darlingyourhead Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Hur ligger det egentligen till med musiksmaken på forumet? Vad lyssnar de som tjänar mycket pengar på? Vad för musik är bästa pokermusiken helt enkelt? Citera
darlingyourhead Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2007 är inte det florence valentin?? Citera
slowboy Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 tre låtar rullar just nu Pain - i am not afraid to die ,, Within temptation - What have you done och poets of the fall - locking up the sun.. NÖTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Citera
brainslicer Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Tons of instrumentals: som tex... Christophe Beck, Robert J. Kral, Douglas Romayne, Thomas Wanker, Robert Duncan, Hans Zimmerman, Goblin, Claudio Simonetti och andra sidan tjänar jag inte "mycket", kanske de beror på musiken Citera
MaybePirog Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Låtarna som rullar nu: Elvis Presley - Suspicious minds Elvis Presley - Viva Las Vegas Bachman Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet Joes Esposito - You're the best Jerry Mungo - In the summertime Citera
Pold Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 är inte det florence valentin?? sant sant.. Den låten och Ebba gröns hetaste. Hellst ung och kåt samt flyktsoda Citera
XaaL Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Radio Seven Hot 108 Jamz http://www.Radioseven.se http://www.hot108jamz.com Citera
Doubleofaces Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 The Tough Alliances senaste album new chances (first class riot, a new chance, neo violence) Citera
The Grand Bark Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 En fet hammondorgel funkar bra, typ Jack McDuff eller Jimmy Smith. På lördagar får en fet Etta James duga. Citera
mr_Zelcko Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Afzelius, The Boss & Pink Floyd... Citera
Matteprof Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Slår jag på Anything med Danzig så vinner jag alltid. När jag glömmer bort det blir jag bad beatad Citera
Dustinz Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Red jumpsuit apparatus, beatles, queen, elton john, simon & garfunkel m.m. I allmänhet musik som ger mig sinnesro. Citera
Adde.J Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 EBBA GRÖN, ACCIDENT´S, VOICE OF A GENERATION, DAWN OF SILENCE, MAIDEN, GUNS ´N´ROSES, EXPLOITED, DOWN AND AWAY, ASTA KASK o lite nostalgi trallpunk då förstås som Strebers, dia psalma, radioaktiva räkor, troublemakers men BÄST AV ALLT KSMB!!!! Går lixom inte att misslyckas! Citera
Tottyville Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Cosmic gate, Johan Giehlen, Marco V, Ferry Corsten, Carl Cox, Andy Moor, Pryda, Djuma Soundsystem - Les djinns, G-spott, Joonas Hahmo, Paul Oakenfold,Kenneth Thomas, Perry o Neil, Probspot, Tiesto, Energy52 mfl. Citera
aka_thn Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Ett Måste för alla är: Takida, Maiden, System of a down och DeathStars Men Takida slår faan allt!!!! Citera
Appel Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Vet inte varför, men för mig funkar det väldigt bra med antingen Depeche´s liveskivor, eller ngr blandskivor jag har med antingen Owe Thörnqvist eller Siw Malmkvist. perfekt för att inte hamna i spinn under turneringar!! Citera
crazyDJ Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Blir ju en del Earth, Wind & Fire med klassiker som Disco Inferno, Lets Groove, September, Boogie Wonderland, Celebration. Annars mest lugn house för inte helt gå upp i varv. Citera
Djens Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Beerklunkers & Calaisa, det är bra grindmusik det. Citera
omalley Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Efter en rush på borden går "simply the best " med Tina Turner. Och när motståndaren landat 1-outarn för vinst i storpotten ryker Aerosmith på på högsta volym: "Dont get mad, get even". I övrigt mycket John Hiatt, Everclear, Matchbox Twenty. Citera
iraiseyoufold Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 EBBA GRÖN, ACCIDENT´S, VOICE OF A GENERATION, DAWN OF SILENCE, MAIDEN, GUNS ´N´ROSES, EXPLOITED, DOWN AND AWAY, ASTA KASK o lite nostalgi trallpunk då förstås som Strebers, dia psalma, radioaktiva räkor, troublemakers men BÄST AV ALLT KSMB!!!! Går lixom inte att misslyckas! Adde du har väl aldrig vunnit nåt ?? =P + att jag vet att det är Hooligans som går varmt när du grindar =) Citera
davelin Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Ett Måste för alla är:Takida, Maiden, System of a down och DeathStars Men Takida slår faan allt!!!! kallas inte sånt här "häda"? Citera
Recommended Posts