Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

börjar kanon på expekt med + 2 inköp sen sätter dom igång med riggen på allvar

inte ens när jag preflopp raisar till 5 med 8 10 spader utg och floppar 976 2 spader så vinner jag!!!!!

TILT nu

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

jahopp behöver nu eran hjälp , vilken sajt ska jag välja ?

kmr fortsätta spela på pokerhost och expekt, men kan inte bestämma mig för den 3;e sajten .

Behövs:

- Bonus/Bananer

- skön klient

- mkt folk , hatar att vänta på bord

- mkt fisk

behövs inte

- ongame

- crypto

Postad

FITTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

när klonken äntligen är på g så BÖLGCPLOTTARBÖG BARNEN!!!1

är på 8;e plats av 26 i 8 k på prima

får KQ på bb , knappen som just losat halva sin stack , jämlik med min, höjer 4 bb, syn

flopp K 10 5 regnbåge , han bettar 5 k (halvpott) jag ställer min resterande 13.

HAN SYNAR MED 88 , turn 10 river jävla fitttttt 8;A!!!!!!!!!!

alltså lackar sönder när sånt här händer. hade jag vunnit den hade jag varit chip

finns fan ingen rättvisa i världen , var cp i huvet och jävligt äcklig så kmr du vinna massor av mtt

Postad

wiiiiieee backar stabila 100 , pga att ett cp bara lottar , sitter ne 50/30 spelare och bombar 24/7 jag har Ak flopp A 7 5 han pottar på 22 , turn 8 han slår 44 , syn . river 8 han all in han har Q8 blir galen när detta händer så efter detta så rasade hela sessionen

Postad

Efter extremt dåligt updaterande så har jag äntligen hittat min sajt, blir Carlospoker där det mesta av spelet kmr läggas. Eftersom att september verkligen börjat skit så blir det en helt ny sajt och hoppas på att insättningsriggen är med en.

Postad

Är cp nerriggad av ipoker

800 händer -46 $

jag vet inget speicellt att gnälla över men så fort jag träffar nötterna så har ingen annat nått och när jag har typ TPTK så är det nått röt ägg som rivrar in en träff

förstår inte att ena månaden går man som tåget och i nästa så träffar man inget och står still istället. Grymt störande

Tror fortfarande på RIGGEN :P

Postad

800 händer -46 $

jag vet inget speicellt att gnälla över men så fort jag träffar nötterna så har ingen annat nått och när jag har typ TPTK så är det nått röt ägg som rivrar in en träff

förstår inte att ena månaden går man som tåget och i nästa så träffar man inget och står still istället. Grymt störande

Så är det under vissa tider, det är bara att försöka spela diciplinerat

och försöka att inte backa för mycket under den tunga tiden.

Lycka till :lol:

Postad
Så är det under vissa tider, det är bara att försöka spela diciplinerat

och försöka att inte backa för mycket under den tunga tiden.

Lycka till :lol:

Will do , tack tack . i nuläget blir de inget spel har svenska prov imorron , därav inga kort ikväll , möjligtvis att jag lirar nån stor mtt på carlos samtidigt som jag pluggar , brukar bli klonk då

Postad

Cp i huvet som jag är så ska jag självklart lira mtt ikväll när jag pluggar inför svenska provet som är imorron :P

i alla fall

25k GTD 20:45 Carlospoker 50 $ Buy in

25k GTD 21:30 Carlospoker 10 $ Buy in

skriv nick om ni lirar

updates kmr

Postad

800 händer -46 $

Lol. Hade vart glad om ja bara backat 46 dollar på 800 händer :(

Postad

KUKBÖG BAiorhaiutgEYGELKSDl spelet fortsätter jag bubblar FT!!!!!!!!

K9 på knappen ställer med 120 k , bb synar med A4 och flopp K 10 8 , turn 4 RIVER SJÄLVKLART A

JAg lirar turren helt gudomligt rakt igenom men sen håller det inte vid FT

blir så jävla less på mtt

Postad

Jahopp , tänkte skriva lite vad som händer ikväll

Ser ut att klara kvalet till 50 k på carlos så förhoppningsvis kvalar jag in annars köper jag in mig

21:00 50k GTD Carlos poker

21:20 stage 1 EPT LONDON Carlos poker

21:30 25k GTD Carlos poker

+ lite cg troligtvis i alla fall

Postad
Jahopp , tänkte skriva lite vad som händer ikväll

Ser ut att klara kvalet till 50 k på carlos så förhoppningsvis kvalar jag in annars köper jag in mig

21:00 50k GTD Carlos poker

21:20 stage 1 EPT LONDON Carlos poker

21:30 25k GTD Carlos poker

+ lite cg troligtvis i alla fall

Lycka till i turrarna! klonk!