slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Är det ngn här som kommer in på Euribet, när jag ska logga in går inte. såtr bara trying to reconnect uppe i blåa spalten. Ngn som vet vad det kan vara? Ändrade tråd eftersom folk tydligen kommer in på andra ongamesajter, dock inte hört ngt. från nån som lirar eurobet. Citera
zillidillen Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag har också haft stora problem med Eurobet idag och då främst inloggningen. "Skönt" att höra att det inte bara är jag som har haft problem då så jag slipper misstänka att jag strulat till nåt på egen hand. =) Citera
Alex_Svensk Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Hela mitt Eurobet konto har blivit låst av någon konstig anledning. Citera
slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 Hela mitt Eurobet konto har blivit låst av någon konstig anledning. kommer du inte in via hemsidan heller? Citera
Alex_Svensk Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Nej.. Jag mejlade supporten och frågade.. De genomförde en säkerhets kontroll och jag var tvungen att skicka in en kopia på kontokortet och passet. Men har inte gjort det ännu. Vet inte varför jag ska göra det. Citera
Juggler Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Nej.. Jag mejlade supporten och frågade.. De genomförde en säkerhets kontroll och jag var tvungen att skicka in en kopia på kontokortet och passet. Men har inte gjort det ännu. Vet inte varför jag ska göra det. För att de ska veta att du är du? Citera
Alex_Svensk Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 För att de ska veta att du är du? Men är det verkligen säkert att skanna in sina uppg. och skicka via mejl? Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Men är det verkligen säkert att skanna in sina uppg. och skicka via mejl? täcka över mittensiffror på bankkortet med ett bildredigerings progg, brukar jag göra Citera
slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 täcka över mittensiffror på bankkortet med ett bildredigerings progg, brukar jag göra och det godkänner sajten? Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 och det godkänner sajten? fråga dom, vad som gäller på eurobet, men tex betsson sa man kan täcka över mitten, bara 4 första och 4 sista syndes Citera
slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 fråga dom, vad som gäller på eurobet, men tex betsson sa man kan täcka över mitten, bara 4 första och 4 sista syndes okej Citera
Alex_Svensk Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Okej.. Tack för hjälpen...Lägger ut ett svar om ni vill veta hur det blir. Citera
slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 Okej.. Tack för hjälpen...Lägger ut ett svar om ni vill veta hur det blir. japp bra Citera
Rosen86 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 någon som kommer in?? har inte kommit in på hela dagen! Citera
Cleburne Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Javaklienten fungerar. Men visst är det skumt att en klient ligger nere i drygt tolv timmar när nätverket är i gång... Citera
slashyboy Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 det är allså uppdateringar osv. dvs. den ska va nere? Citera
Cleburne Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 det är allså uppdateringar osv. dvs. den ska va nere? Ingen som vet, ingen som vet... Citera
Mikey Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 PokerRoom har samma problem. Jag snackade med supporten igår kväll, och de sa att problemet förhoppningsvis är löst inom 48h Citera
Recommended Posts