Gå till innehåll

tankat 2/3 av rullen najs


heidfors

Recommended Posts

Hej jag är sjukt grym på poker men kan inte låta bli att tilta. jag hade spelat upp en no deposit bonus på €5 till €2K men torskade nästan 2/3 av den på 2 dagar pga tilt :lol: . har ca €430 kvar och funderar på vad jag ska göra. Ta ut allt och sluta spela eller börja om från början med lägre blinds? har tatt en paus i ½ månad. eller ni kanske har några tips att kontrollera tilten.

 

P.S. jag är spelberoende :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sagt det förr och säger det igen. B2b är riggat. Undvik att spela där.

Ta ut pengarna och börja lira på någon annan sida.

Ge dig! Med så många inlägg borde du ha förstått att bättre spelare innebär större svings. Åtminstone när jag spelade på B2B för något år sedan tyckte jag det var ganska så hög klass på NL200-NL400 borden med många grinders.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så om du torskar allt du äger ikväll förutom 1K$ så är du fortf nöjd? :mrgreen:

 

 

lol, nej det är man inte men när man har börjat med 5€ och bygger till 2000€ sedan förlorar 1600€ och har 400 kvar så är man väll inte nöjd. Men han gick varken minus eller jag tror att han är "grymm" på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har alltså vunnit 4 papp och sitter och gnäller?

 

Jesus f-ing Christ...

 

ser inte en antydan till gnäll i det inlägget. han frågor vad han ska göra nu. han medger t.o.m att han förlorat pga av tilt vilket tyder på en bättre insikt än folk som skyller på rigg och bara otur.

skulle heller inte känna mig så glad om jag gått från tjugo till fyra tusen.

 

 

håll BR-kraven och gå upp och ner i nivå i relation till den. förlorar du mycket under en tid är det bättre att gå ner i nivå trots att du har tillräcklig BR för att stanna. efter att du fått tillbaka självförtroendet kan du kliva upp igen.

med bra MM kommer du aldrig behöva investera lr riskera mer än det du har.

läs dödarns dagbok i poker magazine. han går ibland ner ett par steg i nivå trots att han vet att han med god marginal både BR och skills för att stanna.

 

du borde också kolla på fler alternativ än B2B. alltid bättre att ha fler bord att välja mellan då du kan idka bättre tableselection.

 

angående ditt spelberoende kanske professionell hjälp e det bästa. 020-81 91 00. här e ett gratis-nr men de kommer nog säga att du ska sluta helt och det e väl onödigt då det finns stort nöje i poker. du verkar heller inte vara i desperat behov av hjälp med det.

annars kan du alltid rådfråga dr roland. som du kanske ser har han oftast kompetenta svar på det mesta.

 

 

lol, nej det är man inte men när man har börjat med 5€ och bygger till 2000€ sedan förlorar 1600€ och har 400 kvar så är man väll inte nöjd. Men han gick varken minus eller jag tror att han är "grymm" på poker.

 

tror du att du e " grymmmm " på poker? jag tror iaf att trådskaparen e det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...