Gå till innehåll

Nej nu jävlar!


hampulito

Recommended Posts

Ni har spärrat mitt konto av någon outgrundlig anledning.

Ni anser tydligen att jag har sammarbetat med kurtkatt vilket jag kan försäkra er om att jag inte har.

Tycker inte riktigt att det är ok att ni fryser ca 5500$ för mig utan att ge mig en rimlig förklaring.

Jag har blivit tvungen att byta kortnummer pga nordeas problem med bedrägeriförsök.

Jag vet inte om det har någonting med saken att göra, men jag skulle gärna se en mer detaljerad förklaring än att jag har sammarbetat med kurtkatt.

Ge mig en enda hh som tyder på det.

Det här är ändå det jag lever på, nu har ni fryst alla mina tillgångar bortsett från några ynka dollar på andra siter.

Tack! jag har en hyra att betala.

Och ni kan inte ge mig en anledning.

 

Jag kommer skicka alla handlingar som ni kräver, men det kommer ta cirka 4 veckor pga att jag ansökt om nytt id-kort på nordea idag, de sa ca 4 veckor.

 

När det rör sig om sådana summor och när det påverkar en människas livssituation så kraftigt, tycker jag att det minsta ni kan göra är att ringa mig.

 

Mvh, Hampus Högsander

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart stjäl inte everest pengar. Hampulito har antingen blivit rapporterad av någon medspelare eller fastnat i deras analysprogram av någon anledning.

Hellre att några oskyldiga får sina konton låsta under en kortare period än att colludare får härja fritt som inne på tex svenska spel och några andra sajter.

 

En annan bra grej vore om sajtrepresentanten besvarade såna här inlägg.

 

Spelsäkerhet

 

Everest Poker har en noll-tolerans för spelare som försöker att fuska eller förskaffa sig en orättvis fördel över andra spelare, och vi vidtar åtgärder för att upptäcka, motverka, och förhindra maskopi, bedrägeri och fusk i våra spel. Vi har ett avancerat system för att motverka fusk på ett sätt som är omöjligt eller praktiskt icke genomförbart vid fysiska spelbord. Vår säkerhetsavdelning kombinerar detaljerade kontroller av loggfiler med tvärkontroller av spelaraktiviteter genom att använda ett patentskyddat analyseringsprogram av nätverk som granskar varje spelares kontakt med andra spelare i samma spel. De spelare som avslöjas för fusk eller med att samarbeta med andra spelare kommer att bli uteslutna på livstid från alla spelrum, deras konton kommer att avslutas och saldot förverkas. Vi ser allvarligt på säkerheten som en del av vårt starka ansvarstagande för att skydda våra lojala spelare och försäkra om rättvist spel och opartiskhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har spärrat mitt konto av någon outgrundlig anledning.

Ni anser tydligen att jag har sammarbetat med kurtkatt vilket jag kan försäkra er om att jag inte har.

Tycker inte riktigt att det är ok att ni fryser ca 5500$ för mig utan att ge mig en rimlig förklaring.

Jag har blivit tvungen att byta kortnummer pga nordeas problem med bedrägeriförsök.

Jag vet inte om det har någonting med saken att göra, men jag skulle gärna se en mer detaljerad förklaring än att jag har sammarbetat med kurtkatt.

Ge mig en enda hh som tyder på det.

Det här är ändå det jag lever på, nu har ni fryst alla mina tillgångar bortsett från några ynka dollar på andra siter.

Tack! jag har en hyra att betala.

Och ni kan inte ge mig en anledning.

 

Jag kommer skicka alla handlingar som ni kräver, men det kommer ta cirka 4 veckor pga att jag ansökt om nytt id-kort på nordea idag, de sa ca 4 veckor.

 

När det rör sig om sådana summor och när det påverkar en människas livssituation så kraftigt, tycker jag att det minsta ni kan göra är att ringa mig.

 

Mvh, Hampus Högsander

 

Men ärligt. Vi har diskuterat detta flera gånger nu, det är inte första gången Everestpoker gör så här. De skickar inga HH och när du gör avtalet med de så måste du godkänna deras regler, där står det bl.a. att deras beslut är det slutgiltiga.

