Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tons of instrumentals: som tex...

Christophe Beck, Robert J. Kral, Douglas Romayne, Thomas Wanker, Robert Duncan, Hans Zimmerman, Goblin, Claudio Simonetti

och andra sidan tjänar jag inte "mycket", kanske de beror på musiken :)

Postad

EBBA GRÖN, ACCIDENT´S, VOICE OF A GENERATION, DAWN OF SILENCE, MAIDEN, GUNS ´N´ROSES, EXPLOITED, DOWN AND AWAY, ASTA KASK o lite nostalgi trallpunk då förstås som Strebers, dia psalma, radioaktiva räkor, troublemakers men BÄST AV ALLT KSMB!!!! Går lixom inte att misslyckas!

Postad

Vet inte varför, men för mig funkar det väldigt bra med antingen Depeche´s liveskivor, eller ngr blandskivor jag har med antingen Owe Thörnqvist eller Siw Malmkvist. perfekt för att inte hamna i spinn under turneringar!!

Postad

Efter en rush på borden går "simply the best " med Tina Turner.

Och när motståndaren landat 1-outarn för vinst i storpotten ryker Aerosmith på på högsta volym: "Dont get mad, get even". :twisted:

I övrigt mycket John Hiatt, Everclear, Matchbox Twenty.

Postad
EBBA GRÖN, ACCIDENT´S, VOICE OF A GENERATION, DAWN OF SILENCE, MAIDEN, GUNS ´N´ROSES, EXPLOITED, DOWN AND AWAY, ASTA KASK o lite nostalgi trallpunk då förstås som Strebers, dia psalma, radioaktiva räkor, troublemakers men BÄST AV ALLT KSMB!!!! Går lixom inte att misslyckas!

Adde du har väl aldrig vunnit nåt ?? =P

+ att jag vet att det är Hooligans som går varmt när du grindar =)