Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*

Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

• HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9

Recommended Posts

Spelat knappt 1500 händer NL100 idag, blandat HU och 6-max. Låg ca 400 upp men tappade ner till +$100. Lite segt så tar ett litet break eftersom jag känner mig småtiltad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

MTT-videon låter väldigt intressant.

Japp, tyvärr blev det strul :(

Kanske gör en ny någon gång i veckan.

EDIT: Förresten, om jag får lika lite kommentarer som på förra videon så hoppar jag nog över det iofs. Visst är det kul att få kommentarer som "Bra video, ser fram mot nästa!" men jag gör dem ju för att få kommentarer så att jag utvecklas.

Länk till kommentar

... Jag tänkte börja leta ny lägenhet snart och iom att jag spelar på heltid så har jag ju ingen fast inkomst :( Ska man säga att man är arbetslös men däremot kan betala några månaders hyror i förskott? Att nämna pokern som huvudinkomst känns inte jättehett direkt.

Det enklaste är väl att satsa på en lägenhet hos samma hyresvärd? Antar att du hyr av Vätterhem o dom har ju lägenheter precis överallt i stan.

Länk till kommentar

Japp, tyvärr blev det strul :(

Kanske gör en ny någon gång i veckan.

EDIT: Förresten, om jag får lika lite kommentarer som på förra videon så hoppar jag nog över det iofs. Visst är det kul att få kommentarer som "Bra video, ser fram mot nästa!" men jag gör dem ju för att få kommentarer så att jag utvecklas.

Såg fram imot att se videon, synd att den inte blev av. Skulle Gärna ge mig på att kommentera den när/om den blir av. Är ingen jätte expert på MTT men ja kommenterar gärna endå. kör hårt!

Länk till kommentar

Det enklaste är väl att satsa på en lägenhet hos samma hyresvärd? Antar att du hyr av Vätterhem o dom har ju lägenheter precis överallt i stan.

Ska flytta till Göteborg.

Länk till kommentar

Oj vad det har svängt idag, har legat både $500 plus och $600 back :)

Just nu ligger jag -$276 efter drygt 2500 händer.

Körde två st NL100 HU och två st NL100/NL200 6-max.

Tänkte dra igång en session till snart och då blir det nog 3 st 6 max och ett HU bord. Kanske blir bra så eftersom jag är ca 5 inköp back på HU idag :)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...