Gå till innehåll

Evigt uppade reklamtrådar


Recommended Posts

Vad är grejen med sajters reklamtrådar, där de med löfte om nåt skräp säger åt alla att uppa tråden? Först heypokers glasskärva (wtf?) och nu paradises 500$.

 

Är poängen att förstöra "10 senaste inläggen"-listan med smuts? För det blir resultatet iaf.

 

Ta bort det som det spam det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge som det innebär värde åt formmedlemmarna så är det väl lugnt. Om Paradise vill pynta $500 för att ett inlägg ska bumpas hela tiden i några dagar så stör det inte mig. Men jag kanske inte är helt objektiv eftersom jag "vann" något genom en sån tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge som det innebär värde åt formmedlemmarna så är det väl lugnt. Om Paradise vill pynta $500 för att ett inlägg ska bumpas hela tiden i några dagar så stör det inte mig. Men jag kanske inte är helt objektiv eftersom jag "vann" något genom en sån tråd.

 

Eller om Heypoker vill ge bort en glasskärva :roll:

 

Jag tycker inte att det är ok att bryta mot forumregler för att hålla lotterier. Speciellt inte när det rör sig om såna i sammanhanget riktiga skitpriser. Det går bra att hålla lotterierna ändå, om man vill ge sina spelare mervärde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...