Akumila Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag körde en liten turnering på NoIQ och plötsligt låste sig allt så jag försökte starta om programvaran. När jag kom in igen så stod det "Cannot connect to Poker server". Jag prövade även med Titan poker och samma sak hände där. Är det bara jag som har problem. Party är fortfarande igång och rullar vilket utesluter att felet är hos mig. Citera
Hampus90 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag kommer fortfarnade inte in på klienten nån annan med samma problem?? Citera
#LOUDmouth# Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Fungerar fortfarande inte att logga in. "Det går inte att ansluta till pokerservern" Hur jävla lång tid ska det ta egentligen /#LOUDmouth# Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Dog i natt för mig med, men nu har jag spelat där 1,5h.... 5677 online... edit: noIQ då Citera
lanzinghkronha Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Usch Usch, var likadant delar av gårdagen. Brukar dessa "connection problems" inträffa på iPoker eller bara tillfälligheter? Citera
#LOUDmouth# Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Med reservation för att jag bara spelat på Titan och iPoker ett par månader så, nääe jag har inte märkt av några såna här problem på den tiden i.a.f. Men men, jag testade vid 16:30 tiden och då kom jag in i.a.f. Så nu verkar det åtminstonde fungera. /#LOUDmouth# Citera
Metaddict Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Bumpar. Får inte CarlosPoker att funka nu. Citera
Recommended Posts