dlinder Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Det behöver inte va bubbla för att han ska syna för löst. Nä verkligen inte, men jag tänkte att just på bubblan blev det så oerhört uppenbart hur kasst det var. Synen du postade skulle man ju med lite välvilja kunna tillskriva att han vill "uppfostra" dig att pusha mindre först in på sb mot honom (såna syner gör jag själv ibland), för långsiktig metagame. Isolerat är det naturligtvis total katastrof att syna med Q8s där även om du pushar any2. Men den bubbelhanden... vad vill han liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2008 Såå... vem är The___Champ Pm går såklart bra, här är det discretion som gäller men nyfiken är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Vafalls, håller ni inte tråden levande när jag är borta Vem ur det gamla gardet är eg "alain21 x"? Riktigt dålig för att vara grinder iaf. xcyde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Vafalls, håller ni inte tråden levande när jag är borta Vem ur det gamla gardet är eg "alain21 x"? Riktigt dålig för att vara grinder iaf. xcyde? Är antagligen en av ryssarna jag rekrytera till loco. Kan vara ericcartman eller kanske tom NeedUrBlinds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Jag trodde han var fransman... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Jag trodde han var fransman... alltså, det finns orginal och det finns en fakenicker. Antar att dlinder menar fakenickern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 en fråga: är L000000000L = hnts? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 en fråga: är L000000000L = hnts? Borde inte vara om de inte lånar varandras konton. L00000000000L är NeedUrBlinds. Hnts 10 tablar på Party just nu den sjuke jäveln han har tydligen gjort 40k i jan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Alla dessa fakenickers... då är det skönt med nicks som marmouzet, eller går det också att fejknicka?!? Dessa fransmän... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Alla dessa fakenickers... då är det skönt med nicks som marmouzet, eller går det också att fejknicka?!? Dessa fransmän... Finns bara 5-6st i min vetskap, varav dlinder står för typ 3 Bara nicks med stort I eller litet L går att fakenicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Tänkte det. Nån som har koll på vem Errante_70 är/var och vad han nickar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
h1nt Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
h1nt Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Vafalls, håller ni inte tråden levande när jag är borta Vem ur det gamla gardet är eg "alain21 x"? Riktigt dålig för att vara grinder iaf. xcyde? as for aiain - he was 'funny.bunny' before Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 as for aiain - he was 'funny.bunny' before So kraclob managed to drag u here huh?! /SK (Pluttens_Dad at OnGame) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 as for aiain - he was 'funny.bunny' before For real? Hm. He does make some strange plays: OnGame Network Game #T4-59590417-35: Tournament #31641537, $50+$4 - 2008/1/30 - 21:29:41 Seat 2: Kinza ($1580) Seat 3: sweetster ($2425) Seat 7: rooope ($4385) Seat 8: aIain21 x ($3110) Seat 10: ilaIui ($3500) Dealt to ilaIui [Qc Ah] aIain21 x: posts small blind 150 ilaIui: posts big blind 300 Kinza: folds sweetster: folds rooope: folds aIain21 x: calls 150 ilaIui: bets 3200 aIain21 x: calls 2810 And shows down A4o... nice trap mr funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Lol, fakenicker showdown... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Funderar på att börja spela lite på Ongame så jag kan tömma er... Vilket skin rekommenderar ni? Det ska vara skattefritt och ha bra bonus/bananas... Tack som fan på förhand för alla tips!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Funderar på att börja spela lite på Ongame så jag kan tömma er... Vilket skin rekommenderar ni? Det ska vara skattefritt och ha bra bonus/bananas... Tack som fan på förhand för alla tips!! Bästa RBn som finns just nu är 65% och det tror jag inte finns på någon skattefri sida. Annars är det nog döttlopp mellan best och hey som skattefria. Tror de erbjuder 50% + shop eller något inte så insatt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Beror lite på hur mycket man spelar/rejkar. Bonusra kommer ju bara köras max 8x numera på ongame... hey är väl inte helt att lita på just nu heller efter vad man kan se i deras tråd här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Bestpoker har jag precis börjat köra på iaf. Skattefritt så vitt jag vet. Startbonusar som ligger på 10x och 11x. Jag kör på den största som är på 500% upp till $1200 och 11x. Motsvarar 45,45% och dessutom får man handla för poängen i shopen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Bestpokers shop har ju ändå så dåligt värde, höga priser. Jag har en rullande 8x-deal på Ongame, motsvarar väl 62,5%ig bananhalt för en sng/mtt-spelare. Enligt deras utsago är de skattefria. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Bestpokers shop har ju ändå så dåligt värde, höga priser. Jag har en rullande 8x-deal på Ongame, motsvarar väl 62,5%ig bananhalt för en sng/mtt-spelare. Enligt deras utsago är de skattefria. Kom på att jag hade glömt något skin. Nextpoker right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Kom på att jag hade glömt något skin. Nextpoker right? Sånt hysch hysch här om att snacka banandealar osv, men jag tänker inte dementera ditt påstående iaf;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 När vi ändå diskuterar grinders kan ni ju prova att sharkscopa Dulladulla med sina ~5000 games. En hisnande syn. Lova att inte säga nåt till honom i chatten bara sonja53 är verkligen ingen lek heller, måste vara nära något slags rekord med hyfsat många spelade trots allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 sonja53 är verkligen ingen lek heller, måste vara nära något slags rekord med hyfsat många spelade trots allt... Fyfan vad sick. Hur kan de fortsätta spela? Finns annars en ganska fet tråd om SitnGO torskar på twoplustwo Har själv funderat på att försöka mig på towers 1K bonus, men har hört att Ongames sitngoes är helt jävla söndergrindade. Någon som lirar 10-20 dollars här och som kan "fill me in"? må väl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts