-_- Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jaha WSOP börjar ju närma sig och väldigt många turneirngar ska spelas. Min fråga är nu hur man ska göra med pengarna. Vet att $10k är max utan att behöva deklarera. Har hört att det dock inte ska vara några problem att ta med sig mer? Men det känns ju inte så kul att gå runt med en jäkla massa pengar kontant på resan dit. Kan man växla pengar där med hjälp av VISA? Har hört talas om nåt forex kort är det nåt att ha? Nån som är lite rutinerad i ämnet eller som har bättre koll än mig? Citera
gdaily Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 10 k i ena byxfickan, 10k i andra, repeat tills du känner dig klädd. Fyll i ett papper i Tullen. Citera
and217 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Man kan val ta ut pengar dar i bankomat, eller? Citera
Schermanator Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Ett tips är ju att vinna första eventet så har du så att du klarar dig resten av resan... Citera
Raimo Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag körde med VISA kortet när jag var i Vegas och det fungerade. Dock vet jag inte hur det är med växelkurser och dylikt men jag tycker det är bättre att ha det på korten än gå runt p med 10k i en byxficka Edit: Vet inte om det så i år men annars måste man väl betala alla turneringsinköp med cash under WSOP. Så då fungerar inte VISA-kortet när du ska anmäla dig Citera
Recommended Posts