ShazPur Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Ingen tråd om det senaste avsnittet? Bäst att jag startar en då så att jag kan vinna en Sklansky-bok i utlottningen. Vill bara säga att det är otroligt hur mycket er intervjuteknik har utvecklakts sen piloten. Nu flöt allt framåt på ett högst professionellt sätt och i princip allt som sades var intressant, eller åtminstone tänkvärt. Bra jobbat alla inblandade! Fast världsmästare stavas ju iofs med ett "l" mellan "r" och "d"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Ingen tråd om det senaste avsnittet? Bäst att jag startar en då så att jag kan vinna en Sklansky-bok i utlottningen. De kan du fet-glömma, den boken är min Team Gnuf är alltid särskilt intressanta men ett par frågor saknade jag, som hur övergången från nät till livespel fungerade för dem, eller vilken pokerbok som de har haft mest nytta av. Som hastigast så nämndes det första avsnittet samtidigt som jag tyckte mig kunna se hur de bägge programledarna under en kort sekund bytte ansiktsfärg . Det väckte iaf en tanke hos mig; kanske är det dags för ett litet special-avsnitt med några bloppers från de tidigare programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Som hastigast så nämndes det första avsnittet samtidigt som jag tyckte mig kunna se hur de bägge programledarna under en kort sekund bytte ansiktsfärg Tell me more Ingen tråd om det senaste avsnittet? Bäst att jag startar en då så att jag kan vinna en Sklansky-bok i utlottningen. Jupp, ska försöka komma ihåg att lotta ut en bok. Framför allt tycker jag att diskussionen om sponsring och tream var jävligt bra, ni borde lyssna på den alla ni som har drömmar om att bli sponsrade pokerproffs. Det väckte iaf en tanke hos mig; kanske är det dags för ett litet special-avsnitt med några bloppers från de tidigare programmen. Vi tar semester efter nästa avsnitt med Shahin. Kanske man kan sy ihop något sådant faktiskt under sommaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Rätt text på fel spelare Raymi hette Sebastian och tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Puffel Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Intressant avsnitt, måste hålla med OP om att er intervjuteknik förbättrats avsevärt, kul att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Bra avsnitt kul interljuv som kom igång rätt bra. Bra handanalys behöver inte vara längre tycker jag och det behöver inte upprepas och sammanfattas säg vad som ska sägas en gång bara. Ingen tjej idag? bra diskussion ändå med wsop och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenolow Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Programmet var bra, såg lite mjukare ut, kanske beror på kamera vinklarna. Hur som helst så verkar det bli bättre för varje gång. : ) Är också intressant med WSOP frågor till gästerna, mer sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Jag tycker framför allt att studion ser mycket proffsigare ut nu än i de första avsnitten, då studion kändes väldigt B och det gjorde att man inte riktigt kunde ta programmet seriöst.Tycker även att kameravinklarna är mycket snyggare och bättre nu, det känns som om alla ni som gör Poker.se TV har utvecklats väldigt mycket. Ola och Göran har mycket bättre kameranärvaro och som någon nämnde tidigare så har eran intervjuteknik förbättrats avseevärt. Tar programmet mer på allvar nu än förr efter att ni blivit proffsigare och haft bra gäster! Keep up the good work! ...Hoppas på boken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Shit, har vi en intervjuteknik? Maffigt! Skämt åsido känns det ju bra att vi gått lite framåt, men det finns mycket kvar att jobba med. Jag skall läsa lite böcker under sommaren. Lina gör förresten en bejublad återkomst nästa program. Om hon dyker upp efter sommaren återstår att se nu när Ola råkade SMS-fria till henne på fyllan (se Olas dagbok för roliga kommentarer kring det). Cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Lina gör förresten en bejublad återkomst nästa program. Om hon dyker upp efter sommaren återstår att se nu när Ola råkade SMS-fria till henne på fyllan (se Olas dagbok för roliga kommentarer kring det). Cheers! Vore kul med en handanalys på det, fast ni har kanske krav på att det ska vara videofilmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Helt klart ett av de bättre programmen hittills. Bra gäster som pratade på och tog egna initiativ utan att ni programledare behövde ställa massa frågor. Ser fram emot specialavsnittet "Poker.se TV - The best bloopers with Ola & Göran" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Ser fram emot specialavsnittet "Poker.se TV - The best bloopers with Ola & Göran" Med så mycket råmaterial så kommer samlingsboxen ut på dvd lagom till julhandeln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Mkt intressant, bästa programmet efter mikael westlund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
burtonbulan Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Riktigt bra avsnitt, speciellt sponsor diskutionen när fick man höra mycket intressanta saker. gg wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Fast världsmästare stavas ju iofs med ett "l" mellan "r" och "d"... Om det nu inte är så att han arrar världens skönaste skivor och således är en riktigt bra värd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Ruskigt bra avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Axlsson Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 gdaily > lottat ut någon bok än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts