dlinder Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Vad är grejen med sajters reklamtrådar, där de med löfte om nåt skräp säger åt alla att uppa tråden? Först heypokers glasskärva (wtf?) och nu paradises 500$. Är poängen att förstöra "10 senaste inläggen"-listan med smuts? För det blir resultatet iaf. Ta bort det som det spam det är. Citera
baller Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 jo, jag håller med, det är ett problem/ inte helt önskvärt, vi skall se vad vi kan göra åt saken ... Citera
Cleburne Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Så länge som det innebär värde åt formmedlemmarna så är det väl lugnt. Om Paradise vill pynta $500 för att ett inlägg ska bumpas hela tiden i några dagar så stör det inte mig. Men jag kanske inte är helt objektiv eftersom jag "vann" något genom en sån tråd. Citera
dlinder Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2007 Så länge som det innebär värde åt formmedlemmarna så är det väl lugnt. Om Paradise vill pynta $500 för att ett inlägg ska bumpas hela tiden i några dagar så stör det inte mig. Men jag kanske inte är helt objektiv eftersom jag "vann" något genom en sån tråd. Eller om Heypoker vill ge bort en glasskärva Jag tycker inte att det är ok att bryta mot forumregler för att hålla lotterier. Speciellt inte när det rör sig om såna i sammanhanget riktiga skitpriser. Det går bra att hålla lotterierna ändå, om man vill ge sina spelare mervärde. Citera
dlinder Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Så jäkla bekymrade kan ni ju förresten inte vara när ni gör reklam för tråden själva? Bra sagt: Är det här framtiden för pf.nu? edit: tryck upp de 500 i röven. one by one. Citera
Recommended Posts