mahjar Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Hej. inget i poker office verkar fungera för mig när jag kör den med titanpoker, är det nån inställning man ska göra innan? någon annan som haft problem förut? Citera
struve Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 I chat options på borden måste allt var aktiverat utom card images. Kan vara det som är problemet. Citera
mahjar Postad 29 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2007 jag testade utan att ha kort bilder på men det funkar fortfarande inte, en konstig sak är att när poker office är på trycker den automatiskt på chatt alternativ var 2-3 sekund. Citera
struve Postad 29 Maj , 2007 Rapport Postad 29 Maj , 2007 Jag har för mig att jag hade samma problem som det du beskriver precis i början med PO. Det var inte dock inte Titan utan en annan iPoker-klient men det borde inte spela någon roll. Och det löste sig när jag avaktiverade "card images". Har du "dealer" "player" "summary" och "player actions" aktiva för det måste vara på tror jag? Citera
Recommended Posts