yone Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Körde lite mer nu på kvällen även fast jag hade haft lite whiskey provning med brorsan. Gick inte så bra till att börja med, men om jag hade spelat med min tidigare strategi så kan jag lova att jag hade gått betydligt mer back. Jag kommer visa på några HH:s även i detta inlägg. Det första visar vilket fiskigt spel man kan stöta på och det andra visar en hand där jag synade ner en bluffbenägen fisk. första: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 8 juni 2007 22:15:34 Anna 56 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Yone (181.37) Plats 2: dorran (274.06) Plats 3: leffe75 (79.52) Plats 4: Dozzer (110.95) Plats 5: jolle1 (130.10) jolle1 lägg LM 0.50 Yone lägg SM 1.00 ** Giv ** Yone [Ek, 9s] dorran [N/A, N/A] leffe75 [N/A, N/A] Dozzer [N/A, N/A] jolle1 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** dorran Lägg leffe75 Lägg Dozzer Lägg jolle1 Syna 1.00 Yone Passa *** Flop(Board): *** : [7h, Ds, 10s] *** Bet Runda 2 *** jolle1 Passa Yone Passa *** Turn(Board): *** : [7h, Ds, 10s, 10h] *** Bet Runda 3 *** jolle1 Passa Yone Passa *** River(Board): *** : [7h, Ds, 10s, 10h, Dh] *** Bet Runda 4 *** jolle1 Passa Yone Satsa 1.00 jolle1 Syna 1.00 *** Showdown *** : Rake: 0.10 Totalpott: 3.90 Yone [Ek, 9s] Två par, damer och tior Vinst: 0.00 dorran Lägger mig Vinst: 0.00 leffe75 Lägger mig Vinst: 0.00 Dozzer Lägger mig Vinst: 0.00 jolle1 [Knh, 2h] Färg med högsta kort dam Vinst: 3.90 Bara roligt att se att han ändå synar en spänn med färgen. Han måste ha vetat att han hade färgen, för han hade nog inte synat om han trodde att han hade J hög. Jag är bara glad att han inte höjde tillbaka för jag hade nog synat en höjning på 3-4 kronor. I den andra handen som jag vill visa på så gör jag ett mycket tveksamt spel på vilken nivå förutom denna. Anna 56 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Yone (239.07) Plats 2: Bos_86 (209.90) Plats 3: P.M (75.17) Plats 4: Kennen (214.54) Plats 5: chrille21 (0.00) Yone lägg LM 0.50 Bos_86 lägg SM 1.00 ** Giv ** Yone [Dh, 10r] Bos_86 [N/A, N/A] P.M [N/A, N/A] Kennen [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** P.M Lägg Kennen Lägg Yone Syna 1.00 Bos_86 Passa *** Flop(Board): *** : [7r, 6h, Dk] *** Bet Runda 2 *** Yone Passa Bos_86 Passa *** Turn(Board): *** : [7r, 6h, Dk, Ks] *** Bet Runda 3 *** Yone Passa Bos_86 Satsa 3.00 Yone Syna 3.00 *** River(Board): *** : [7r, 6h, Dk, Ks, 2k] *** Bet Runda 4 *** Yone Passa Bos_86 Satsa 8.00 Yone Syna 8.00 *** Showdown *** : Rake: 0.60 Totalpott: 23.40 Yone [Dh, 10r] Par i damer Vinst: 23.40 Bos_86 [10s, Knh] Högsta kort kung Vinst: 0.00 P.M Lägger mig Vinst: 0.00 Kennen Lägger mig Vinst: 0.00 chrille21 [N/A, N/A] Högsta kort sjua Vinst: 0.00 I denna handen går jag egentligen lite ifrån min strategi när jag först checkar på floppen för att jag vill se ett ofarligt kort på turn men ändå synar. Anledningen till att jag synar både på turn och river är att han betar så nära pottbet båda gångerna, vilket ofta indikerar på bluff. Hade dock gärn sett att han betade en eller två kronor mer på turn. Då hade jag varit mer säker. Spelade även idag i gnufracet. Det var en sjukt slaskig rebuy turnering utan dess like. En av spelarna gjorde 17 st rebuys (enligt honom själv, jag räknade inte men många var det) men det var ändå övervärde i den så det var trevligt. Kan inte påstå att jag hade nått speciellt flyt under den första timmen utan blev utdragen några gånger jag med. Men efter att ha kommit tvåa och vunnit 90$ efter att ha spenderat 20$ så var det en fin vinst. Men det är inte alls lika roligt att vinna $$$ som det är att vinna kronor tycker jag! Ibland känns dollar som leksakspengar medans kronor är seriösa. I min skalle är en dollar värd ungefär två kronor. Men det är alltid roligare att casha ut dollar iofs Så till kvällens resultat på svs: -13 kr BR: 573 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Plocka everstpokers $100 bonus. Dem ger dig även en $100 bonus vid löning(25:e), och motståndet där håller pissig nivå iallafall upp till Nl100. Mkt sämre än SvSP IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Plocka everstpokers $100 bonus. Dem ger dig även en $100 bonus vid löning(25:e), och motståndet där håller pissig nivå iallafall upp till Nl100. Mkt sämre än SvSP IMO. Jag vill inte ha nå pissig reklam från nån jeppe som skrivit 2 inlägg. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Tycker det är bonus nog med de dåliga spelarna, men om det finns nån annan sida med lika pissigt motstånd+bonus så är det bara att hojta till! Ditt satans TROLL. Det är folk som dig som får en att inte vilja posta mer än 2 poster i ett forum som detta. Jag ville vara snäll. Jag började bygga min BR från Everest NL10 bord och gick ifrån $100 till NL200 på 25 dagar. Där håller jag mig nu och gör bra med pengar. Take it or leave, edit: fast det är klart, plussar man inte på de lättaste borden på nätet (SVS 100) så gör man det nog inte någon annanstans heller, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Ditt satans TROLL. Det är folk som dig som får en att inte vilja posta mer än 2 poster i ett forum som detta. Jag ville vara snäll. Jag började bygga min BR från Everest NL10 bord och gick ifrån $100 till NL200 på 25 dagar. Där håller jag mig nu och gör bra med pengar. Take it or leave, edit: fast det är klart, plussar man inte på de lättaste borden på nätet (SVS 100) så gör man det nog inte någon annanstans heller, Sorry lorry. Whiskeyn har inte riktigt släppt Kändes bara som om det var taget ur luften att det helt plötsligt skulle komma ett svar på ett 1 vecka gammalt inlägg. Har dock bara negativa erfarenheter från everest(inte bara utdragningar). En riktig skitklient imo men om det är så bra som du säger så kanske jag borde ge den en till chans! Hoppas du postar mer på forumet även fast vissa av oss är lite "hetsiga" Ha det fint! /Y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag öppnade inte ett koto här för att posta, utan mest för att läsa bloggar(Läs: Dawwes) Vill man ha bra svar på handanalyser etc så vänder jag mig till 2+2. Där har jag mängder av poster Lycka till med liret iallafall, Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Körde lite o det gick sådär. Men med min passiva spelstil så förlorar jag betydligt mindre när jag förlorar och kan samtidigt vinna lite extra mott bluffbenägna speare. Här kommer ett litet exempel på där jag synar med en svag hand mot en misstänkt bluff. 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 9 juni 2007 13:15:21 Anna Turbo 22 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Pilsneer (35.85) Plats 2: anger666 (64.92) Plats 3: guldpalm (23.90) Plats 4: Yone (122.00) Plats 5: Linkan45 (66.30) anger666 lägg LM 0.50 guldpalm lägg SM 1.00 ** Giv ** anger666 [N/A, N/A] guldpalm [N/A, N/A] Yone [Knk, Ek] Linkan45 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Yone Höj till 3.00 Linkan45 Lägg anger666 Syna 3.00 guldpalm Lägg *** Flop(Board): *** : [9k, Dh, 6s] *** Bet Runda 2 *** anger666 Passa Yone Passa *** Turn(Board): *** : [9k, Dh, 6s, 3h] *** Bet Runda 3 *** anger666 Satsa 5.00 Yone Syna 5.00 *** River(Board): *** : [9k, Dh, 6s, 3h, 3k] *** Bet Runda 4 *** anger666 Satsa 10.00 Yone Syna 10.00 *** Showdown *** : Rake: 0.90 Totalpott: 36.10 Pilsneer [N/A, N/A] Högsta kort nia Vinst: 0.00 anger666 [8r, 7r] Par i treor Vinst: 0.00 guldpalm Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [Knk, Ek] Par i treor, ess sidokort Vinst: 36.10 Den här snubben satsar e bit under pott på turn och och river vilket gjorde mig lite orolig, men eftersom han bara synade innan floppen och checkade på floppen och inga farliga kort kom på turn och river så antog jag att han bluffade. resulat: +65 kr BR: 638 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Gick inge vidare ikväll. Missade gnuf-racet för att jag var ute o njöt av vädret, men det var det helt klart värt! Kom hem o satte mig för att lira lite på svs men jag hade noll i flyt. Eller stark oflyt rättare sagt. Hade en riktigt full galning på ett av borden och jag satt bara o väntade på att jag skulle träffa något. Hade lätt kunnat vinna hundratals kronor av honom, men när jag väl fick min AK så träffade jag ingenting varken på flopp eller turn o då var det lika bra att ge upp mot hans galna satsningar. Sen så lämnade han såklart när han låg som mest plus! Fy fan alltså.. Sen så hade jag en del otur när jag träffade fint men där andra träffade något bättre. Men så kan det gå! Bara att ta nya tag imorn. Resulat: -72 kr BR: 566 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 OJ! Jag vet att man inte borde sluta när det går bra, men efter att ha suttit i flera timmar nu så känner jag mig klar för kvällen faktiskt. Har spelat ca 1200 händer idag vilket är mycket för mig. Men det har känts bra nästan hela tiden o speciellt nu på slutet då jag tömde en fulladdad snubbe (200 kr) två gånger om Ena gången var efter att jag lyckats träffa triss med mina två fyror och andra gången synade jag med 78 suited och floppen kom 8A8. Han hade AQ och var mycket villig att syna mina betar. Det var lite tråkigt för honom då han var en av de bättre spelare jag mött på denna nivå. Har även tänkt på en sak när jag spelat idag. Hur dålig AK egentligen är. Framförallt med min spelstrategi. Min spelstrategi går ut på att beta först när jag är säker på att ha den bästa handen eller syna om nån bluffar. Men om jag inte träffar med AK och nån betar så är det inte särskilt roligt att syna och försöka vinna med ess högt. Om jag å andra sidan träffar ett ess eller kung så är det i regel aldrig nån som synar några större betar eller synar nått på de två sista satsningrundorna. Enda gången jag fått betalt med AK den senaste tiden var när jag träffade en kåk med AKT på floppen och K på turn. Var nån som hade QJ så då var det ju jag som behövde turen att träffa kungen på turn. Så antingen vinner man en liten pott eller förlorar en stor. Nej tacka vet jag härliga 99 och TT. Med dem vågar man iaf se en flopp och man vet i regel vart man står Imorgon ska jag iväg på en kryssning till vårt östra grannland med flickvännen så om jag inte hinner spela nått imorn förmiddag så hör ni från mig på onsdag! Resultat: +629 kr BR: 1195 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Jovisst hann jag med att köra en snabbis även nu på förmiddagen. Inte så mycket att säga om det förutom att jag synade ner en snubbe som bluffade stort. Det är verkligen roligt att det inte är många som vågar beta stort när de verkligen har något utan bara när de bluffar. Starkt jobbat pojkar! Sen börjar jag fundera lite på hur stor br jag egentligen ska ha om jag ska gå upp i nivå till 1/2 kr. Jag har ju inte direkt satt några gränser för när jag ska gå upp men en rimlig summa kanske skulle vara 6000 kr och om jag tappar ner till 5000 kr så måste jag gå ner i nivå och jobba upp det. Men jag antar att motsåndet på näst lägsta nivån är minst lika fiskigt som på den lägsta så om jag bara har lagom stor br och känner mig bekväm så ska det nog inte vara några problem.. Resultat: +57 kr BR: 1252 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Bah. Roligt när man kommer hem från sin kryssning o är riktigt sugen på att spela så ska svenska spel fucka upp sig totalt. Jag startar ett bord men efter 5-10 händer så låser sig hela skiten. Sen startar jag ett nytt bord. Samma skit. Riktigt skoj. Får ta o testa att spela low limit cahsgame på nån annan sida. Ska ta o leta upp nån som jag har cash på. Motståndet lär väl inte vara lika sugigt men det är väl bra att testa på lite annat motstånd. Vi hörs! /Y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Eftersom svs klienten krånglade så tog jag det lugnt o spelade lite turneringar. Utan större framgång dock. Körde 20 000$ guarantee på betway och kom väl runt 150/500. Spelade även egypten-racet men där åkte jag ut första av alla. Fick KK två gånger och AA en gång men alla gångerna så sket det sig så då är det inte mycket att göra. Sen nu från cirka 22.00 till 23.45 spelade jag på svs. Det gick upp och ner och jag kände mig lite ur balans emellanåt. Men så länge jag inte går back så är jag nöjd. Hade tänkt spela mer imorgon än vad jag gjorde idag så då hoppas jag att klienten inte håller på o krånglar något för det är inte precis lätt att upprätthålla ett vinnande spel om borden hakar upp sig efter ett tag! Vi ses! Resultat: +57 BR: 1309 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 14 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2007 Det blev inte så mycket spel idag även fast jag hade tänkt mig det. Som tur är så har man ju ett liv utanför poker också Var inne i stan o fixade saker som jag måste ha med mig till roskilde. Men jag hann lira lite nu på kvällen iaf. Det blev två bord som vanligt och det var väldigt segt. Kommer inte ihåg några specifika händer men jag kände att jag inte spelade mitt bästa spel och efter ett tag låg jag back 200 kr. Tänkte att jag skulle lägga av då men jag ändrade mig för jag visste att jag spelade bättre än alla andra på båda borden. Så jag fortsatte och det gick sakta men säkert uppåt igen. Slutade lite back men är ändå nöjd eftersom jag vet att jag kan komma tillbaka efter att ha förlorat. resultat: -20 kr br: 1289 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UncleRico Postad 15 Juni , 2007 Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 OJ! Jag vet att man inte borde sluta när det går bra, men efter att ha suttit i flera timmar nu så känner jag mig klar för kvällen faktiskt. Har spelat ca 1200 händer idag vilket är mycket för mig. Men det har känts bra nästan hela tiden o speciellt nu på slutet då jag tömde en fulladdad snubbe (200 kr) två gånger om Ena gången var efter att jag lyckats träffa triss med mina två fyror och andra gången synade jag med 78 suited och floppen kom 8A8. Han hade AQ och var mycket villig att syna mina betar. Det var lite tråkigt för honom då han var en av de bättre spelare jag mött på denna nivå. Har även tänkt på en sak när jag spelat idag. Hur dålig AK egentligen är. Framförallt med min spelstrategi. Min spelstrategi går ut på att beta först när jag är säker på att ha den bästa handen eller syna om nån bluffar. Men om jag inte träffar med AK och nån betar så är det inte särskilt roligt att syna och försöka vinna med ess högt. Om jag å andra sidan träffar ett ess eller kung så är det i regel aldrig nån som synar några större betar eller synar nått på de två sista satsningrundorna. Enda gången jag fått betalt med AK den senaste tiden var när jag träffade en kåk med AKT på floppen och K på turn. Var nån som hade QJ så då var det ju jag som behövde turen att träffa kungen på turn. Så antingen vinner man en liten pott eller förlorar en stor. Nej tacka vet jag härliga 99 och TT. Med dem vågar man iaf se en flopp och man vet i regel vart man står Imorgon ska jag iväg på en kryssning till vårt östra grannland med flickvännen så om jag inte hinner spela nått imorn förmiddag så hör ni från mig på onsdag! Resultat: +629 kr BR: 1195 kr Spelet på 1-2 är inte fiskigare än 0,5-1. Om du lägger ihop alla shortstacks som ger bort gratispengar på 0,5-1 så ger det nog bättre värde än de, vad jag skulle uppskatta till betydligt färre, som slänger bort inköp på 1-2. Ang din strategi med AK: Om du bara får en spelare mot dig (möjligtvis två)och missar floppen på en relativt ofarlig bräda så upplever åtminstonne jag att du måste visa styrka och höja FI:s bet på floppen. Om du gjort en stabil höjning innan flopp och FI får agera först så är det ju inte otänkbart att han/hon kommer att vilja se var sin hand står. Släng in ett pottbet så blir du förhoppningsvis av med låga pp och draghänder. Om det går till showdown så kan det vara klokt att föra noteringar över hur FI spelat sin hand och vad han satt på. Vissa spelare foldar man direkt till, andra höjer man varje gång... Jag tycker inte att du ska överväga hur ofta du ska syna, du ska snarare överväga hur ofta du ska höja den handen. Raise eller fold. Men det är bara min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2007 Spelet på 1-2 är inte fiskigare än 0,5-1. Om du lägger ihop alla shortstacks som ger bort gratispengar på 0,5-1 så ger det nog bättre värde än de, vad jag skulle uppskatta till betydligt färre, som slänger bort inköp på 1-2. Ang din strategi med AK: Om du bara får en spelare mot dig (möjligtvis två)och missar floppen på en relativt ofarlig bräda så upplever åtminstonne jag att du måste visa styrka och höja FI:s bet på floppen. Om du gjort en stabil höjning innan flopp och FI får agera först så är det ju inte otänkbart att han/hon kommer att vilja se var sin hand står. Släng in ett pottbet så blir du förhoppningsvis av med låga pp och draghänder. Om det går till showdown så kan det vara klokt att föra noteringar över hur FI spelat sin hand och vad han satt på. Vissa spelare foldar man direkt till, andra höjer man varje gång... Jag tycker inte att du ska överväga hur ofta du ska syna, du ska snarare överväga hur ofta du ska höja den handen. Raise eller fold. Men det är bara min åsikt Tack för tipset och jag ska försöka att spela som du säger. Saken är bara den att jag oftast inte alls får bort låga par och draghänder med mina pottbetar. Har även börjat höja mer med AK innan floppen för att få mer information och göra motspelaren mer rädd sen när jag höjer på floppen också. Ha det fint! /y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 16 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Orkade inte skriva igår men här kommer en sammanfattning. Det gick inge vidare. Jag testade ett annorlunda spel där jag betade oftare. Det ledde till, som förut att jag behövde stå ut med utdragning på utdragning. Det började redan andra handen när jag fick AA och floppen kom 2K9. Jag betar på och han hittar såklart en Q med sin Q9. Sen fortsätter det med liknande saker hela tiden. Motståndarna märker att jag betar oftare än vad de själva gör och blir hela tiden otroligt sugna på att se om jag bluffar eller så synar de med nötterna och hoppas på att jag ska beta stort på turn/river också. Nej på detta sättet kan man inte spela på denna nivån. Självklart måste man beta med bästa handen på högre nivåer men här lönar det sig helt klart inte. Man förlorar helt och hållet chansen att motståndaren ska bluffa. Man ska så att man lägger sig ofta med dåliga händer på floppen även när de betar lite(när de alltså inte har nånting/slowspelar) och de börjar då tro att du är lättbluffad. Då är det bara att börja spela t.ex. den klassiska beta flopp/checka turn/beta rivern. Man checkar på turn för att få motståndaren att tro att det var ett misslyckat blufförsök på flopp och sen när man betar på rivern så tror de att du försöker bluffa igen och höjer/synar gärna. resultat: -160 br: 1129 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 16 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ibland är det intressant att tänka på hur små marginalerna är för om man ska vinna eller inte. Visst, motsåndet på min nivå är oftast riktigt skit.. Men även de sämsta spelarna får två kort i handen och fem på bordet (av vilka de oftast vill se alla). Jag vill påpeka ytterligare det som jag har sagt innan. Det gäller att få motståndaren att bluffa! Här kommer ett exempel på en hand som visar vilka (jämförelsevis) stora summor du kan vinna om du får motståndaren att bluffa. 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 16 juni 2007 23:28:37 Anna 54 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Yone (97.75) Plats 2: melle12 (172.80) Plats 3: p.o.n (52.00) Plats 4: Zicko (66.50) Plats 5: Kenta4 (11.50) p.o.n lägg LM 0.50 Zicko lägg SM 1.00 ** Giv ** Yone [Kk, Kh] melle12 [N/A, N/A] p.o.n [N/A, N/A] Zicko [N/A, N/A] Kenta4 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Kenta4 Lägg Yone Höj till 3.00 melle12 Lägg p.o.n Lägg Zicko Syna 3.00 *** Flop(Board): *** : [8h, 6r, 6k] *** Bet Runda 2 *** Zicko Satsa 8.00 Yone Syna 8.00 *** Turn(Board): *** : [8h, 6r, 6k, 10r] *** Bet Runda 3 *** Zicko Satsa 16.00 Yone Syna 16.00 *** River(Board): *** : [8h, 6r, 6k, 10r, 2r] *** Bet Runda 4 *** Zicko Satsa 32.00 Yone Syna 32.00 *** Showdown *** : Rake: 2.95 Totalpott: 115.55 Yone [Kk, Kh] Två par, kungar och sexor Vinst: 115.55 melle12 Lägger mig Vinst: 0.00 p.o.n Lägger mig Vinst: 0.00 Zicko [Ds, 3r] Par i sexor Vinst: 0.00 Kenta4 Lägger mig Vinst: 0.00 Kan inte precis påstå att jag behövde göra nått speciellt i handen för att han skulle vilja bluffa. Jag blev väldigt förvånad över beten på floppen då motspelaren inte verkade ur balans på något sätt. Antar att det måste ha hänt något på nått annat bord eller att han bestämt sig för att vinna tillbaka alla förluster från kvällen på en enda hand. Enda felet jag gör är att jag glömmer att höja tillbaka på rivern och tar de sista 6 kronorna men dyrare misstag har man ju gjort! Skönt att de går bra igen efter min lilla downswing igår, men som sagt så är det väldigt små marginaler som gäller hela tiden. Vem vet, spelaren i mitt exempel skulle ju ha kunnat spelat AA på det konstigaste sättet nånsin eller ha träffat Q och 3 på turn och river. Ingenting känns o-troligt längre! Vi ses o hörs o skrivs o alltihop! /y Resultat: +227 kr br: 1356 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Videosar Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Nu har jag precis spelat klart min första session. Spelade två stycken 5 pers bord och det gick väldigt bra i början då jag i tredje handen på ena bordet lyckades dubbla mot nån stolle. På andra bordet gick det sämre då jag efter en kvart hamnade i denna situationen. Skulle jag kanske höjt mer innan floppen? 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 maj 2007 18:32:33 Anna 40 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: baris (26.00) Plats 2: Yone (93.60) Plats 3: M-Link (131.12) Plats 4: Sabbe (221.05) Plats 5: Meepo (63.50) baris lägg LM 0.50 Yone lägg SM 1.00 ** Giv ** baris [N/A, N/A] Yone [Dh, Dk] M-Link [N/A, N/A] Sabbe [N/A, N/A] Meepo [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** M-Link Syna 1.00 Sabbe Lägg Meepo Syna 1.00 baris Syna 1.00 Yone Höj till 5.00 M-Link Syna 5.00 Meepo Lägg baris Lägg *** Flop(Board): *** : [5h, 2s, 2h] *** Bet Runda 2 *** Yone Satsa 10.00 M-Link Höj till 20.00 Yone Höj till 50.00 M-Link All-in 126.12 Yone All-in 88.60 *** Turn(Board): *** : [5h, 2s, 2h, Ks] *** River(Board): *** : [5h, 2s, 2h, Ks, 7h] *** Showdown *** : Rake: 4.70 Totalpott: 184.50 baris Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [Dh, Dk] Två par, damer och tvåor Vinst: 0.00 M-Link [2r, 2k] Fyrtal i tvåor Vinst: 184.50 Sabbe Lägger mig Vinst: 0.00 Meepo Lägger mig Vinst: 0.00 Satte honom på ett lägre överpar än mig men jag antar att det inte är mycket att göra. Framåt slutet spelade jag denna handen helt fel men med lyckad utgång. 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 maj 2007 19:45:45 Anna 40 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: jåp (192.15) Plats 2: Yone (113.36) Plats 3: CWH (63.55) Plats 4: Johnny Roc (178.29) Plats 5: Gert52 (112.25) Yone lägg LM 0.50 CWH lägg SM 1.00 ** Giv ** jåp [N/A, N/A] Yone [9h, Kh] CWH [N/A, N/A] Johnny Roc [N/A, N/A] Gert52 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Johnny Roc Lägg Gert52 Syna 1.00 jåp Lägg Yone Höj till 4.00 CWH Syna 4.00 Gert52 Lägg *** Flop(Board): *** : [Kk, 5s, 9k] *** Bet Runda 2 *** Yone Satsa 5.00 CWH Syna 5.00 *** Turn(Board): *** : [Kk, 5s, 9k, Dr] *** Bet Runda 3 *** Yone Satsa 12.00 CWH Syna 12.00 *** River(Board): *** : [Kk, 5s, 9k, Dr, 8k] *** Bet Runda 4 *** Yone Satsa 15.00 CWH Höj till 38.00 Yone Syna 38.00 *** Showdown *** : Rake: 2.95 Totalpott: 116.05 jåp Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [9h, Kh] Två par, kungar och nior Vinst: 116.05 CWH [10s, 7s] Högsta kort kung Vinst: 0.00 Johnny Roc Lägger mig Vinst: 0.00 Gert52 Lägger mig Vinst: 0.00 Jag sa till mig själv när jag betade på rivern att jag lägger mig om han ställer. Men jag lyssnar inte på mig själv utan synar. Är det fel av mig att tänka att jag ska lägga där om han ställer? Resultat: +319kr på bord 1 -69kr på bord 2 Totalt: +250kr =750 kr Tyckte ändå det var bra spelat den handen med QQ. Kanske höja lite mer eftersom det inte är så hög nivå och folk där har en tendens till att syna mycket med skitkort. Men det är egentligen inte fel och du vinner ju handen typ 5/6 så det var bara otur/rigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Videosar Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Session 13 Testade att köra ett pass på morgonen för att se hur motståndet känns då. Det var inte särskilt imponerande. Gick ganska bra i början men sedan tappade jag det som jag vunnit. Låg i princip +-0 innan sista handen. Båda motspelarna har jag sett göra ett flertal dumma syner som alla andra på denna nivån. 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 4 juni 2007 11:03:19 Anna 20 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Morten82 (136.02) Plats 2: Linn19 (222.70) Plats 3: Yone (80.55) Plats 4: okeyk (221.67) Plats 5: Norsken79 (163.45) Yone lägg LM 0.50 okeyk lägg SM 1.00 ** Giv ** Morten82 [N/A, N/A] Linn19 [N/A, N/A] Yone [Er, Dh] okeyk [N/A, N/A] Norsken79 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** Norsken79 Syna 1.00 Morten82 Syna 1.00 Linn19 Lägg Yone Höj till 5.00 okeyk Syna 5.00 Norsken79 Syna 5.00 Morten82 Syna 5.00 *** Flop(Board): *** : [Es, 9k, 7h] *** Bet Runda 2 *** Yone Satsa 12.00 okeyk Syna 12.00 Norsken79 Lägg Morten82 Syna 12.00 *** Turn(Board): *** : [Es, 9k, 7h, Ds] *** Bet Runda 3 *** Yone Satsa 20.00 okeyk Syna 20.00 Morten82 Syna 20.00 *** River(Board): *** : [Es, 9k, 7h, Ds, Kk] *** Bet Runda 4 *** Yone All-in 43.55 okeyk Syna 43.55 Morten82 Lägg *** Showdown *** : Rake: 5.05 Totalpott: 198.05 Morten82 Lägger mig Vinst: 0.00 Linn19 Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [Er, Dh] Två par, ess och damer Vinst: 0.00 okeyk [Kns, 10r] Stege med ess i topp Vinst: 198.05 Norsken79 Lägger mig Vinst: 0.00 Tycker själv att min satsning på floppen är alldeles för mesig, men när Q kommer på turn är jag säker på att jag har den bästa handen. De enda korten jag egentligen inte vill se på rivern är en till 9 eller 7. Det kommer en K och eftersom AK inte är en han jag är rädd för så hoppas jag att det ska syna med sin AX alternativt A7/A6. Men JT? Okej, han hade hålstege på floppen och jag antar att det var alldeles för svårt för honom att lägga sig med öppet stegdrag på turn, om han nu ens såg att han hade det.. Var jag alldeles för naiv på turn? Men det fanns ju inga färgdrag att vara rädd för.. Resultat: -113 kr BR: 709 kr De folk du möter har aldrig hört ordet potodds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 16 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Tyckte ändå det var bra spelat den handen med QQ. Kanske höja lite mer eftersom det inte är så hög nivå och folk där har en tendens till att syna mycket med skitkort. Men det är egentligen inte fel och du vinner ju handen typ 5/6 så det var bara otur/rigg. Jo, jag är nöjd med mitt spel med QQ. Jag måste ha en otroligt bra read på motståndaren där för att kunna lägga mig. (om jag vet att han bara synar stora höjningar innan floppen med AA och KK) De folk du möter har aldrig hört ordet potodds. Nej, de kan nog inte ens stava till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Jag måste bara visa på ett av de sämsta spelen som jag sett på min tid på 0,5/1 kr. Jag var inte inblandad i handen efter floppen men blev otroligt förvånad när jag såg att spelaren la sig på rivern. 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 17 juni 2007 11:50:43 Anna Turbo 2 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: rotax (71.05) Plats 2: vwcross (14.14) Plats 3: RilleRace (99.70) Plats 4: Yone (99.58) Plats 5: JohnnyBoy7 (114.30) JohnnyBoy7 lägg LM 0.50 rotax lägg SM 1.00 ** Giv ** rotax [N/A, N/A] vwcross [N/A, N/A] RilleRace [N/A, N/A] Yone [9r, 6r] JohnnyBoy7 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** vwcross Syna 1.00 RilleRace Syna 1.00 Yone Syna 1.00 JohnnyBoy7 Syna 1.00 rotax Passa *** Flop(Board): *** : [Dk, 3s, 3k] *** Bet Runda 2 *** JohnnyBoy7 Passa rotax Passa vwcross Satsa 2.00 RilleRace Lägg Yone Lägg JohnnyBoy7 Lägg rotax Syna 2.00 *** Turn(Board): *** : [Dk, 3s, 3k, Er] *** Bet Runda 3 *** rotax Passa vwcross Satsa 4.00 rotax Syna 4.00 *** River(Board): *** : [Dk, 3s, 3k, Er, Dr] *** Bet Runda 4 *** rotax Passa vwcross Satsa 4.00 rotax Höj till 8.00 vwcross Lägg *** Showdown *** : Rake: 0.60 Totalpott: 24.40 rotax Vinner potten Vinst: 48.80 vwcross Lägger mig Vinst: 0.00 RilleRace Lägger mig Vinst: 0.00 Yone Lägger mig Vinst: 0.00 JohnnyBoy7 Lägger mig Vinst: 0.00 Verkligen värt att folda för sina 3,14 sista kronor! Det skulle säkert bli split pott.. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Spelade ganska många intressanta händer nu ikväll. Därför kommer här nu en hel del HH:s som ni gärna får kommentera och kritisera! 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 17 juni 2007 22:10:50 Anna Turbo 32 (Vanlig/Cash Game) Plats 2: Kalle1l (52.65) Plats 3: JJGAMBLER (140.77) Plats 4: PMP72 (78.42) Plats 5: Yone (118.35) Kalle1l lägg SM 1.00 ** Giv ** Kalle1l [N/A, N/A] JJGAMBLER [N/A, N/A] PMP72 [N/A, N/A] Yone [Ks, Kh] *** Bet Runda 1 *** JJGAMBLER Syna 1.00 PMP72 Lägg Yone Höj till 3.00 Kalle1l Syna 3.00 JJGAMBLER Syna 3.00 *** Flop(Board): *** : [9k, 7r, 9h] *** Bet Runda 2 *** Kalle1l Passa JJGAMBLER Passa Yone Satsa 6.00 Kalle1l Lägg JJGAMBLER Höj till 12.00 Yone Syna 12.00 *** Turn(Board): *** : [9k, 7r, 9h, 3h] *** Bet Runda 3 *** JJGAMBLER Satsa 6.00 Yone Syna 6.00 *** River(Board): *** : [9k, 7r, 9h, 3h, 4r] *** Bet Runda 4 *** JJGAMBLER Satsa 11.00 Yone Syna 11.00 *** Showdown *** : Rake: 1.65 Totalpott: 65.35 Kalle1l Lägger mig Vinst: 0.00 JJGAMBLER [Dk, 9s] Triss i nior Vinst: 65.35 PMP72 Lägger mig Vinst: 0.00 Yone Lägger mig Vinst: 0.00 Spelar jag fel nånstans här? Efter höjningen på floppen kände jag att det inte var nån vits med att fortsätta beta, men jag kanske borde ha gjort det iaf.. nästa hand: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 17 juni 2007 22:14:15 Anna Turbo 32 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: heja_samir (200.00) Plats 2: Kalle1l (49.97) Plats 3: JJGAMBLER (171.07) Plats 4: PMP72 (76.37) Plats 5: Yone (90.67) Yone lägg LM 0.50 heja_samir lägg SM 1.00 ** Giv ** heja_samir [N/A, N/A] Kalle1l [N/A, N/A] JJGAMBLER [N/A, N/A] PMP72 [N/A, N/A] Yone [Kh, Eh] *** Bet Runda 1 *** Kalle1l Lägg JJGAMBLER Lägg PMP72 Syna 1.00 Yone Höj till 4.00 heja_samir Syna 4.00 PMP72 Lägg *** Flop(Board): *** : [10r, Kns, 5k] *** Bet Runda 2 *** Yone Satsa 7.00 heja_samir Syna 7.00 *** Turn(Board): *** : [10r, Kns, 5k, 5r] *** Bet Runda 3 *** Yone Satsa 14.00 heja_samir Höj till 28.00 Yone Lägg *** Showdown *** : Rake: 1.25 Totalpott: 49.75 heja_samir Vinner potten Vinst: 99.50 Kalle1l Lägger mig Vinst: 0.00 JJGAMBLER Lägger mig Vinst: 0.00 PMP72 Lägger mig Vinst: 0.00 Yone Lägger mig Vinst: 0.00 Detta händer mig nästan hela tiden med AK, men jag antar att det inte är nått att göra.. nästa: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 17 juni 2007 22:27:12 Anna 82 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: theman6 (123.52) Plats 2: olverts (153.25) Plats 3: Yone (155.70) Plats 4: Pelletz (348.35) Plats 5: SockrareN (56.32) Pelletz lägg LM 0.50 SockrareN lägg SM 1.00 ** Giv ** theman6 [N/A, N/A] olverts [N/A, N/A] Yone [Eh, Er] Pelletz [N/A, N/A] SockrareN [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** theman6 Syna 1.00 olverts Lägg Yone Höj till 4.00 Pelletz Lägg SockrareN Syna 4.00 theman6 Syna 4.00 *** Flop(Board): *** : [7s, 6r, 4s] *** Bet Runda 2 *** SockrareN Passa theman6 Passa Yone Satsa 10.00 SockrareN Syna 10.00 theman6 Syna 10.00 *** Turn(Board): *** : [7s, 6r, 4s, Ks] *** Bet Runda 3 *** SockrareN Passa theman6 Passa Yone Passa *** River(Board): *** : [7s, 6r, 4s, Ks, 10h] *** Bet Runda 4 *** SockrareN Passa theman6 Passa Yone Satsa 10.00 SockrareN Lägg theman6 Syna 10.00 *** Showdown *** : Rake: 1.55 Totalpott: 60.95 theman6 Lägger mig Vinst: 0.00 olverts Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [Eh, Er] Par i ess Vinst: 60.95 Pelletz Lägger mig Vinst: 0.00 SockrareN Lägger mig Vinst: 0.00 Ska man spela essen på nått annat sätt? Ska jag beta mer nånstans? Checkar på turn för att jag hoppas få syn av nån på rivern då de båda känns svaga. sista: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 17 juni 2007 23:22:15 Anna Turbo 32 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: icy9 (77.25) Plats 2: Janozpep (25.97) Plats 3: _Peter_ (100.19) Plats 4: roger63 (176.32) Plats 5: Yone (113.25) Yone lägg LM 0.50 icy9 lägg SM 1.00 ** Giv ** icy9 [N/A, N/A] Janozpep [N/A, N/A] roger63 [N/A, N/A] Yone [Es, Kk] *** Bet Runda 1 *** Janozpep Syna 1.00 roger63 Höj till 4.00 Yone Höj till 10.00 icy9 Lägg Janozpep Lägg roger63 Syna 10.00 *** Flop(Board): *** : [5k, 3h, 9s] *** Bet Runda 2 *** Yone Passa roger63 Satsa 10.00 Yone Syna 10.00 *** Turn(Board): *** : [5k, 3h, 9s, 4r] *** Bet Runda 3 *** Yone Passa roger63 Satsa 16.00 Yone Syna 16.00 *** River(Board): *** : [5k, 3h, 9s, 4r, Dh] *** Bet Runda 4 *** Yone Passa roger63 Satsa 29.00 Yone Syna 29.00 *** Showdown *** : Rake: 3.30 Totalpott: 128.70 icy9 Lägger mig Vinst: 0.00 Janozpep Lägger mig Vinst: 0.00 _Peter_ [N/A, N/A] Högsta kort femma Vinst: 0.00 roger63 [7h, Kr] Högsta kort kung Vinst: 0.00 Yone [Es, Kk] Högsta kort ess Vinst: 128.70 Nej, jag var inte på tilt! Hade dock noterat att detta var en ypperligt dålig spelare som ofta betade helt tom och av dessa betar var det väl bara floppen som kändes lite orolig, men när en fisk betar 29 på rivern istället för 30 så vill han i regel inte alls ha syn. Fick en del förvånad kommentarer i chatten efteråt men jag tycker att jag spelade rätt med tanke på satsningsmönster och min read på honom. Resultat: +210 kr br: 1566 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Här kommer veckans sämsta spel från min sida. Allting gick hur bra som helst fram till den här handen. Hade haft ett sjukt kortsnitt då jag fick 6 st KK och en QQ på mina två bord på mindre än en kvart. 