Djens Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Ha det:) Marklyft och benböj kör jag faktiskt inte, testat marklyft en gång och fick ont i ryggen två veckor efteråt, troligen körde jag inte rätt teknik/för tungt eller båda, men är lite halvskraj för den övningen efter det. Benen tränas mest med inlines/springning, de ska inte bli större äre tänkt Hur går det med dina lärlingar? Finns de nån plats kvar Hur många bord kör du samtidigt? Jag har kommit fram till att fyra till fem bord passar mig perfekt då det ofta är 2-3 handat på nåt eller flera av de, är det fulla bord så är jag 6-7 lagom. Coachningen är full. Dock har jag inte kommit igång med det så bra som jag önskar, fast förhoppningsvis blir det mer snart och när mina adepter inte är borta på semester *ta inte åt dig!!!* . Jag ska kedja fast de vid datorn senare. Angående idag så är $1,3k samt £400 (rakeback) utplockat till Z4 kontot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 A0Poker Är en användare på forumet, jag har spenderat de senaste 5 minutrarna med att läsa igenom hans poster. jag rekommenderar att ni gör detsamma! Han ger visa råd i praktiskt taget alla trådar som behöver visa råd. Om jag inte visste bättre skulle jag säga att det är en virtuell bok som klistrar in svar. Vänsterklicka på hans användarnamn i nån tråd och välj "Se fler poster av". Nu ska jag städa sen sova, gonatt! Syns vid borden senare! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 A0Poker Tip of the day Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Det roliga är ju inte att killen faktiskt har rätt i det mesta, det roliga är att allting ser ut som det är inklistrat ifrån typ super system II inatt ska det "skottas"! 5/10 FTW! Dags att köra! (finns inga 3/6 bord uppe typ...). Det finns enbart 2/4 och 5/10 Och även att vi körde Z4dagen igår så tänkte jag säga såhär: Halva dagens vinst går till Z4 kontot! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 edit: Här skrev jag en massa bad beats ifrån nattens skottning. Jag slutade -$1k. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 jag åt just upp ett 6pack marsglassar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thmsy Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Tjoho. Kul dagbok. Omaha känns som vidrigt lotto när det är kallt, men är ett skönt dynamiskt spel när det går som det ska. Hang in there... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Tack! jo, ibland kommer det såna här dagar helt enkelt. Hittade en ruskigt rolig grej på expressen. http://www.simpsonizeme.com Dig själv som en simpson skådespelare. Jag ska byta min till avatar på PF nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Ruggigt irriterande att få ett tips om en sajt som är överbelastad så fort jag testar den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Tack!jo, ibland kommer det såna här dagar helt enkelt. Hittade en ruskigt rolig grej på expressen. http://www.simpsonizeme.com Dig själv som en simpson skådespelare. Jag ska byta min till avatar på PF nu. Djens. För mig är du, och kommer alltid vara, den underbart häftiga manga-figuren du hade förr. En svunnen tid då poker fortfarande var något vackert och tjejer var drömvarelser utan inbyggd ondska. Gör mig lycklig. Take it back! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Jag ger upp 5/10. Var ett långt tag sen jag hade såhär stor motrigg. Torskade just en 65/35 i en 4k pott. 2 händer efter nästnötkåk mot nötkåk i en 2,3k pott där han slowrollar mig till sista sekunden ,samma kille. -$11k. Resten av natten såg ut som igår. Jag ska gå ut och hitta en lämplig bro att hitta ifrån nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eiffel Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Hej! Jag undrar om du vet om de finns något trevligt live spel här nere i Linköping? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Lite här och var, tannerfors, tornby, ågatan. Spelade UBs 50 seat gntd för aruba classic. åkte runt plats 600 med AA mot AK allin på TQ8 floppen, standard. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 . Hittade en ruskigt rolig grej på expressen. http://www.simpsonizeme.com Mycket trevligt tips... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Djens. För mig är du, och kommer alltid vara, den underbart häftiga manga-figuren du hade förr. En svunnen tid då poker fortfarande var något vackert och tjejer var drömvarelser utan inbyggd ondska. Gör mig lycklig. Take it back! Jepp, me no like avatarbyte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Och du har ett privat meddelande sedan 2 minuter tillbaka! /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Den här under vill vi ha! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=q7H2L75LknQ Den här tyckte iaf jag var sjuukt rolig, en intervju med "Arnold" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 +1,5k idag. Fyfan vilken jäkla dag, det swingar så sjuuukt på 5/10 PLO. Dä'remot är nog motståndet sämre än på 2/4 PLO. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 http://simpsonizeme.com/ecard.php?lang=en_us&code=ajvjzwrrgbunnlzksceeqeivlxdqusrp Jag som simpson:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 +1,5k idag. Fyfan vilken jäkla dag, det swingar så sjuuukt på 5/10 PLO. Dä'remot är nog motståndet sämre än på 2/4 PLO. Kan jag fan slå vad om att det inte är (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Kan jag fan slå vad om att det inte är (= nehe? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Joho! Nu ska jag iaf till stranden ,Cheers! +$500 idag. tror inte det blir mer, jag är inte mentalt stabil känns det som. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Ikväll ska jag äta smörgåstårta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 8 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Hade tänkt spela massor idag, men vi får se om det blir någonting alls. För det första så kom visst tjejen hem ikväll då jag trodde att hon skulle sova hos sina föräldrar inatt, men så blev det inte. Sen har min stationära uppfört sig konstigt, den hänger sig lite då och då av ingen anledning, ibland tappar vissa program anslutningen av ingen anledning. T.ex. så dog firefox i 20 min förut, sen tittar jag i brandväggen där den firefox som används länkar till "Documents and settings/x/local settings/temp/GGS37.tmp/firefox setup 2.0.exe" Det är alltså den som Zonealarm säger körs, problemet är att det inte finns någon .exe fil i den aktalogen, däremot finns det: "setuphook.dll" samt en mapp som heter "Fake profile" inuti mappen finns: prefs.js , compreg.dat , xpti.dat en mapp som heter "extensions" som är tom och en .ini fil. Troligen är det bara jag som är paranoid men har byttlösen på alla sajter, mailer etc ifrån denna datorn som e bakom router och har nyuppdaterade Av/brandvägg. Håller som bäst på att köra diverse program typ Adaware, onlinevirusscannar och installera ny brandvägg. Kanske enbart onödigt, men varför inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts