john_valevski Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Undrar om nån har spelat på röda sajten. Verkar ju vara coolt att man får 80 % rakeback men är det verkligen sant eller bara reklam och sen kommer det att man ska typ spela ett år först för att få sin första rakeback Är det nån som har spelat där och kan dela lite åsikter här? Citera
Juggler Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Invitation only? Lite annorlunda affärsidé. Citera
Ziggy Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Reggade mig där idag för att kolla vad det var och det verkar minst sagt dött. 35 spelare var inloggade kl 23.30, 9 av dem spelade just då. 7 spelare på två (låga) cashgame bord och en headsup sit´ngo var igång. Jag loggade ut ganska omgående. Citera
john_valevski Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2007 Nu har jag också reggat mig där o såna dåliga spelare som fanns där har jag aldrig sett. Jag gick 300 dollar plus igår att spela cashgame med italienare igår 0.5-1 nolimit texas. Nice. De e typ all in jämt haha o spelet är ju helt uselt frå deras sida. Sorry pokerfox kuder menade inte alla. Citera
jannebanan Postad 28 Maj , 2007 Rapport Postad 28 Maj , 2007 Sajten e nog inte så gammal men snygg klient, skalbart fönster för pokerborden. Rött är ju en färg som fångar intresset. Håller med dig, spelarna är inte bra. Verkligen synd att det är så lite folk, satt o väntade rätt länge tills bordet blev fullt. Men när det kom igång så blev det en hacka i alla fall. Det biter bra med 80 % av raken tillbaka Citera
Lixifer Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Klippoklistrat från sajten: "With Pokerfox.com, all players earns 80 % of their rake, there are no conditions or requirements. Additionally, the players earn 80% of their Gross Monthly Rake. This is the real deal, other sites who advertise a big percentage only for players to find out later they are only being paid Net Rake (Net Rake is around a third less than MGR). So if your rake is $100 you get $80 back. Your rakeback will be paid back on a monthly basis to your poker account and you can follow your rakeback progress on your account pages. This rakeback offer is really straight forward. You get 80% of the rake and you don’t need to fulfil any conditions. All you need to do is play!" Låter ju lovande så länge det växer till sig lite. Någon som gjort uttag från sajten ännu? Och isf. Smidigt? Citera
PE Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Klippoklistrat från sajten: "With Pokerfox.com, all players earns 80 % of their rake, there are no conditions or requirements. Additionally, the players earn 80% of their Gross Monthly Rake. This is the real deal, other sites who advertise a big percentage only for players to find out later they are only being paid Net Rake (Net Rake is around a third less than MGR). So if your rake is $100 you get $80 back. Your rakeback will be paid back on a monthly basis to your poker account and you can follow your rakeback progress on your account pages. This rakeback offer is really straight forward. You get 80% of the rake and you don’t need to fulfil any conditions. All you need to do is play!" Låter ju lovande så länge det växer till sig lite. Någon som gjort uttag från sajten ännu? Och isf. Smidigt? Sist jag var inne där så var ca 26personer inloggade samtidigt..var ca 20dagar sen..försökte logga in idad men min lösenord verkar inte fungera.. Citera
mettler Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Måste svenskar betala skatt på eventuella vinster från denna sajt? Har sökt men ej funnit någon info om detta. Citera
LuckyStar5.1 Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Bara att glömma ju... 1 spelare inne Citera
Lixifer Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Bara att glömma ju... 1 spelare inne Är det verkligen sant?? Var ju tydligen 30-tal regulars för nån månad sen. Jag menar, om den nu bara växer stabilt skulle det kunna bli nåt. Citera
DrRoland Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Tippar på att den inte kommer växa så mycket. De flesta pokerspelare gillar att betala så mycket som möjligt till sajterna och då är det rätt logiskt att hålla sig till party,stars eller dylika sajter och undvika de billigare alternativen som wsex eller pokerfox tex. Citera
Lixifer Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 lol.. ja om de premisserna stämmer så verkar det ju rimligt... Citera
DrRoland Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 1 person inne på cashgameborden. Det här kontot får vara vilande tills vidare. Citera
Mr.Jimmy. Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Hej jag har varit medlem o spelat på poker fox ett par månader nu och det har varit kanon bra, anledningen till att det ibland är få spelare online är att spelet oftast kommer igång efter kl:14.00! Det är hur skönt som helst med en sådan bra rakeback, det blit en en riktig "boost" i slutet av månaden. Jag ska ge ett bra exempel: jag spelade på 2st 2-4$ o ett 3-6 bord, o då rullade det in runt 120 dollar i timmen:-D Motståndet på sajten varierar, men det är väl som på alla andra sajter, fördelen på fox är att man lär sig faktan snabbare. Men jag är övertygad om att det kommer att bli mkt trafik här så småningom. Jag har gjort 2 utbetalningar utan problem. Hoppas vi ses på fox:-P Citera
JensNi Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Jimmy du jobbar inte för Pokerfox? Citera
Mr.Jimmy. Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Nej jag jobbar icke där men jag har spelat där i 6 månader! Citera
sentenced Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 coolaste poker sajten jag provat bara pga att man kan göra borden så små att dom försvinner helt det kallar jag RESPEKT! Citera
Recommended Posts