VikingSW Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 SB är 29/18/4 efter ett par hundra händer, mer read än så har jag inte. Jag är 24/20/3 på det här bordet och har inte spelat mot SB tidigare. Vad är bästa linjen? Hur ska jag spela turn och river? Seat 1: Button 28 ($199.30 in chips) Seat 4: SB ($101.50 in chips) Seat 5: Hero [ , ] ($138.15 in chips) Seat 6: UTG ($97.50 in chips) Seat 8: MP ($103.70 in chips) ANTES/BLINDS SB posts blind ($0.50), Hero posts blind ($1). PRE-FLOP UTG folds, MP folds, Button folds, SB bets $3.50, Hero bets $13, SB calls $10. FLOP [board cards ,, ] SB checks, Hero bets $20, SB calls $20. TURN [board cards ,,, ] SB checks, Hero checks. RIVER [board cards ,,,, ] Nerooc bets $40, Hero ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Jag skulle synat river. Sen tycker jag det ser fint ut... Jag skulle nog bettat någon dollar mindre på floppen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Tror vi är ofta slagen där jag. KJ, set,flush, enda vi slår är väl AK/bluff? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Tror vi är ofta slagen där jag. KJ, set,flush, enda vi slår är väl AK/bluff? KJ? Hmm... neeej. Han slowspelar inte set med sin TAF på den floppen. Det troligaste är väl flushen i så fall men det finns jättemånga händer vi slår. För kan han ha färg här kan han ha massa tvåpar å skit. Dessutom bluffar han ofta här med tanke på turnspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimboy14 Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 AJ känns som en ganska trolig hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Jobbigt läge, men jag hade synat river, vet inte ifall det är fiskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Folda river, med den brädan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VikingSW Postad 27 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 Jag synade och han visade upp ett missat stegdrag. Jag synade mycket pga hans låga bet som gav mig hyffsade odds. Dessutom känns det som han skulle ha bettat ut rätt mycket bra händer på turn. Edison gjorde en mycket bra analys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts