Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*


Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

  1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

    • HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9


Recommended Posts

Håller med dig. Orkade med första säsongen då morsan tjatade på mig så väldigt om den serien. Men efter ett eller två avsnitt av säsong två orkade jag inte med mer av någon anledning som jag själv inte kommit på än. =)

 

La också ner att följa Rome i början på andra säsongen. Kändes som den malde på bara och att det egentligen inte hände något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ju det mesta på FTP :).

 

Men som du säger, borde nog skicka in pengar på nån annan sajt istället. Everest var ju trevligt men tycker borden va så mörka :-). Prima har ju rätt skön klient men alla säger ju att det är så söndergrindat.

lol, byt tema på Everest bara. =)

 

Sen är det kul om du är inne på MSN mer än en halvtimme per dag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, byt tema på Everest bara. =)

 

Sen är det kul om du är inne på MSN mer än en halvtimme per dag. :)

 

Agree. =)

 

Doh ingen MSN alls idag ju ;)

 

Hade tänkt spela 50r på Mansion bla men såg att nötserien Traveler går så det fick bli det istället.

 

Kanske spelar lite vid 23, vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att Prison Break tappade en jäkla massa under säsong två men har tagit igen en del under säsong tre. Dock är säsong ett klart bäst än så länge.

 

Sen är ju bara Fawlty Towers ett måste.

 

Även Twin Peaks är en sevärd serie, ivf om man inte sett den innnan.

Personligen tycker jag Prison break suger hårt nu.

Första säsongen var bra. andra var väll lite spännande när de försökte klara sig ute. Att han åker in i ännu ett fängelse? Come on, ide torka? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag Prison break suger hårt nu.

Första säsongen var bra. andra var väll lite spännande när de försökte klara sig ute. Att han åker in i ännu ett fängelse? Come on, ide torka? =)

 

 

Om dom har tänkt att en serie som heter Prison Break ska fortgå i 5 säsonger och att dom rymmer i slutet av första säsongen så känns ju namnet lite ogenomtänkt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll går Main event på FTOPS, Limit 200k g.. Den helt klart mest respektabla turren ! :-D Hoho

 

Ska du spela? Jag ska vinna..

 

Hehe jag spela en limit MTT? Skulle inte tro det ;). Laddar istället upp för 1.5k söndagshålet.

 

-----

 

Igår vad farsan och hans nya norska kvinna och hälsade på det. Var på Harrys vilket var kul. Tjejen var f.ö. jättetorsk på blackjacken, troligen mitt spelberoende som har smittat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...