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 18 juni 2007 14:14:40 Anna Turbo 13 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: PPP (99.86) Plats 2: 2sext4you (261.60) Plats 3: rocky17 (88.58) Plats 4: Yone (102.80) Plats 5: rex50 (84.23) PPP lägg LM 0.50 2sext4you lägg SM 1.00 ** Giv ** PPP [N/A, N/A] 2sext4you [N/A, N/A] rocky17 [N/A, N/A] Yone [Kr, Kh] rex50 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** rocky17 Syna 1.00 Yone Höj till 4.00 rex50 Lägg PPP Lägg 2sext4you Lägg rocky17 Syna 4.00 *** Flop(Board): *** : [7k, 4k, 9k] *** Bet Runda 2 *** rocky17 Passa Yone Satsa 10.00 rocky17 Syna 10.00 *** Turn(Board): *** : [7k, 4k, 9k, Dh] *** Bet Runda 3 *** rocky17 Passa Yone Satsa 25.00 rocky17 Syna 25.00 *** River(Board): *** : [7k, 4k, 9k, Dh, Eh] *** Bet Runda 4 *** rocky17 Passa Yone Satsa 20.00 rocky17 All-in 49.58 Yone Syna 49.58 *** Showdown *** : Rake: 4.45 Totalpott: 174.21 PPP Lägger mig Vinst: 0.00 2sext4you Lägger mig Vinst: 0.00 rocky17 [Ek, 4r] Två par, ess och fyror Vinst: 174.21 Yone Lägger mig Vinst: 0.00 rex50 Lägger mig Vinst: 0.00 Vet inte vad jag tänker här, satte honom på A7/A9/A4 med klöver esset i topp men ändå så betar jag. På nått sätt tänker jag att han inte hade esset i topp utan nått annat när han checkar. Jag ser inte heller att jag kan folda på rivern mot bara 30 kronor till när jag väl betat.. Tycker att det var bra spelat fram till rivern då det blev katastrof. Men jaja, jag plussade över hundringen på andra bordet så jag gick inte back totalt iaf även om det kändes surt. Bara att vänta tills tilten släpper och hoppas in på borden igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 18 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 haha. Har tappat en hel del idag. Här kommer tre exempel på vad jag råkat ut för. Dessa tre var bara den senaste kvarten. Något jag kan göra annorlunda? nepp! Först: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 18 juni 2007 17:52:18 Anna Turbo 4 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: EDWJOHA (41.65) Plats 2: asorx (99.00) Plats 3: baalz (240.53) Plats 4: Josiephine (208.91) Plats 5: Yone (111.37) asorx lägg LM 0.50 baalz lägg SM 1.00 ** Giv ** EDWJOHA [N/A, N/A] asorx [N/A, N/A] baalz [N/A, N/A] Josiephine [N/A, N/A] Yone [Ek, Er] *** Bet Runda 1 *** Josiephine Lägg Yone Höj till 3.00 EDWJOHA Syna 3.00 asorx Lägg baalz Lägg *** Flop(Board): *** : [Kk, 2h, Ds] *** Bet Runda 2 *** Yone Satsa 5.00 EDWJOHA Höj till 12.00 Yone All-in 108.37 EDWJOHA All-in 38.65 *** Turn(Board): *** : [Kk, 2h, Ds, 10h] *** River(Board): *** : [Kk, 2h, Ds, 10h, 9r] *** Showdown *** : Rake: 2.10 Totalpott: 82.70 EDWJOHA [Kr, 10s] Två par, kungar och tior Vinst: 82.70 asorx Lägger mig Vinst: 0.00 baalz Lägger mig Vinst: 0.00 Josiephine Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [Ek, Er] Par i ess Vinst: 0.00 sen: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 18 juni 2007 17:58:36 Anna Turbo 4 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: EDWJOHA (72.85) Plats 2: asorx (103.15) Plats 3: PLIRIG (53.24) Plats 4: Josiephine (241.21) Plats 5: Yone (57.17) PLIRIG lägg LM 0.50 Josiephine lägg SM 1.00 ** Giv ** EDWJOHA [N/A, N/A] asorx [N/A, N/A] PLIRIG [N/A, N/A] Josiephine [N/A, N/A] Yone [Kk, Ek] *** Bet Runda 1 *** Yone Höj till 4.00 EDWJOHA Lägg asorx Syna 4.00 PLIRIG Lägg Josiephine Lägg *** Flop(Board): *** : [Kr, 4s, 9h] *** Bet Runda 2 *** Yone Satsa 5.00 asorx Syna 5.00 *** Turn(Board): *** : [Kr, 4s, 9h, Knr] *** Bet Runda 3 *** Yone Satsa 15.00 asorx Syna 15.00 *** River(Board): *** : [Kr, 4s, 9h, Knr, Dr] *** Bet Runda 4 *** Yone Satsa 20.00 asorx Syna 20.00 *** Showdown *** : Rake: 2.20 Totalpott: 87.30 EDWJOHA Lägger mig Vinst: 0.00 asorx [Dh, Knk] Två par, damer och knektar Vinst: 87.30 PLIRIG Lägger mig Vinst: 0.00 Josiephine Lägger mig Vinst: 0.00 Yone [Kk, Ek] Par i kungar Vinst: 0.00 Sist: 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 18 juni 2007 18:01:17 Anna Turbo 4 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: EDWJOHA (70.85) Plats 2: asorx (132.40) Plats 3: PLIRIG (71.34) Plats 4: Josiephine (238.21) Plats 5: Yone (11.67) PLIRIG lägg LM 0.50 Yone lägg SM 1.00 ** Giv ** asorx [N/A, N/A] PLIRIG [N/A, N/A] Yone [5h, 6r] *** Bet Runda 1 *** asorx Lägg PLIRIG Syna 1.00 Yone Passa *** Flop(Board): *** : [3h, 4r, 7k] *** Bet Runda 2 *** PLIRIG Satsa 2.00 Yone Syna 2.00 *** Turn(Board): *** : [3h, 4r, 7k, Dr] *** Bet Runda 3 *** PLIRIG Satsa 4.00 Yone Höj till 8.00 PLIRIG Höj till 12.00 Yone All-in 8.67 *** River(Board): *** : [3h, 4r, 7k, Dr, Dk] *** Showdown *** : Rake: 0.55 Totalpott: 22.79 EDWJOHA [N/A, N/A] Högsta kort trea Vinst: 0.00 asorx Lägger mig Vinst: 0.00 PLIRIG [Ds, 4s] Kåk Vinst: 22.79 Josiephine [N/A, N/A] Högsta kort trea Vinst: 0.00 Yone [5h, 6r] Stege med högsta kort sjua Vinst: 0.00 Att man inte ens kan få vinna med en floppad stege med sina sista kronor.. suck. Men den andra handen är helt klart min favorit när man blir synad av QJ. jippii! Aja.. Blir nog inte mycket mer poker idag. Ingen vits när man har riggen emot sig. Jag återkommer med resultat senare. Nu blir det ut o spela lite discgolf. Vi hörs! /y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tinusen Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 du spelar aldrig fr???? har spelat lite sh men reder ut fr bättre o plussar mer på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts