Supertequila Postad 26 December , 2007 Rapport Postad 26 December , 2007 Hur skulle hjärnan kunna ta skada av sånt? Just den nivån är bevisat särskild farlig... har att göra med primtal, liknelse med binära tal, upprepning av samma siffra två gånger i rad och en massa andra psykologiska undermedvetna faktorer som jag inte har tid att gå in på just nu. Citera
lappen Postad 26 December , 2007 Rapport Postad 26 December , 2007 Jag kan stava men tydligen på det här forumet så behöver man inte det. För vanlig hederlig takt och hyffs verkar inte existera hos många som sitter bakom tangentbordet så varför ska man stava riktigt? Undrar om alla som beter sig så här i forumet gör det i verkliga livet också? Citera
kravmärkt Postad 26 December , 2007 Rapport Postad 26 December , 2007 eurymetech är proffs på 11$sngs och får bete sig hur han vill Citera
Broccoli Postad 26 December , 2007 Rapport Postad 26 December , 2007 Edit: Det här är meningslöst käbbel. Citera
joeki Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Hej, du är språkligt efterbliven. Oooh ett tips i all välmening: Ta det lugnt med stavningspolisandet när dina egna inlägg för det mesta är jättedåligt skrivna språkligt sett. Även dina långa seriösa poster är oftast jättefula. Citera
eurythmech Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Hej! Där har du allt fått något om bakfoten! Mina inlägg håller generellt sett okej språklig kvalité. Givetvis slarvas det ibland, rimligtvis har jag vissa återkommande totalfel, men över lag är det jag skriver både lättläst, informativt och om inte genomtänkt så i varje fall naturligt vettigt. Citera
Ace_of_Clubs Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Tycker man borde se hur mkt plus och minus spelarna har gått efter varje avsnitt och efter varje säsong. Roligare med lite resultat! (Kan ni inte PM:a om Språk-påhopp ist lol, Larvigt) Citera
eurythmech Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Jag skulle också uppskatta ifall resultat rapporterades mer utförligt. Citera
MajkTheBike Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 MUPP! eurythmech Användare avstängd Citera
Recommended Posts