 

Jag hoppas verkligen att du får tillbaka dina pengar, men jag skulle inte bli förvånad om de bara skiter i dig.

 

Räcker att läsa några trådar bara i everest gruppen så ser man vad den sajten går för, jag kan inte förstå varför någon skulle vilja spela där, speciellt nu när alla klagar på att all fisk är borta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart stjäl inte everest pengar. Hampulito har antingen blivit rapporterad av någon medspelare eller fastnat i deras analysprogram av någon anledning.

Hellre att några oskyldiga får sina konton låsta under en kortare period än att colludare får härja fritt som inne på tex svenska spel och några andra sajter.

 

 

Men plz.

 

Samma sak som att säga att det spelar ingen roll om några oskyldiga behöver sitta inne, så länge man tar några kriminella me :rolleyes:

 

Varför får de oskyldiga inte en chans att försvara sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hampulito, detta hände mig och en kompis med förra veckan! kan nästan försäkra dig om att du kommer få tillbaka dina pengar, det gick dock inte smidigt! fick nog vänta i 1 vecka iaf innan dom godkännde alla dockument dom ville ha osv till dom skickade allt till granskning.

 

men detta suger JA!

 

hoppas verkligen att detta löser sig för dig och inte krånglar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är inte riktigt samma sak iom att alla som har haft rent mjöl i påsen också fått kontot och pengarna tillbaka. Att en del oskyldiga blir misstänkta är kanske en naturlig konsekvens av EVP hårda och ibland lite udda säkerhetssystem.

 

Och hur vet du det?

 

Kan hitta minst 5 trådar bara här där folk hävdar att de har varit oskyldiga men everest skiter i de bara.

 

Ok om de visar lite bevis (så som stars, FT och några sajter till gör), men de säger inget, låser ens konto bara och slutar svara på mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och hur vet du det?

 

Kan hitta minst 5 trådar bara här där folk hävdar att de har varit oskyldiga men everest skiter i de bara.

 

Ok om de visar lite bevis (så som stars, FT och några sajter till gör), men de säger inget, låser ens konto bara och slutar svara på mail.

 

Länka till de trådarna med de 5 personerna som inte fått tillbaka pengarna istället för att bara löst säga att det finns minst 5 såna personer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen referera till de som inte fått pengarna tillbaka och låt oss höra hela historien i så fall.

 

Nej, det är inte jag som bensäkert hävdar nånting jag inte har en aning om, så jag har ingenting att bevisa.

 

Berätta ist själv hur du kan veta att alla som är oskyldiga blivit friade. Med andra ord, berätta hur du kan veta att alla som inte fått sina pengar tillbaka faktiskt gjort sig skyldiga till fusk. Har du sett bevisen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länka till de trådarna med de 5 personerna som inte fått tillbaka pengarna istället för att bara löst säga att det finns minst 5 såna personer.

 

Men varför? Du har haft fel i det säger så många gånger och det har du nu med.

 

Att jag ska lägga ner tid för att bevisa nåt för dig känns bara löjligt.

 

Jag hoppar inte på sajten för att jag har något emot de, men du vet ju själv vilka trådar som skrivits här om EP.

 

Visa ett vettigt tråd som du starta eller du skrivit nåt smart, så kanske jag kan hitta lite länkar åt dig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länka till de trådarna med de 5 personerna som inte fått tillbaka pengarna istället för att bara löst säga att det finns minst 5 såna personer.

 

Jag är antagligen en av de fem, eftersom jag whinade om att jag fått mitt konto låst för nån månad sen. Allt löste sig när jag väl skickat in alla efterfrågade papper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är medveten om att det kan våra ett krångel för många spelare att behöva skicka in dokument för verifiering, men vi ser det som väldigt viktigt att hålla en hög säkerhet och undersöka alla misstänkta fall av maskopi eller någon annan form av oegentlighet på vår site.

 

Om du behöver mer information om varför ditt konto spärrats brukar supporten kunna förse dig med svar på dina frågor. Jag kan, som ni kan förstå, inte ge ut några detaljer kring detta i forumet.

 

Verifieringsprocessen ska dock gå smidigt till om du förser oss med dokumentet vi efterfrågat, och det finns ingen anledning att oroa dig för att du inte kommer att få tillgång till dina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...