Gäst Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Runt 30 minuter lång bara. Tyvärr spelar jag mot en rätt dålig Fi men men. Jag är väldigt färsk när det gäller heads-up cashgame och vill gärna ha input på det mesta känner jag Ber om ursäkt i förväg för min dåliga mikrofon, men skruva upp ljudet rejält så funkar det bra http://www.megaupload.com/se/?d=UBX1ZORJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Hur gör man för att ladda ner:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
almanzur Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Roligt att se dig tillbaka:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Hur gör man för att ladda ner:oops: skriver in den koden på tre bokstäver till höger Ibland funkar det dock inte, uppdatera/refresha då sidan nån gång eller två så brukar det fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Roligt att se dig tillbaka:-) Kul att du tycker det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Bra med lite kortare filmer. Klicka ur flicker-free display på sajtinställningarna i PT så ser vi statsen. 67-handen där du får stege på turn med parad bräda. Check-syn var inget du funderade på? (Skrev innan jag såg resultatet TT-handen 16 minuter in vill du hålla nere potten när det bara finns ett överkort på floppen. Kan du utveckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Varför höjer du plötsligt mer när du fick JJ? och din bet med AA på turnen var 13, när andra turn bettar var 12. Jag brukar nästan alltid betta ut på en enfärgad flopp. Du nämnde att du hade andra videor vars är dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Fundera lite över KJ handen du spela tidigt där du sätter han på ett drag på rivern. Isf kan man väl checka ner här då både kungen o knekten spelar så han behöver ha ett A för o slå dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Du nämnde att du hade andra videor vars är dom? http://pokerforum.nu/forum/602163-post502.html http://pokerforum.nu/forum/604197-post542.html Finns det fler?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Fundera lite över KJ handen du spela tidigt där du sätter han på ett drag på rivern. Isf kan man väl checka ner här då både kungen o knekten spelar så han behöver ha ett A för o slå dig. Tänkte på den tidigare oxå. Ska kommentera snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 http://pokerforum.nu/forum/602163-post502.html http://pokerforum.nu/forum/604197-post542.html Finns det fler?? Nej de va alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 skruva upp volymen i camtasia. tycker du ger lite timing-tells i onödan. 5.30: 95o, tycker gott du kan donka den 6.00: lite väl tight i bb. K2s mot minraise. vad har du för stats HU? mot minbets får du allt syna rätt rejält mycket. 11.30 han instacheckar turn=svaghet. han verkar floata rätt mycket skräp på floppen så jag skjuter nog där igen. 13.30 i en trebetade potter så verkar han inte vara lika slasky på floppen. så kan tänka mig ge upp turn direkt. 14.20: K2s på knappen tycker jag du ska raisa. 16.10: tycker du ger han lite mycket respekt när du checkar turn till honom. med så många broadway ute är frikort inte så trevligt. 16.30: tycker du ska donka turn med gutshot, bara ett överkort och bluffesset. nu orkar jag inte se mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Finns det timebank på alla primas cashgamebord eller är det bara HU? När får man ny tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 skruva upp volymen i camtasia. tycker du ger lite timing-tells i onödan. 5.30: 95o, tycker gott du kan donka den 6.00: lite väl tight i bb. K2s mot minraise. vad har du för stats HU? mot minbets får du allt syna rätt rejält mycket. 11.30 han instacheckar turn=svaghet. han verkar floata rätt mycket skräp på floppen så jag skjuter nog där igen. 13.30 i en trebetade potter så verkar han inte vara lika slasky på floppen. så kan tänka mig ge upp turn direkt. 14.20: K2s på knappen tycker jag du ska raisa. 16.10: tycker du ger han lite mycket respekt när du checkar turn till honom. med så många broadway ute är frikort inte så trevligt. 16.30: tycker du ska donka turn med gutshot, bara ett överkort och bluffesset. nu orkar jag inte se mer Bra kommentarer. Ang att jag ger timing tells beror nog främst på att jag spelar in tror jag, ska försöka tänka på det dock. Jag har jättesvårt att bestämma hur brett/tight jag ska syna miniraises, får försöka jobba på det. K2s vs miniraise bör väl som sagt vara en syn, tror jag oftast synar faktiskt. Jag har skruvat upp volymen max i camtasia, lär bero på mikrofonen, den e rätt kass. Ska upp till A6 imorrn och köpa ett monsterheadset tror jag Ska försöka spela in en film mot någon regular oxå. Lite tråkigt dock iom att många säkert hänger på pf.nu och det är inte så kul att ge ut för mkt info mot regulars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Jag har skruvat upp volymen max i camtasia, lär bero på mikrofonen, den e rätt kass. Ska upp till A6 imorrn och köpa ett monsterheadset tror jag Lite OT kanske. Men tips på bra monsterheadset någon? Prisklass 500-2000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 nu är det prima och jag kommer inte ihåg just nu hur deras hh funkar (så mycke spelar jag där ) men i händer som 13:39 borde du inte dra upp insta-hh och kolla vad han har när handen går till river? det ger rätt mycke info trots allt... Ok, han har väl en T iofs men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 nu är det prima och jag kommer inte ihåg just nu hur deras hh funkar (så mycke spelar jag där ) men i händer som 13:39 borde du inte dra upp insta-hh och kolla vad han har när handen går till river? det ger rätt mycke info trots allt... Ok, han har väl en T iofs men ändå... Jag tror inte man kan se muckade hålkort på Prima, vilket suger något enormt. När jag kollar i PT så ser jag inget iaf Om någon har någon lösning så posta gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 16:25 Tveksam syn på river med A9os, med tanke på ditt resonemang, om att FI har 0% continutaion bet på flop, innebär det inte att han väldigt sällan skjut två barrels i liknande läge tomtom? (mot annan fi som har högre cb och aggrisivitet är synen mer given) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 26:30 När han checkar dubbelt i position (flop turn) och du har noll i showdown värde skulle jag nog vilja se att du bluffar på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morango Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Lite OT kanske. Men tips på bra monsterheadset någon? Prisklass 500-2000kr. http://www.steelseries.com/products/steel_sound/steelsound_5h_v2/information Riktigt nöjd med mina lurar. Kostar $99 + frakt. DHL kom med paketet efter två dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 http://www.steelseries.com/products/steel_sound/steelsound_5h_v2/information Riktigt nöjd med mina lurar. Kostar $99 + frakt. DHL kom med paketet efter två dagar. riktigt najs. fick tips på irc om: http://www.icemat.com/products/icematsiberia/icemat_siberia_headset några åsikter om dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flexnip Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 riktigt najs. fick tips på irc om: http://www.icemat.com/products/icematsiberia/icemat_siberia_headset några åsikter om dem? använder dessa och har haft dem ett bra tag nu, rekomenderar dem starkt. bra ljud/sitter skönt och hållbara mot mina föregående Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juan1904 Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 riktigt najs. fick tips på irc om: http://www.icemat.com/products/icematsiberia/icemat_siberia_headset några åsikter om dem? Min bror använder dessa och personligen tycker jag dem är ganska osköna att ha på sig en längre stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Maj , 2007 Rapport Share Postad 22 Maj , 2007 Vad är så speciellt med purple lounge som flera verkar spela på numer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 gissa en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts