Biocide Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag skulle spela i monsterfinalen den 26 maj men efter som jag inte sett någon info på Partypokers sida så skickade jag ett mail till kundtjänst. Deras svar var att den hade blivigt inställd för 7 månader sedan?? Någon som har info om detta?? Vart tar alla prispengar vägen? dom har ju samlat in rake i flera månader prispotten låg senast jag tittade på närmare 20 mille i dollar!?! Citera
maxwell Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Partypoker la ner den när amerikanarna inte fick spela mer. Man fick ersättning om man hade kvalat in till månadsfinalerna eller den stora finalen. Citera
MrZingo Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 De betalade tillbaks allting, var rätt så stort snack om det just då. Finns en tråd om det någonstans. Jag saknar monster något enormt, då jag aldrig sett pengarna ramla in i en sådan takt som då. Riktigt usla spelare som försökte sig på att vinna lite. Citera
Biocide Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 Vet ni hur mycket man får tillbaka om man skulle spelat online finalen? Citera
Nojjby Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Vet ni hur mycket man får tillbaka om man skulle spelat online finalen? $1800 har jag för mig. Citera
Displeased Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Vet ni hur mycket man får tillbaka om man skulle spelat online finalen? Det var väl ingen alls som kvalat in till Monster-finalen eller? För att komma dit var man väl tvungen att kvala in genom en månadsfinal och någon sådan spelades väl aldrig. Rätta mig om jag har fel. Jag har för mig att jag kvalificerat mig till första månadsfinalen men den ställdes in. Fich hursomhelst tillbaka $800 tror jag det var Citera
heltok Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 jag rake:ade $2300 i monsterrake och fick $180(eller vad det var) tillbaka utan att ha spelat någon turnering alls då jag tänkte köra dem senare. jag kände mig rätt blåst och har inte spelat på party sedan dess... Citera
Recommended Posts