att Nl200 har gått bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 göötttt,. äntligen hittade jag tilten igen -650 blev utdragen på allt som gick , jävla cp ugnar som synar pott bet på 45 med hålpipa och drar in dom sjukt frustrerande. typ J 9 , flopp A 10 8 , jag 18 in i 21 , han synar turn , 7 , jag bettar 45 in i 52 han synar river J , han pushar, killen är 50/20 , synar han visar KQ !!!! sjukt länge sen jag tiltade men blev så jävla lack hela jävla tiden blev jag utdragen, men men kmr inte bli speciellt mkt lir denna vecka. Filosofiprov på ons och svenskaprov på fre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 jävla cp ugnar Arrrghh, jag hatar dom! Vadå 3-fas, 380 volt? Jag håller med - de kan dra åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 jävla cp ugnar Ta inte illa upp men den var riktigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts