Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"

Fjonkan

Recommended Posts

mjo

nae tar de imorron

För övrigt backade jag 300 till nu, det är helt sinnesjukt hur mkt skit jag åker på. Är inte ens tiltad när jag skriver detta bara rycker på axlarna och funderar på att sluta med poker. Liksom det går inte att vinna, det är typ 766 jag har 76, turn 5 river A all in på river han har AA. jag har betat samtliga gator.

eller typ jag standard raisar till 4 med AA han till 13.5 jag till 32. Syn. flopp Q 10 5 han autopushar blixtsyn, han viker upp AK ,turn J river K !!!!!!!!!!!!!!!!

vet inte vad jag ska göra

Dessutom får jag inte PAH att funka till prima, ännu mer tiltande. Får enbart upp tableaverage statsen och inte spelarstatsen

aja blev mkt whine men går inte att hålla inne.

50/10 lirare låter nice.

Testa ta bort player-filters i PAH, ta bort alla filters om de inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då ere ba tuta o köra:-D

Väntar mig en fin fin grön rapport senare idag!

kan du ge dig fan på att jag fixar nu inatt, var nyss hos polarn och såg italien-frankrike och käkade tacos så är cptaggad :D

jag och davve kmr köra vent i 3-4 h nu framöver

hoppas på gröna siffror

Länk till kommentar

blev inga gröna siffror -140 på ipoker och -100 på prima

Det är nått som inte stämmer, det mesta är väl att jag inte träffar en enda flopp. Jag tiltar ingenting är inte ens förbannad idag, suttit 4 h och är minus så lite så får väl vara nöjd och se det från den ljusa sidan. Det kunde varit mer

aja southpark sen sängen

Länk till kommentar

blev inga gröna siffror -140 på ipoker och -100 på prima

Det är nått som inte stämmer, det mesta är väl att jag inte träffar en enda flopp. Jag tiltar ingenting är inte ens förbannad idag, suttit 4 h och är minus så lite så får väl vara nöjd och se det från den ljusa sidan. Det kunde varit mer

aja southpark sen sängen

Nix....inget stämmer. Har samma problem som dej o missar allt. Bombar på men får sen ge upp eller se sig bli omslagen och så är man ett 1/2 inköp back, 10 st såna så försvinner det en jävla massa. Har spelat som ett arsle oxå senaste månaden, alldeles för tajt mot vad jag egentligen spelar. Men i helgen så laddade jag upp och fokuserade på att hitta tillbaka till mitt vanliga spel. Efter 3 dagars pokerpaus började jag i måndags och spelade bra poker liksom igår....men likaförbannat är jag back 7 ink på 2 dar, o 90% av det till spelare som har en vpip på över 70. Sick sick sick...nu kommer jag ta en veckas semester nere på gotland hos föräldrarna, dricka öl, kolla fotboll, glömma nätpoker, förhoppningsvis ligga lite o sova massor.... Hoppas det är det som behövs.

Länk till kommentar

Nix....inget stämmer. Har samma problem som dej o missar allt. Bombar på men får sen ge upp eller se sig bli omslagen och så är man ett 1/2 inköp back, 10 st såna så försvinner det en jävla massa. Har spelat som ett arsle oxå senaste månaden, alldeles för tajt mot vad jag egentligen spelar. Men i helgen så laddade jag upp och fokuserade på att hitta tillbaka till mitt vanliga spel. Efter 3 dagars pokerpaus började jag i måndags och spelade bra poker liksom igår....men likaförbannat är jag back 7 ink på 2 dar, o 90% av det till spelare som har en vpip på över 70. Sick sick sick...nu kommer jag ta en veckas semester nere på gotland hos föräldrarna, dricka öl, kolla fotboll, glömma nätpoker, förhoppningsvis ligga lite o sova massor.... Hoppas det är det som behövs.

har exakt samma symptom, men gotland är nog smart så du kommer bort lite från skiten

Länk till kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Inleder med att vinna KK vs AA där jag floppar fyrtal. Sen så 3-betar jag en 50/30 spelare med JJ han slår om till 36 från min 13 bet. syn. flopp J 94 han typ 1/4 pott , syn. Turn Q han 1/5 pott jag all in syn av AA och potten blev på 300

äntligen hade jag lite flyt och dagen slutar på +170$

ska snart iväg till polarn och se fotbollen. Blir en och en annan öl och lite grill. Utång vid vinst! syns på ågatan om sverige vinner ;)

Länk till kommentar

Var iväg idag på fotbollsmatch blev förlust med 5-1, vi inledde verkligen piss och hade 2-0 i röven efter 5 min. Efter detta tog jag och farsan en pizza på hemvägen och sen kl 12 har jag grindat och plussat stabilt :D

+773$

3.5h

NL 100

Sjukt glad att det äntligen kanske har släppt ordentligt, men sen typ om 3 dagar så är det ett whine inlägg igen :P vi får se men jag hoppas i alla fall

Imorron är det midsommarfirande hos en polare där vi blir runt 15 pers på middag, sen är det någon slags femkamp som sen avslutas med PARTY!

roger över roger ut

Länk till kommentar

Jaha tänkte försöka mig på en sammanfattning av gårdagen.

Var middag hos davve där vi var cirkus 15 pers och det var riktigt nice. Gott käk , god dryck och trevligt sällskap som sedan avslutades med party

Dagens citat gick till martin, visserligen kmr inte så många fatta detta för man är tvungen att uppleva de men jag försöker ändå. Martin hade en vit skjorta på sig och en ROSA kavaj, skjortan var uppknäppt och skjortkragen stack ut så man såg en guld halskedja. Han såg ut som en öststatshallick helt enkelt:p

Så står martin ute vid grillen och davve kmr ut och säger: Alltså martin jag brukar aldrig säga att nått är fult men den där kavajen ser ut som skit. Martin kollar i kavajfodret och svarar " David... Det är Tiger!"

Grejen var att martins ton i rösten gjorde att det blev sjukt roligt

aja ikväll blir det lugnt med lite fotboll sen grind

Länk till kommentar

herregud så bra Ryssland är och herregud så dåliga Holland var och herregud så bra Arshavin är och herregud så ineffektiva Holland är.

Sjukaste matchen på länge, tyckte det hade varit grymt för ryssarna om holland vänt och vunnit efter kvittering för holland var ta mig fan inte värda att vinna. Ryssland total dominerade

aja var tror ni om tyskland - ryssland final ?

Länk till kommentar

Avslutade precis en session o herregud va otur jag hade mot alla 70/30 spelare, helt stört. Men men det tog ungefär 2.5 h att vända på minuset till plus och enda andledningen till att jag satt kvar var ett cp som lirade 70/10 som hade tagit 1 inköp av mig och satt med 350

här är handen jag tömde honom på, aning motigt att ta synen för hade tiltat loss om han hade haft 5;an

** Game ID 2023850055 starting - 2008-06-22 02:30:20

** Alabama [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - $ Cash Game) Real Money

- afggdbbafg sitting in seat 1 with $186.95 [Dealer]

- ruttnut sitting in seat 2 with $306.99

- Hunkina sitting in seat 3 with $107.86

- hovmester sitting in seat 4 with $101.85

- HERO sitting in seat 5 with $341.20

- Skrubkongen sitting in seat 6 with $100.00

ruttnut posted the small blind - $0.50

Hunkina posted the big blind - $1.00

** Dealing card to HERO : K of c, A of h

hovmester folded

HERO raised - $10.00

Skrubkongen folded

afggdbbafg folded

ruttnut called - $10.00

Hunkina folded

** Dealing the flop: 5 of c, A of s, 4 of h

ruttnut checked

HERO bet - $16.00

ruttnut called - $16.00

** Dealing the turn: K of s

ruttnut checked

HERO bet - $41.00

ruttnut called - $41.00

** Dealing the river: 5 of d

ruttnut went all-in - $240.49

HERO called - $240.49

ruttnut shows: Q of h, K of d

HERO shows: K of c, A of h

HERO wins $612.98 from the main pot

End of game 2033550055

i alla fall slutade sessionen +500$

Länk till kommentar

Lirade cirka 3 h och plussade 200 $

Alltså aptilt när jag typ floppar set med 33 på 345 och han autoställer 100 € in i 8 € och cpet har Q8 för färgdrag och turn spikar handit den.

men men var lite seg session men nöjd med plus

nu blir det nått south park sen sängen

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Jahapp var ett tag sen jag skrev men det beror på att jag har varit i Italien i en vecka. Det har varit as nice, 35 grader och sol samtliga dagarna. Håller i nuläget på att försöka få min förbannade burk att bli omformaterade men det strular lite men snart är den nog igång. Funderar på att kliva upp på NL 200 för har rulle till det och skillnaden är ju inte speciellt stor men vi får se.

Ska försöka få burken att funka så jag kan ta mitt vanliga pass från 11-04 inatt.

Roger över roger ut

Länk till kommentar

nästintill allt fungerar nu förrutom skärmarna. Nu har den skärmen jag inte vill ha som "första"skärm blivit de och jag har försökt att ändra men skiten vill sig inte

Vet att det är många på detta forum som spelar med 2 skärmar så snälla säg vad jag ska ändra

Länk till kommentar

Gick helt på magkänslan och ibland stämmer den

GAME #1045138385: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-07-04 00:30:55

Table Belinsky (No DP)

Seat 5: QQ838 ($374.24 in chips)

Seat 6: cong ($63.55 in chips)

Seat 8: HERO ($134.65 in chips)

Seat 10: ACEHUNTR ($98.50 in chips) DEALER

QQ838: Post SB $0.50

cong: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO Ace of ClubsAce of Diamonds

HERO : Raise (NF) $4.00

ACEHUNTR: Call $4.00

QQ838: Fold

cong: Fold

*** FLOP *** Jack of Hearts4 of DiamondsJack of Spades

HERO : Bet $6.00

ACEHUNTR: Call $6.00

*** TURN *** 5 of Hearts

HERO : Bet $14.00

ACEHUNTR: Raise (NF) $40.00

HERO : Raise (NF) $124.65

ACEHUNTR: Fold

*** SUMMARY ***

Total pot $184.15 Rake $2.00

HERO : wins $184.15

Lirade cirkus 2 h och +100$. Tilt på att värdet heldör runt kl 2 på ipoker, någon som vet när updaten av PT3 kmr så den stödjer prima ?

Länk till kommentar

Gick helt på magkänslan och ibland stämmer den

GAME #1045138385: Texas Hold'em NL $0.50/$1 2008-07-04 00:30:55

Table Belinsky (No DP)

Seat 5: QQ838 ($374.24 in chips)

Seat 6: cong ($63.55 in chips)

Seat 8: HERO ($134.65 in chips)

Seat 10: ACEHUNTR ($98.50 in chips) DEALER

QQ838: Post SB $0.50

cong: Post BB $1.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO Ace of ClubsAce of Diamonds

HERO : Raise (NF) $4.00

ACEHUNTR: Call $4.00

QQ838: Fold

cong: Fold

*** FLOP *** Jack of Hearts4 of DiamondsJack of Spades

HERO : Bet $6.00

ACEHUNTR: Call $6.00

*** TURN *** 5 of Hearts

HERO : Bet $14.00

ACEHUNTR: Raise (NF) $40.00

HERO : Raise (NF) $124.65

ACEHUNTR: Fold

*** SUMMARY ***

Total pot $184.15 Rake $2.00

HERO : wins $184.15

Lirade cirkus 2 h och +100$. Tilt på att värdet heldör runt kl 2 på ipoker, någon som vet när updaten av PT3 kmr så den stödjer prima ?

tänkte på en sak är det inte bättre att syna turn och checksyna river för att få lite bluffvärde istället?

Länk till kommentar

nästintill allt fungerar nu förrutom skärmarna. Nu har den skärmen jag inte vill ha som "första"skärm blivit de och jag har försökt att ändra men skiten vill sig inte

Vet att det är många på detta forum som spelar med 2 skärmar så snälla säg vad jag ska ändra

inte säker, men räcker det inte med att skiffta uttag för kontakterna?

Länk till kommentar