HookaHey Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det är inte så att jag menar att jag inte kan lira när det överlappar. Det jag menar är att då och då kan det vara så att man inte hinner man agera optimalt på ett och annat bord. Det är ju det som är bekymret, alltså att inte agera optimalt vid de gånger det händer att man kanske får tidsbrist.. Så jaaaa jag kan lira med overlapped men jag tror ändå att jag skulle gynnas iaf lite av att inte ha overlapped. Så jag tror den där jonglerarkillen och du inte hajar att ni missgynnas av att köra overlapped då ni tror att bara för att ni hinner agera på alla bord så betyder det att det funkar lika bra som när det inte är overlapped. Så det är lite dumt och komma och säga ehhh jag kan köra 10 overlapped när man kanske skulle tjäna mer ifall man körde lika många bord fast utan overlap Måste ändå medge att jag kan ha fel och vissa kanske verkligen trivs med overlapped, men jag tror ändå man bör missgynnas av att inte ha det. Damn kan du jonglera, You got me there Ja, you make a strong point. Kanske skulle investera i en sån dära monsterskärm after all. Är dock inte helt övertygad om att det kommer att hjälpa. Blir inte allting vääldigt litet på en stor skärm? Citera
brainslicer Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Ja, you make a strong point. Kanske skulle investera i en sån dära monsterskärm after all. Är dock inte helt övertygad om att det kommer att hjälpa. Blir inte allting vääldigt litet på en stor skärm? en pixel är ju lika stor om den e på 30" eller 20" med samma teknik...så nej, borden är lika stora, skärmen är större => rymms mera bord på 2560*1600 än 1600*1200(en extra rad på både höjd o bredd) du tänkar antagligen på crt skärmar, när man ställer in hög upplösning på dom blir allt litet, en platt skärm klarar inte såna upplösningar att det skulle bli för litet, isf måste pixelns fysiska storlek bli mindre än i dagens läge Citera
Recommended Posts