Skumdum Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Är lite sugen på en vecka i västindien i sommar, eller någon gång senare. Någon som har något bra tips eller förslag på vart man ska åka? Andra tips mottages gärna också. EDIT: ska man åka alls under sommaren, när är regnsäsong o.s.v? Citera
Kollikock Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Skippa Jamaica iaf. Bara massa hjärndöda pundare. Citera
XaaL Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 har hört att Dominikanska republiken ska vara ett paradis! Citera
Colderose Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Jag har varit på Dominikanska Republiken över jul och nyår för några år sedan. Helt klart topp 3 bland mina semesterresor och då är jag ändå hyfsat resvan. "Regnsäsongen" är juli-oktober, men det regnar i så fall en dag och är toppenväder nästa dag och kan vara toppen i en vecka framåt. Temperaturen är 25-35 grader året runt. Citera
Suppe Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Var på Dominikanska i Aug/Sep år 2000 och det var underbart och jag vill tillbaka asap. Bodde först i Cabarete vilket var sådär men sen flyttade vi till Playa Dorada/Paradise Beach Club (all inklusive område) och där var det riktigt nice. Ska till Tobago nu över jul/nyår och ska se hur det är men har faktiskt inte så stora förhoppningar, skulle hellre åkt tillbaka till Dominikanska och käkat jätteräkor i vitlökssås på stranten i Cabarete, fint som fan. Citera
Recommended Posts